Dagboken til..ehh.. who? me?

Takk alle sammen!

Det ble ingen sengekos i går.. Har en syk liten gutt, som bestemte seg for å våkne når vi skulle legge oss[:D]

Men vi får prøve igjen i kveld[:)]
 
Jepp, dere får gå på med friskt mot i kveld i stedet[;)] Men lillegutt må vel ha trøst viss han er syk, lite å gjøre med det. Håper han snart blir frisk da!
 
Ja, får håpe det.. Han er tett i nese og hals, og da det er ikke så lett å sove skikkelig..
Han kommer først ja, så da får bare sengekosen vente..[:D]
Var hos legen i dag, å fikk noe så skulle løse opp litt i halsen.. Så vi får håpe det hjelper..
 
Mandag om en uke begynner jeg på kurs.. Lurer på hvordan det kommer til å gå.. Meningen var at sambo skulle være hjemme med sønnen vår.. overta permisjonen min.. Men så var det en venninne som kom og sa at hun kunne passe på han.. Hun har en datter som er som er 7 mnd eldre en gutten vår, så det passer jo perfekt.. De kommer til å kose seg kjempemasse.. Det passet bare perfekt, for vi måtte ha fått en dagmamma til han i april uansett hvis ikke han kommer inn i barnehage.. Og nå kan sambo gå på jobb og tjene gode penger til vi skal bygge på huset [:)] Han ville jo selvfølgelig være hjemme med minsten også, men vi er veldig glade i den ordningen vi nå har fått til.. [:D]

Da er jeg på dag 18.. ca 10 dager til jeg kan teste.. Vi fikk såvidt hatt sex når jeg hadde eggløsning.. pga syk unge og samboer.. Så får bare se hva som skjer.. Har ikke de største forventningene!
 
Tusen takk[:D]
 
Da var IKM dagen kommet.. Ikke noe mens enda, men jeg tror den er på vei..
Får bare vente å se om den kommer i løp av kvelden.. Rekner med det, så jeg har lagt colaen klar i kjøleskapet.. Så da blir det gostolen, teppe, cola og tv i kveld![:D]

Blir ikke skuffet hvis TR kommer.. Er bare i vår 1pp, skal noe til at det klaffer så fort.. Spesielt siden samboeren var syk da jeg hadde EL.. [:)]

Ønsker alle prøvere lykke til! Og GRATULERER alle som har blitt gravide[:D]
 
Tusen takk[:D]

Mensen har ikke kommt enda, men den er nok bare forsinket.. får kanskje kjøpe en test i morgen hvis den ikke kommer i natt..[:)]
 
Oi spennede, da er du 5 dager forsinket med mens...
 
Spennede. Ønsker deg lykke til[:D]
 
Da kom TR på besøk.. på dag 32..
Vi får bare prøve videre![:D]
 
Så kjedelig who?me! (Btw, kjempe kult  nick) Håper spiren sitter neste mnd.
 
Det var synd da. Ønsker deg lykke til i denne PP og at spiren sitter da. [:)] 
 
takk skal dere ha..
ny pp, nye muligheter..[:D]

Vi holder på å by på hus idag.. veldig spennende, men jeg tror det blir for dyrt..siste bud var 2 400 000,- som også er prisantydning.. men slik som trenden har vært her, så blir det vel solgt for 200-300 000 over.. Så vi får bare vente å se.. budet går ikke ut før i morgen tidlig.. blir spennende![:D]

ha en super dag!![:D]
 
Lykke til med hus kjøp! Det er spennende!
 
Heisann!
 
Her er alt bra.. Koselig at du kommer innom og hilser på!
 
Håper alt er bra med deg også![:D]
 
 
 
Hola!

Har ikke vært her inne så mye i det siste..
Travle dager.. Har bestemt meg for å gå på kurs som varer til midten av desember, så vi utsetter prøvingen noen måneder..
Regner med vi begynner for fullt igjen i april[:D]

 
Tusen takk! Koselig at du kikker innom!

Ønsker deg en fortsatt fin kveld[:D]
 
Back
Topp