Dagboken til..ehh.. who? me?

who? me?

Blir kjent med forumet
Heisann
Nå var det på tide å lage en dagbok om vegen til en liten spire.. + litt andre ting kanskje[:D]

Vi er nå i vår 1.pp etter at vi fikk en sønn for 9 mnd siden.. Det er veldig spennende å starte opp igjen..
Er på dag 12 i syklusen min, så i følge BV så er min fruktbare periode i gang.. Så nå er det bare til å stå på..
Men vi kommer ikke langt når sambo har lagt seg og jeg sitter her og skriver[:)] Får se om jeg er litt ekstra urolig når jeg går og legger meg.. hehe!

Første gang jeg ble gravid mistet jeg i uke 8, og etter en litten lei periode ble jeg hektet på alt som heter kjerringråd og EL-tester.. Det hjalp ikke, så etter 3pp ga jeg opp, tenkte jeg skulle ta det som det kom.. og da satt spiren!!
Og den lille spiren er nå en kjekk liten gutt på 9 mnd, som sier han har veldig lyst på en lillesøster eller en lillebror[;)]

Det var litt om meg å mitt

who? me?


 
Blir spennende å følge med.
Forhåpentligvis trenger vi ikke å følge med så lenge [;)]
 
Lykke til!
 
Tusen takk pusita..

Dag 13/1pp..
Det nærmer seg EL..[:D] I følge BV finner eggløsningen sted 18 jauar.. 2 dager til!!!
Min fruktbare periode 15 - 20 januar.. Så i kveld folkens, da blir det sex å sånt hos oss! [:D]
 
Ønsker deg lykke til. [:)]
 
Ønsker det lykke til med reisen til at spiren setter seg hos dag...[:D][:D]
 
Håper du blir like fort gravid nå da! :-)
 
Tusen takk alle sammen!! Hadde ikke vært domt å blitt gravid like fort, men har lite tro på det[:D]
 
Skjer  nok før du aner!
 
Det er virkelig artig med to tette, så jeg håper du ikke trenger å vente lenge før spiren sitter!
 
 
Lykke til i ferden mot graviditeten, håper du ikke trenger å reise så lenge [:D]
 
De nærmeste dagene må du bare henge i å , så går det nok ikke så lang tid [:D]
 
Takk takk[:D]

Dag 14.. El nærmer seg med stormskritt.. Så det blir nok litt humping i senga i kveld tenker jeg[;)]

Sneipen har nettopp vært ute med trillepiken.. Ett par min før hun skulle levere han fikk jeg en telefon..
Hun hadde ikke satt vognen inn, så den var våt, rengtrekket var på, det regner jo på tvers her, og da hjelper det ikke alltid med regntrekk..
Trillepiken var veldig lei seg for dette, trodde sikkert at jeg skulle bli sur.. hehe.. men det er jo bare sånn som skjer.. Jeg tok bilen å reiste å hentet han, og nå sover han søtt i sengen sin.. og det minnet meg om at jeg må ut i bilen å hente den våte vognposen[:D]
 
Det nærmer seg EL.. og jeg har noe som minner om EL-smerter.. så da er det bare en ting å gjør... HOPPE I SENG!!![:D]
 
stå på.. å en spire vil sitte om 14 dg..
 
Hei:)
Så spennende å følge med på tråden din og tiden frem til IKM. Håper du slipper å vente så lenge, kos deg masse nå rundt EL, så sitter forhåpentligvis spiren før du aner ordet av det!
 
Dag 15: Da var den store dagen her..
Hvis syklusen min er i orden så er det EL-dag i dag[:D]
Jeg har ikke EL-tester.. Må vente noen pp før jeg setter i gang med de..
Men jeg pleier å kjenne når jeg har EL.. tror jeg[:)]

Det ble en go sengevals i går kveld, og jeg tror vi må gjenta den i kveld også[:D]
Som sagt tidligere så er dette vår 1.pp så jeg har ikke de største forventningene til at det skal klaffe så fort..

Takk til alle som tar seg tid til skrive å lese i dagboken min

who? me?
 
Dere får leke kaniner noen dager så går det nok bra! [:D]
 
Håper du får en liten spire i magen din i dag.. stå på..
 
Ønske dej veldi lykke til...Regna m dåkke he kooosa dåkke i kveld.
So  då håpe vi berre at ett lite goll kjeme om 9. mnd...
 
Vi får bare krysse fingrene på at dere lykkes [:)]
Er jo noen som er så heldige at det klaffer helt fra starten av[;)]
 
Håper dere lykkes fort![:)] Dere jobber hardt for å få det til skjønner jeg, så da syns jeg dere fortjener å få full klaff![:)]
 
Back
Topp