Dagboken min sin

Da var jentene hentet fra barnehagen....Uff[:'(] Minstejenta her har fått ørebetennelse for 10 gang i år. Hun fikk satt inn dren 9. september, og har hatt 3 ørebetennelser siden det. Det renner og renner fra det ene øret stakkar...[:(]
Håper virkelig hun vokser det av seg snart.... Nå skal vi straks spise middag. Jeg har fortsatt el vondt i kroppen min....5 dagen eller noe jeg har det. 2 dager til el. Så er det den lange tiden før jeg kan ta en test. Stor ære til dere som er så tålmodige!

Jihuuuu..... Da var huset rent og pent. Det holder seg sånn til etter kl 19.00 tenker jeg, da bursdagsfeiringen til Othelie er over[:D]
Hehehe....Men da ser det hvertfall fint ut her i noen timer. I morgen er det den store el dagen!!![:)]
hump, hump, hump!!![:D]

Vell overstått bursdag[:D] Min lille 5 åring var bare super fornøyd med bursdagen. Hun var maks sliten og sovnet med en gang barna dro...Lille "store" gullet mitt[:D]

Happy humping!![:D][:D]

ORIGINAL: Lambi`83

Happy humping!![:D][:D]

Hehe[:D] Takk for det. Nå er barna hos barnevakt, så da er det bare å hive seg over min kjære når han kommer hjem!!!God helg[;)]

hei [:)]

mamma sier at dere skal dere skal prøve å få en baby til, altså en lekekamerat til meg!!
jippi!!

syns det var morro å være i bursdag, selv om jeg ble litt redd de fløytene innimellom[:D]
har jo aldri hørt sånt før jeg[8|]

vettu hva? jeg har begynt å krabbe.. MASSE altså!! hehe.. krabber over hele leiligheten, har veldig lyst å leke med ledninger- skjønner ikke helt hvorfor mamma og pappa tar meg bort!! [&:]
prøver å reise meg opp etter alle møbler, wow!!! jeg kan se mye mer jo!! så jeg prøver å reise meg opp, men vettu?
da faller jeg ned[:(][:(] fint at mamma og pappa kommer å trøster meg da altså[:)][:)]

Har du lyst på besøk av mamma og meg snart eller??
Syns det er så gøy å leke med lekene til Frøya

go kos fra Oliver [:)] og mammaen[:D][:D]

ORIGINAL: lindkva

hei [:)]

mamma sier at dere skal dere skal prøve å få en baby til, altså en lekekamerat til meg!!
jippi!!

syns det var morro å være i bursdag, selv om jeg ble litt redd de fløytene innimellom[:D]
har jo aldri hørt sånt før jeg[8|]

vettu hva? jeg har begynt å krabbe.. MASSE altså!! hehe.. krabber over hele leiligheten, har veldig lyst å leke med ledninger- skjønner ikke helt hvorfor mamma og pappa tar meg bort!! [&:]
prøver å reise meg opp etter alle møbler, wow!!! jeg kan se mye mer jo!! så jeg prøver å reise meg opp, men vettu?
da faller jeg ned[:(][:(] fint at mamma og pappa kommer å trøster meg da altså[:)][:)]

Har du lyst på besøk av mamma og meg snart eller??
Syns det er så gøy å leke med lekene til Frøya

go kos fra Oliver [:)] og mammaen[:D][:D]

Kjære vakre lille Oliver fadderbarnet mitt[:D] Jaaaaa, vi prøver å lage en leke kamerat til deg.
Skjønner at lille vennen ble redd for fløytene. Frøya var litt overivrig med den fløyta. Jeg har kjempelyst på besøk fra deg og mamma snart. Veldig snart[:D] Kanskje du skal komme hit endag så mamma og pappa kan kose seg litt sammen???[:D]
Glad i der alle tre[:D]

Da var el over for denne gang. Da er det bare å vente så man kan få tatt en g-test. Håper det sitter en liten spire der[:D]

Da var det snart søndags kvelden. Ny uke i morgen[:D] Neste uke skal jeg ta en g-test[&:] Gru-gleder meg!
I morgen skal lille pusen våres til dyrlege og steriliseres. Stakkar liten[:o] Katten heter forresten Jølle. Jentene mine som skulle finne navn til han. hehe[:D] Idag har jeg og en venninde syklet glomma rundt med barna. Har en utrolig fin sykkelvogn som prinsessene kan sitte oppi[:D] Sliiiiiten når jeg kom hjem igjen!

Da var det nattan igjen. Gleder meg til å krype under dyna! Nå er eriøst alle i huset her forkjøla[:'(] Liker ikke!!!! Krysser fingrene for at vi er bedre i morgen!

ORIGINAL: Lunde86

Da var det nattan igjen. Gleder meg til å krype under dyna! Nå er eriøst alle i huset her forkjøla[:'(] Liker ikke!!!! Krysser fingrene for at vi er bedre i morgen!

hvordan er formen snuppa??

Joda, hoster så det kjennes ut som halsen revner...Hehe[:)] Men det er blitt bedre nå. Deg da? Holdt deg unna forkjølelsen foreløpig?

Joda, hoster så det kjennes ut som halsen revner...Hehe[:)] Men det er blitt bedre nå. Deg da? Holdt deg unna forkjølelsen foreløpig?

deilig.. jeg har holdt meg unna enn så lenge[:D][:D] tvi tvi for at det ikke kommer heller

deilig.. jeg har holdt meg unna enn så lenge[:D][:D] tvi tvi for at det ikke kommer heller

Den eneste i huset som ikke er forkjøla her er mannen i huset. hehe

Da var det nattan igjen! Krysser fingrene for at formen er litt bedre i morgen. Nå har jeg vært forkjøla i sikkert 14 dager. Slitsomt!!![:'(] I morgen er det 10 dager til jeg kan ta en g- test[:D]
Sove godt alle sammen[:D]

God morgen alle sammen. Idag var det skikkelig guffent ute. Sitter inne å leser historie, siden jeg snart har eksamen. Deilig med fyr i ovnen[:)]

God morgen alle sammen. Idag var det skikkelig guffent ute. Sitter inne å leser historie, siden jeg snart har eksamen. Deilig med fyr i ovnen[:)]

når er det eksamen? høres godt ut med fyr i peisen[:D]

når er det eksamen? høres godt ut med fyr i peisen[:D]

Slutten av nov begynnelsen av des. Har ikke fått ndatoene ennå. Gruer meg[&:] Gruer meg mest til naturfagen. Ja, jeg fyrer skikkelig. Nesten sånn at man går å svetter inne... hehe...

I dag er det 13. oktober, og jeg er på dag 20 av syklusen. Det er 5 dager siden eggløsningen, 8. oktober, og 8 dager til en graviditetstest kan være positiv[:D] Dette her er nervepirrende!
Jeg har skikkelig ømme bryster, hatt det i noen dager. Også innimellom er det små murringer i magen. Rare greier! Håper på det beste[:D]

Hehe, jeg må le. Mannen min er så søt! Hver dag han våkner så spør han " Er du gravid idag?" Hehe....[:D] Han er tydeligvis like gira som meg!

Back
Topp