M
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

God klem til deg <3 husk at det enda er noen dager igjen til ikmJeg er så trist, føler depresjonen etter aborten i 2009 alltid kommer snikende frem hver gang jeg tester negativt. Jeg blir vel aldri helt kvitt den følelsen av anger og tristhet. Jeg kjenner tårene presse bak øynene, men blunker flere ganger for å holde dem tilbake.
Det går jo bra i hverdagen, men det er i sånne situasjoner som når jeg tester negativt, når noen er blitt gravide uten å prøve, og når jeg ser å gamle bilder. Jeg smiler på de bildene, men øynene mine avslører smerten jeg hadde inni meg....og som i dag ligger dypt der inne![]()
TakkGod klem til deg <3 husk at det enda er noen dager igjen til ikm![]()
A1 har dårlig sensitivitet. BT blir positiv lenge før.Jeg kom på en ting. Da jeg var gravid sist fikk jeg jo positiv test 10dpo, men dette var med billigtester. Denne gangen testet jeg med a1 test. Kanskje den ikke er så sensitiv..
Jaja, jeg kommer ikke til å teste mer nå, skal vente på mens. Ikm på søndag. Hvis jeg ikke får mensen kjøper jeg ny test etter ikm.
A1 har dårlig sensitivitet. BT blir positiv lenge før.