Dagboken min <3

Jeg fikk ingenting mer resten av kvelden i går, bare blankt/ingen utflod. Det virker lovende :happy:

Hvis jeg er gravid blir termin 24.august, da rekker vi akkurat barnehagefristen. Ikke at jeg har hatt det i tankene i det hele tatt når det gjelder prøvingen, så i tilfelle blir det veldig tilfeldig.

5 dpo: ikke så mye å melde. Har bitte litt gulhvit utflod. Ingen andre symptomer på noe som helst.

6 dpo: Fikk litt brun utflod i ettermiddag, og det ene brystet mitt er litt ømt inni på en måte.

7dpo: små stikk nederst i magen, men ville nok ikke lagt merke til det om jeg ikke lette etter symptomer.

I dag ville jeg nok ikke klart å la være å ta en test hvis jeg hadde hatt en liggende, men det har jeg dessverre ikke. Har planer om å vente til ikm.

8 dpo: det høyre brystet føles mer ømt. Ellers ingenting.

Oppdatert: Fikk noen rosa prikker i litt utflod! Tror dette må være noe hormonelt og ikke festeblødning, siden jeg har hatt det 3 ganger nå siden 4 dpo.

Håper jeg likevel er gravid.

Last edited by a moderator:
10 DPO: negativ test i dag. Er utrøstelig :( Da er det vel bare å vente mensen på fredag :( :(

Jeg er så trist, føler depresjonen etter aborten i 2009 alltid kommer snikende frem hver gang jeg tester negativt. Jeg blir vel aldri helt kvitt den følelsen av anger og tristhet. Jeg kjenner tårene presse bak øynene, men blunker flere ganger for å holde dem tilbake.
Det går jo bra i hverdagen, men det er i sånne situasjoner som når jeg tester negativt, når noen er blitt gravide uten å prøve, og når jeg ser å gamle bilder. Jeg smiler på de bildene, men øynene mine avslører smerten jeg hadde inni meg....og som i dag ligger dypt der inne :(

Jeg er så trist, føler depresjonen etter aborten i 2009 alltid kommer snikende frem hver gang jeg tester negativt. Jeg blir vel aldri helt kvitt den følelsen av anger og tristhet. Jeg kjenner tårene presse bak øynene, men blunker flere ganger for å holde dem tilbake.
Det går jo bra i hverdagen, men det er i sånne situasjoner som når jeg tester negativt, når noen er blitt gravide uten å prøve, og når jeg ser å gamle bilder. Jeg smiler på de bildene, men øynene mine avslører smerten jeg hadde inni meg....og som i dag ligger dypt der inne :(
God klem til deg <3 husk at det enda er noen dager igjen til ikm :)

Jeg kom på en ting. Da jeg var gravid sist fikk jeg jo positiv test 10dpo, men dette var med billigtester. Denne gangen testet jeg med a1 test. Kanskje den ikke er så sensitiv..

Jaja, jeg kommer ikke til å teste mer nå, skal vente på mens. Ikm på søndag. Hvis jeg ikke får mensen kjøper jeg ny test etter ikm.

Fant dette da jeg googlet litt, fra noen som har testet positivt:

"BT kunne jeg skimte strek 9 dpo, 10 dpo var den lett å se, Den har tørket litt inn så vanskelig å se nå
A1 testene, 10 dpo blenda, men 12 dpo kom en fin strek.."

Det lover godt :)

Jeg kom på en ting. Da jeg var gravid sist fikk jeg jo positiv test 10dpo, men dette var med billigtester. Denne gangen testet jeg med a1 test. Kanskje den ikke er så sensitiv..

Jaja, jeg kommer ikke til å teste mer nå, skal vente på mens. Ikm på søndag. Hvis jeg ikke får mensen kjøper jeg ny test etter ikm.
A1 har dårlig sensitivitet. BT blir positiv lenge før.

selv om jeg sikkert ikke er gravid skriver jeg ned mulige symptomer, om så det er graviditetssymptomer eller menssymptomer. 11 dpo: Stukket mye i høyre eggstokk(det område) nesten hele dagen.

12 dpo: kjenner meg av og til litt uggen. I natt hadde jeg mensmurringer, det lover aldri godt, jeg får nok mensen på søndag. Tørr i munnviken er jeg også...

13 dpo: ingen ting spesielt. Har litt tørre munnviker og litt sparsom hvit og bløt utflod.

Back
Topp