Dagboka mi!

ORIGINAL: Skrulletulla

ja,d er sant,så kan jentene krangle om han kompiser [:D] 
Herregud,skjønner ikke hvordan det går ann å ikke ville ha kontakt med sine egne barn,det er jo helt sykt.. Men de eldste må vel "kjenne! han litt? Savner de han elr? Så grusomt.. hvor lenge var dere sammen?? tenk å være då kald?! off,kjenner jeg blir irritert [:@]


Ja jeg skjønner ikke hvordan han klarer å leve med det. men både håper og regner med at han kommer til å innse det etterhvert hva det er han har gjort. 
Vi var sammen i 9 år.  Han var ikke den som var mest aktiv med hus og barn når vi bodde sammen heller, men han var jo i det minste her da. De to eldste har hatt noen tøffe "savne-pappa" perioder ja, men går bedre og bedre nå. Var ganske turbulent i starten da. stakkars dem skjønte jo ikke hvorfor pappa plutselig var borte[&:]
 
ORIGINAL: SøteSmå

ORIGINAL: Skrulletulla

ja,d er sant,så kan jentene krangle om han kompiser [:D] 
Herregud,skjønner ikke hvordan det går ann å ikke ville ha kontakt med sine egne barn,det er jo helt sykt.. Men de eldste må vel "kjenne! han litt? Savner de han elr? Så grusomt.. hvor lenge var dere sammen?? tenk å være då kald?! off,kjenner jeg blir irritert [:@]


Ja jeg skjønner ikke hvordan han klarer å leve med det. men både håper og regner med at han kommer til å innse det etterhvert hva det er han har gjort. 
Vi var sammen i 9 år.  Han var ikke den som var mest aktiv med hus og barn når vi bodde sammen heller, men han var jo i det minste her da. De to eldste har hatt noen tøffe "savne-pappa" perioder ja, men går bedre og bedre nå. Var ganske turbulent i starten da. stakkars dem skjønte jo ikke hvorfor pappa plutselig var borte[&:]

 
 
så ble d slutt mens du var gravid med de yngste? skjønner godt de har savnet pappaen sin da,kan ikke være bare bare.. har du og ungene kontakt med hans familie elr? bryr de selg liksom?
 
Ja, ble slutt mens jeg var gravid. Så begynte jeg å flytte ut i jula/over nyttår.
Har aldri hatt no veldig kontakt med hans familie egentlig.. dem er litt.. spesielle[8D] 
 
ORIGINAL: SøteSmå

Ja, ble slutt mens jeg var gravid. Så begynte jeg å flytte ut i jula/over nyttår.
Har aldri hatt no veldig kontakt med hans familie egentlig.. dem er litt.. spesielle[8D] 

 
 
 
ok.. hmm.. så fikk han ny unge med ny dame.. ? nei huff og huff... tenk at noen forandrer seg sånn.. [&:][8|]
 
ORIGINAL: Skrulletulla

ORIGINAL: SøteSmå

Ja, ble slutt mens jeg var gravid. Så begynte jeg å flytte ut i jula/over nyttår.
Har aldri hatt no veldig kontakt med hans familie egentlig.. dem er litt.. spesielle[8D] 




ok.. hmm.. så fikk han ny unge med ny dame.. ? nei huff og huff... tenk at noen forandrer seg sånn.. [&:][8|]


ja... hvis ikke han sliter med seg selv så veit ikke jeg[&:]
 
off føle virkeli m de altså, synes du virka utroli sterk og tøff e[:)] d må du være som he seks unger og alene, ville bare skrive at e føle m de å at e håpe du kommer sterkere tilbake etter dette! veit så klart ikke noe om ka du virkeli slite m men høres ikke ut som du he d lett utfra d du skriver. sender de masse trøsteklemmer[:)]
 
så kjedelig at han ikke en gang har møtt de minste[:'(] får vondt av dem. Men dere klarer dere! Stå på! Blir mer og mer imponert av deg!
 
hei ;) jeg slet veldi med deprisjoner lavt selvbilde å meget tunge tanker. har du hørt med legen din om et sted  tønsberg som heter post 2.?
det er et kjempe fint opplegg. du får jobbet med problemene dine tre dager i uka,det er veldig intensivt.men er jo for at man skal bli bra.å der er alt. til mestring av kroppens signaler å angst lidelser.støtte grupper trening samtaler med psykologer. hjelp videre når du er ferdig. alt som er et ork tar de seg av. jeg dro 8 om morran første timen var trening.
så samtaler pluss masse mer. var ferdig rundt 14.00 til15.00 på dagen.
var vel mandag onsdag å fredager dette.
hør med legen din å psykologen din. jeg har god erfaring fra dette å fikk bygget meg opp ganske mye.
[:D]dette var for noen år sidenå når jeg ser tilbakenå,så er jeg veldig glad jeg gjorde det[:D]
 
Tusen takk for gode ord folkens[:D]


Nå er jeg hjemme, forhåpentligvis skal jeg ikke tilbake til sykehuset mer[:D] Skal ha regelmessige timer til psykolog/lege. Går mye bedre med meg nå. Tror sola og varmen hjelper litt på humøret og energien også[:D]
Måtte le litt når jeg kom hjem da. Satte meg på msn og tasta litt med ei venninne. Det hele ble så komisk dumt at jeg måtte bare le! Her er samtalen kort versjon:

Hun: Hei! Hvordan går det med deg? Er du hjemme nå?
Meg: Hei, joda, det går bedre, fortsatt endel jeg må jobbe med men skal mest sannsynlig ikke tilbake på sykehuset nå, så lenge jeg klarer meg bra hjemme.
Hun: nei så bra da. Da kan du kanskje passe ***(sønnen hennes på 2 år) i kveld da  til i morgen? 
Meg: eh, beklager alltså, skulle gjerne ha hjelpa deg men har akkurat kommet hjem, og har vel egentlig nok med meg og mine 6 små nå. Har ikke fått helt styr på rutiner enda.
Hun: åja, men i morgen da??
Meg: ??tror du jeg får ordna rutiner på en dag eller? 
Hun: ja går ikke det bra da? Du er jo hjemme hele dagen likevell...

Siste orka jeg ikke svare på en gang jeg..[8|] Det hele ble for dumt!
Tenkte først hun bare tulla jeg.. men tror faktisk hun var seriøst![:D]
 
ORIGINAL: SøteSmå

Tusen takk for gode ord folkens[:D]


Nå er jeg hjemme, forhåpentligvis skal jeg ikke tilbake til sykehuset mer[:D] Skal ha regelmessige timer til psykolog/lege. Går mye bedre med meg nå. Tror sola og varmen hjelper litt på humøret og energien også[:D]
Måtte le litt når jeg kom hjem da. Satte meg på msn og tasta litt med ei venninne. Det hele ble så komisk dumt at jeg måtte bare le! Her er samtalen kort versjon:

Hun: Hei! Hvordan går det med deg? Er du hjemme nå?
Meg: Hei, joda, det går bedre, fortsatt endel jeg må jobbe med men skal mest sannsynlig ikke tilbake på sykehuset nå, så lenge jeg klarer meg bra hjemme.
Hun: nei så bra da. Da kan du kanskje passe ***(sønnen hennes på 2 år) i kveld da  til i morgen? 
Meg: eh, beklager alltså, skulle gjerne ha hjelpa deg men har akkurat kommet hjem, og har vel egentlig nok med meg og mine 6 små nå. Har ikke fått helt styr på rutiner enda.
Hun: åja, men i morgen da??
Meg: ??tror du jeg får ordna rutiner på en dag eller? 
Hun: ja går ikke det bra da? Du er jo hjemme hele dagen likevell...

Siste orka jeg ikke svare på en gang jeg..[8|] Det hele ble for dumt!
Tenkte først hun bare tulla jeg.. men tror faktisk hun var seriøst![:D]

 
 
 
 
 
Å herregud!!!! Er det mulig å være så DUM og korttenkt??? Jiiizes[:@][:'(]
 
ORIGINAL: Skrulletulla


Å herregud!!!! Er det mulig å være så DUM og korttenkt??? Jiiizes[:@][:'(]


ha ha, ja helt utrolig![8D]  det var bare så dumt at det var latterlig!
 
Hei
 
Har lest igjennom, du er tøff du[:)]
 
Hvordan går det med deg?
 
vil bare sende deg en STOR klem!!!! håper det går bedre med deg nå!![:)]
du er sterk! og virker som du er en fantastisk mor snuppa[:)]
husk å holde oss oppdatert på april[:D]
klem
 
Back
Topp