dagbok

Idag var det hardt å stå opp!! Har stått opp halv seks hele helga og nå er jeg dritt lei!!! Heldigvis har jeg fri i morgen :)
Har menssmerter,, Irriterende!!! Jeg er ikke typen som har mye flaks, så å bli gravid på første forsøk er nok ganske umulig.. Ikke det at det har så mye med flaks og gjøre men :p  Det er låv og håpe da ! [:D]

 
Var på haugen å spiste middag igår.. Det var god mat, men etpar store hakk mellom det & Big Horn på sandnes. Når vi kom til Haugen begynnte de å ramse opp hva som var igjen & ikke, det var veldig rart for someregel får du jo en meny, så kan du velge selv,, men den gang ei. Jeg hadde biff & kjæresten min hadde breiflabb... Hans så mye bedre ut enn mitt egentlig, biffen var litt rar. Men det var veldig godt, og jeg ble jo mett, det er det som teller.
Det frista så mye med fisk at jeg tror jeg skal dra i sammen litt laks eller ørret på onsdag.. I helgen skal vi uansett lage biff & fløtegratinerte poteter.. Borte bra, men hjemme best !
Vi får også en helg alene denne helga, foreldrene til kjæresten skal til danmark, så vi skal bo der fra onsdag til søndag, skal bli hæærlig. Vi må ut på tur i helga uansett hvis det er fint vær. Vi kan ikke ta med oss hunden til foreldrene hans for moren er allergisk. Men men, foreldrene min får passe han imens :)

 
|-)


 
Han der jævla tosken vi leide leilighet hos er aldri fornøyd med hvordan vi gjør rent der! Faen heller. Først vaska jeg, moren min & farmoren min i fire timer, men det var pokker ikke godt nok. Så da reiser jeg og kjæresten min opp, fremdeles ikke godt nok, SÅ reiser kjæresten min & faren hans, FREMDELES ikke godt nok.. Nå var vi oppe igjen idag og vaska mer. Hvis det ikke er godt nok nå får det faen meg bare være!! Jeg blir så irritert. Han begynnte å snakke om fluedritt & spindelvev, så spurte jeg han om han skulle ringe oss hver gang han så et jævla spindelvev .."eeh, nei da, det har ikke kommet der over natta"... Bla bla. For en type! For en jævla type.
Det verste er at han sier vi kan gi han 500 kr så er vi kvitt, det viser jo hvor mye han er ute etter penger! Jeg blir kvalm.
Kan ikke han ta med seg ei jævla fille ned å vaske det spindelvevet selv? Isteden for at vi skal pakke altslags dritt i bilen å reise en mil for å ta det?!

 
pju, litt herlig å få det ut gitt....
 
Sånn ellers så har jeg lagt kjøttdeigpai & pai med feta ost idag.. Kjøttdeigpaien ble ikke veldig god, jeg brukte feil mel.. Men fyllet ble veeeldig godt :) Tror kanskje vi skal få svigers til å spandere kinamat på oss senere ikveld. Så kan vi spise kinamat & se Desperate Housewives <3 Jeg gleder meg sååå enormt masse til vi skal sove & bo der til søndag. Jeg er så lei alt maset hjemme. Faren min kom nettopp inn å sa at han nesten ikke kom inn i gangen.. Visstnok fordi jeg hadde satt et jævla par med sko der.. Et par med sko!?!?!
 
Jeg har en veldig dårlig dag & det irriterer meg. Jeg hadde pokker meg fri idag,, så klarer jeg ikke slappe av en gang. ,Jaja.. Snart helg :p
 
Igår reiste vi til Skudenes til noen som hadde Irsk Ulvehund. Hundene de hadde var bare helt utrolig fine & nå er vi bare enda mer gira på å få oss en selv. Skal se om noen venter valper på slutten av dette året. Vi må flytte inn i huset før vi kjøper oss hund.
 
Idag skal jeg egentlig teste, men guri malla, har hverken test eller penger!  Haha. Bra planlagt. Visste ikke jeg skulle teste idag, så får bare vente til i morgen. Kan bli litt vanskelig å teste i morgen også for da må jeg jo kjøpe gravitest før jeg kan gå på do på morningen, det er jo ikke bare bare det.
 
 
 
Back
Topp