dagbok

voljeti

Forumet er livet
For det første er det gøy og skrive dagbok, blir mer tid foran dataen enn i offline dagbok, og for det andre så holder jeg meg litt oppdatert,,jeg veit hva som skjer & hvis jeg glemmer når det eller det skjedde med denne utrolig merkelige kroppen, så kan jeg gå tilbake og lese i dagboka.. Smaart [8D]
 
Jeg går å tenker veldig på baby i perioder, men når alt kommer til alt så glemmer jeg det helt av. Det er både positivt å negativt tror jeg. Jeg tror ikke jeg kommer til å bli gravid veldig lett for jeg og min samboer har hatt sex flere ganger uten beskyttelse og ingenting skjedde.. Trodde faktisk jeg var steril, men det var jeg da ikke.
 
Først og fremst var det min samboer så va mest gira på baby. Jeg holdt han tilbake på en måte for jeg ville IKKE ha barn. Jeg så for meg at jeg skulle bli 30 før jeg fikk barn, men nå er jeg på andre tanker. Har ikke lenger samme behove for å reise på fest som jeg hadde for ikke så veldig lenge siden.. Det begynner på en måte å bli litt kjedelig & det kommer sikkert av at jeg snart er 21 år og har festa ganske godt ifra meg. Du kan jo alltids finne barnevakt & reise og ta deg noen øl når det passer seg sånn....
Det er bare at det er veldig vanskelig å gi slipp på alt, ihvertfall for meg. Jeg veit ikke hvorfor jeg skal få lov til å bestemme så ekstremt over et annet mennesk, som hva det skal og ikke skal spise osv.. Men det er en naturlig ting, det skjønner jeg, måtte bare ta meg litt tid til å finne ut det.. Jeg er snill & min samboer er supersnill, så jeg tror vi kan få til dette her. Å være litt skeptisk eller småredd er vel normalt? [8|]
 
Veldig typisk hvis jeg ikke blir gravid når vi prøver, mens når vi absolutt ikke prøver DA blir jeg. Da kommer jeg til å bli forbanna.. Usj. Jeg skal tenke positivt, og hvis jeg ikke blir gravid eller det ender i spontanabort igjen, skal jeg tenke negativt neste gang. Sånn er det med den saken.
 
Hyggelig at du har bestemt deg for å skrive dagbok. Det er godt å skrible ned noen tanker i ny og ne, og samtidig få innspill, oppmuntring og støtte fra andre i samme situasjon.
 
Er nok en modningsprosess å bestemme seg for å starte med prøving, og det tror jeg vi trenger. Du og samboeren din vil sikkert klare oppgaven helt fint når den tid kommer.
 
Hva positiv innstilling angår, er nok det viktig. Men det kan være vanskelig å holde motet og humøret oppe til enhver tid dersom ventetiden blir for lang.
 
Ønsker deg lykke til [;)][:D][:)]
 
Gratulerer så mye med dagbok [;)] lurer på om jeg og skal lage meg en dagbok tråd..Må være godt å få ut tanker og følelser samtidig som du kan få litt trøst og oppmuntringer når det trengs [:)]
 
Så er det jo kjekt å følge med hvordan det går med andre prøvere[:)]
Håper det sitter en liten spire hos deg snart[:D]
 
klem
 
Lykke te[:D]
 
Wey, snille dere er alle sammen [;)]!
 
Idag skal jeg da egentlig ha eggløsning. .Hvis min syklus er rett.. Jeg har ikke peiling på hvordan min syklus er, for dette er ikke noe jeg før har gadda tenkt på en gang. Jeg fikk mensen når jeg fikk mensen. Det var det lissom. Eller, jeg pleier ofte få mensen en av de helgene jeg er i fjøset.. Det er ganske rart egentlig, for nesten hver gang jeg går i fjøset så får jeg mensvondt i magen. Hihi.
Ja, så vi må som vanlig ha masse kos, jeg og min elskede..  No problemo det! HAH!

Så ja,  det er rart egentlig. Jeg føler ikke min kropp kan FØDE et barn. Jeg tåler så og si ingenting smerte. Når jeg hadde spontanaborten ((er ennå ikke helt med på hvordan jeg sier det, hadde, tok..)), så tok jeg min første gynekolog undersøkelse. Den første som gjorde det var legen min, det var helt jævlig ekkelt.. Ikke bare for at hun var dere nede som ingen får være, men herregud med blod som kom. Hun sendte meg da videre til sykehuset. Jeg sa jeg ikke ville reise hvis jeg måtte av med klærne igjen, men dette måtte jeg bare rekne med at jeg måtte sa hun. Biatch. Neida, hun er veldig snill.
Uansett, vi kommer til sykehuset & æsj, av med klærne. DA begynte jeg å grine som en unge. Det var ei indisk dame eller noe sånt som satt der med en vibratorlignende ting, og jeg takla det ikke. Fytti grisen så ekkelt. Så kom det inn en annen dame & der lå jeg, og alle 3 sto å så inn, nei fasikken altså, det der vil jeg ha meg frabedt. Legene var ikke snille, de brydde seg ikke en dritt om jeg grein, men hu sykesøstera var kjempegrei. Hu ordna og ga meg lommetørkle, så da gikk det fint. Men nei, det er skumle greier. Skulle helst ønske jeg slapp og kle av meg igjen, selv om jeg vet det må gjøres. Jeg har bare veldig problem med å gjøre det. Blir vel vandt med det etter hvert.

 
Nei, klokka er snart 1.. Jeg må sove litt.  *always & forever*
 
You are the dreamer
And we are the dream
I could
write it better than you ever felt it
 
Hehe jada.. De var helt greie.. Jeg liker bare ikke å gjøre ting som ikke passer meg. De syntes sikkert jeg var veldig barnslig !!
 
Men det er jeg jo og, så [:D] takk gudene for det!!
 
Hei hei. Vil bare gratulere deg med med dagbok og ønske deg lykke til med prøvinga. Håper du slipper å måtte vente så veldig lenge før spiren sitter. [:)]
 
Takk takk begge to :)
 
Jeg blir nok gravid as i write skal du se.. [;)] Kjenner det på meg, hihiii
Neida, jeg tror bare at jeg leser for mye om mens-murringer, så får jeg det selv! Hah. Blir påvirka.
 
some say love
some say love it is a river
that drowns the tender reed.
some say love it is a razor
that leaves your soul to bleed.

some say love it is a hunger
an endless, aching need
i say love it is a flower,
and you it's only seed.

it's the heart afraid of breaking
that never learns to dance
it's the dream afraid of waking
that never takes the chance

it's the one who won't be taken,
who cannot seem to give
and the soul afraid of dying
that never learns to live.

when the night has been too lonely
and the road has been too long.
and you think that love is only
for the lucky and the strong.

just remember in the winter
far beneath the bitter snow
lies the seed that with the sun's love,
in the spring, becomes the rose.
 
Ja nå har vi vært hos elektrikeren, jeg fikk min etterlengtede røyk & kjøpte meg lommebok. Gode greier.
Men fytti griiisen så dyrt dette huset blir. Vi må betale 75000 kr ekstra bare på kjøkkenet, så blir det 14000 ekstra i lys og sånt forskjellig. Det blir langt over 2 millioner alt i alt. Det er jo helt vilt.
Men så blir det fint da. Var og kikka på det i går kveld, var større enn jeg trodde. Det er forsåvidt lite, 90 kvadrat eller noe, men alikavel. Det var fint :) Jeg er pleased! Samboeren min snakker hele tiden om at "vi må gjøre sånn & sånn for da får vi mer for det når vi selger det".. Men jeg klarer ikke tenke sånn, vi bygger dette huset til oss selv, vi må gjøre det vi vil, ha det sånn vi vil, hvis ikke blir det jo akuratt som å bygge hus for noen andre.. Det er jo feil. Jeg lar han bestemme ganske mye.. Om ting som hvor spottene skal stå og sånt, men farger og design vil jeg og bestemme. Jeg syntes det er greit han bestemmer hvordan dusjen skal stå og forskjellige sånne ting, da får han litt ro. Han er veldig redd noe skal bli feil, men det blir det selfølgelig ikke.
Jeg gleder meg veldig til å flytte inn. Men det blir ikke før til sommeren en gang, august kanskje. Fredag flytta vi ut fra leiligheten og inn til foreldrene mine, for å spare penger. Det er ganske greit, men litt uvant når vi er vandt med å være alene i en leilighet, når er vi i et hus med 3 unger.
Vi koste oss i går  Det var ganske spennende for vi måtte være så stille som mulig siden vi har rom ved siden av foreldrene mine.. Haha!! Ikke det at jeg er særlig høylytt, men alikavel :) Det var ganske gøy. Vi fikk ikke brenne stearinlys da.. etter mor har lagt seg får ikke jeg lage mat eller brenne stearinlys, jeg har hukommelse som en gullfisk, og det ender alltid i at brannalarmen går. En gang var jeg og samboeren min ute på fest, når vi kom hjem neste morning sto ei gryte med joika fremdeles på komfyren.. Den var helt svidd & jævlig.. Jeg hadde tenkt å kaste gryta, men farmor ordna opp. Haha. Hu klarte faktisk vaske den rein. Men ja, når vi flytter skal vi kjøpe sånn klokketing, så vi må lære oss å stille når vi lager mat, så ringer den ca når maten skal være ferdig så husker jeg å skrue av alt. Vil jo ikke brenne ned kåken. Det er mitt største problem.
MEN vet du hva sambo gjør? Han går i fra nøklene i døra.. ALLTID. Han låser når han går på jobb & alltid etpar timer etter når jeg skal på jobb, står nøklene i døra. Det er skummelt. Jeg er livredd for å være alene hjemme. Er ikke særlig redd inntrengere eller noe sånt, men jeg er dritredd djevelen & sånne ting. Jeg er ganske overtroisk, og jeg vet det fins enlger, djevel, gud, ånder osv osv.. Både gode & onde. Jeg vil helste ha meg frabedt både snille & dumme.
Jeg vet ikke om noen har sett Exorcism of Emily rose? Fytti fasikken den er dritekkel. Etter jeg så den måtte jeg reise hjem til foreldrene min hver morgen sambo reiste på jobb. Det var stress. Vi bodde ca en mil fra hverandre, men jeg var dritredd.

 
Jaja.. Nok nå :)
 
ha en fin dag da dere! *forever & ever*
 
soulmate dry your eye
 
YES! nå er samboeren min snart hjemme!!!
Da skal vi kooooose oss
så skal vi spise tomatsuppe....
 
 
så kose oss etpar ganger til ! :) dette blir trening ..det er sunt!
 
er da tanta til moren min & hun ringte meg nettopp. Hun hadde angst når hun var yngre, fikk ikke hjelp & nå er hun wacko. Stygt å si det..
 
Uansett, alltid når hun ringer begynner hun å snakke om alt slags ting jeg må kjøpe, denne gangen var det makaroni.. hah. Det var så billig og greit sa hun. En annen gang ville hun ha meg til å kjøpe en kiste jeg kunne ha laken i. Bare sånn utav det blå..
 
også er hun forresten forelska i faren min.. Hun sender julekort kun til han. Veldig morsom hu der.
 
Nå har nettopp jeg om sambo lagt bebis :P Vi klarte selfølgelig låse oss inne på rommet.. Jeg brukte en negleklipper som nøkkel, så fikk jeg ikke døra opp igjen etterpå.. Prøvde med eyeliner, men den KNAKK inni der.. Gikk bra tilslutt.. Fant en vanlig husnøkkel.. Heldigvis kom ingen hjem midt i alt dette.. Det hadde vært veldig avslørende..
 
frustrerte fruer ikveld... :)
 
Pokker ble bare  en gang igår.. Forbaska.
Når jeg gikk på rommet etter frustrerte fruer var både jeg og min samboer for trette. Det var ikke gøy, men jeg fikk i det minste masse søvn.. Var dødstrett når jeg sto opp kl. sju idagtidlig... Jeg HATER å stå opp.. Men i morgen har jeg fri :) Heldigvis.
Ikveld må vi opp å vaske over golvene i leiligheten en gang til, så leverer vi fra oss nøklene.. Så er det bare å glede seg til sommeren når vi flytter inn i det nye huset!
Superonsdag på tvnorge ikveld, det syns jeg er såååå gøy..
 
Samboeren min begynte forresten igår å mase om at min siste mens slutta tirsdag 13 februar, men jeg er sikker på den begynte da.. Jeg ble dritredd først.. Leta gjennom hele rommet etter den forbanna lappen der jeg skriver det ned, men fant jeg den? NEeei! Det ser ikke ut inne på romme.. Vi flytta jo inn sist fredag og da kasta jeg alt på golvet, plus det står et tv midt på golvet & det er et veeeldig lite rom. Men jeg er sikker på den begynte.. Bombesikker... Håper jeg..  Vi får bare se. Er jo ikke verdens undergang hvis jeg tok feil.. Da begynner jeg bare på nytt neste gang mensen kommer. Skal skrive det i en bok denne gangen & ikke et ark. Fasikken altså, han holdt på å slå meg ut av vinduet når han sa det, jeg ble så stressa. Men men.
 
Neeei, jeg får lage mat til unga.. De maser!
 
takk takk :)
 
det gjør jeg også!!
 
Nå har jeg endelig pakt ned litt av klærne som lå strødd over hele gulvet.. GADD ikke legge bort alt, men det kommer etterhvert.. La sambo sine i en sekk, for han må dra de hjem til foreldrene sine. Han kan ikke dusje hos foreldrene mine mere.. Hahah. Vi er sju stk da som dusjer så og si hver dag.
 
11 dager til testing.. føles lenge. Vil teste nå, men det er jo lite vits..
 
hører hunden min skrike fra en eller annen plass.. rekker ikke å skrive mer nå...
 
Jeje.. Ble ikke tid til mye sengevals igår nei.. Vi hadde klesselskap hjemme & når jeg endelig gikk opp for å legge meg sov kjæresten min. Noe jeg syntes var helt greit for jeg var uuuutrolig trett, så måtte jeg opp på jobb idag. Igår var min siste fruktbare periode ifølge min utrolig upålitelige syklus, så da gikk jeg glipp av en sjangse, men jeg tror det går bra jeg :) Litt flaks må man ha [:D]
Sånn ellers så kjøpte jeg 3 veldig kule topper igår, fra england.. Ikke akuratt "bli gravid modus" topper, men det får nå være!
Tenkte jeg skulle begynne å trene, men gidder ikke (!) idag! Jeg får pokker meg ikke frihelg en gang. Om 2 timer må jeg i fjøset.. Forbaska.
I morgen skal vi på Haugen å spise biff  Kanskje jeg skulle holdt meg unna medium stekt da? Det kan bli vanskelig.. Liker nesten det bedre enn røyk [8|] 

 
...det står noen rare sko i gangen..lurer på hvem det er sine...
 
Forever never seems that long until you're grown
And notice that the day by day ruler can't be too wrong
 
hehe.. takk skal du ha :)
 
halv seks [:'(]
jeg er drittrøtt og kunne solgt sjela mi for å legge meg ned sammen med kjæresten min igjen!!!
Nå skal jeg reise på jobb, og når jeg kommer hjem fra jobb om etpar timer så skal han reise på jobb.
Dritt!
Jeg skal jobbe, så skal jeg rett hjem å legge meg igjen!
 
I går så vi you me & dupree.. Den var morsom til tider, men igrunnen veldig stressende.. Han der Carl fyren var faen så depressiv...
mmm ja, spiste kinamat også.. Satay saus er Gud's gave til meg [:D] Thank you Lord.
ÅÅÅÅ yey, ikveld skal vi på haugen!!! SÅ kjekt.. Jeg gleder meg til å spise biff.. er faktisk veldig lenge siden.
Jeg er sånn biff-avhengig, jeg & kjæresten kunne sikkert blitt norgesmestre i biff-middag-laging etterhvert

 
Nei jeg må reise på jobb.. begynner om ti minutter.. wops..
 
Love is not like anything .. <3
 
Joda.. Ferdig på jobb for denne morningen, tilbake i ettermiddag så er jeg ferdig for helgen :) Yay! Men skal jo tilbake på min vanlige jobb på mandag da.. Men men.. Klarer meg.
Skulle nettopp til å se Alene Hjemme, men bare de første 50 sekundene funket, så stoppet den [:@]
 
Ble ikke noe  For tiden sovner vi før vi får tenkt oss om.. Jævla irriterende egentlig, men har vært mye jobbing & stress for begge to denne helgen...
 
Noen som så måneformørkelsen igår?  Det var så overskyet her at jeg gadd ikke gå ut å se en gang.. Regnet & var kaldt.
Jeg vil flytte inn i det nye huset NÅ!! Det er pokker så merkelig å bo hjemme hos foreldrene mine igjen.. Vi får lissom ikke tid til å være alene før vi skal legge oss..
 
Jeg tror jeg skal få meg en storpuddel en gang neste år.. de er hæææærlige!!
 
Now the sky is turning blue,
The stars disappear one by one as the daylight
is nearer.
&& yes, you're in my head.

But that doesn't make you here.
 
vært på tur i bråstein skogen idag.. var gøy. Traff to irske ulvehunder, de er bare såå pene!!! *må ha*
 
nå er jeg drittrøtt og har mest lyst til å legge meg ned å sove, men skal på jobb om en halvtime!!! [&:] Så skal vi til haugen å spise biff :D Det blir gøøøy... Mitt lille søskenbarn skal være med ut i fjøset.. Det kan bli en intressant... Og stress.. Vil bare bli ferdig fort idag, nå er jeg lei..
 
Og ikveld skal vi faen ikke sovne ifra
hihi
 
bye bye
 
Back
Topp