Dagbok - alle gode ting er 3?

Først og fremst, gratulerer med et bankende hjerte! :Heartpink Det høres ut som det var mye for deg å fordøye som noen skriver over, så synes det er veldig fint at dere har ny UL om en uke. Krysser alt for at dette går veien og at en liten spire sitter der helt frem til termin :Heartpink
 
Jeg håper virkelig bare på en feilmelding! Fikk opp håpet mitt nå som Villblomster sa at hun også hadde blitt målt feil tidligere :)
Jeg har og lest om så mange her inne som har fått litt feil dato for så å bli justert tilbake :) :) det aller viktigste er jo et bankende lite hjerte :)
 
Skjønner at du blir litt bekymret, men som de andre skriver her, gratulerer med bankende hjerte! :joyful:Og bra det ble oppdaget såpass tidlig så du kunne få blodfortynnende tidlig! Dette går bra vettu:):Heartred
 
Tenkte bare at eg skulle nevne at eg kjenner en som har hjerteformet livmor - hun har 4 barn og fikk de som perler på en snor :Heartpink
Så det er muligheter for at det kan gå veldig bra også :D:D

Håper du får gode nyheter på neste UL :Heartpink
 
Tenkte bare at eg skulle nevne at eg kjenner en som har hjerteformet livmor - hun har 4 barn og fikk de som perler på en snor :Heartpink
Så det er muligheter for at det kan gå veldig bra også :D:D

Håper du får gode nyheter på neste UL :Heartpink
Det var hyggelig å høre! Jeg har jo allerede fått to barn, så tror kanskje det bare har vært en tilfeldighet at jeg har mistet de andre gangene. Det jeg synes er rart, er at det ikke har blitt oppdaget før. Jeg har jo tatt en god del ultralyder opp gjennom årene, men godt mulig det var at jeg nå har hatt tvillinger i hver sin side som gjorde det mulig å se.
 
7+0
Jeg fortsetter opprinnelig telling selv om fosteret ble målt til å bare være i uke 5. Nå har vi bestemt oss her hjemme for at målingen hos gyn bare var en feilmåling og at alt kommer til å være i orden på neste UL. Vi er ihvertfall ikke tjent på å gå og bekymre oss for noe vi ikke har innvirkning på :)
 
7+0
Jeg fortsetter opprinnelig telling selv om fosteret ble målt til å bare være i uke 5. Nå har vi bestemt oss her hjemme for at målingen hos gyn bare var en feilmåling og at alt kommer til å være i orden på neste UL. Vi er ihvertfall ikke tjent på å gå og bekymre oss for noe vi ikke har innvirkning på :)

Det høres lurt ut, det samme gjorde jeg :Heartpink
Glemte og å si at da det skjedde meg googlet jeg masse og fant masse eksempler på feilmålinger før ulke 7-8, så jeg tror det er veldig vanlig å måle feil da:Heartpink
Et bankende hjerte er nok et veldig godt tegn:Heartpink
Satser på at alt er i skjønneste orden med lille om en liten uke:love7
 
Tenker at dere gjør lurt å i fokusere på det bankende hjertet. Det er et veldig godt tegn:Heartred
Som de andre sier over her så er det utrolig vanskelig å måle rett så tidlig. Ørsmå marginer som fort utgjør flere dagers forskjell.
Men hjertet banket og det er fantastisk :love7
 
Det høres lurt ut, det samme gjorde jeg :Heartpink
Glemte og å si at da det skjedde meg googlet jeg masse og fant masse eksempler på feilmålinger før ulke 7-8, så jeg tror det er veldig vanlig å måle feil da:Heartpink
Et bankende hjerte er nok et veldig godt tegn:Heartpink
Satser på at alt er i skjønneste orden med lille om en liten uke:love7
Jeg har også googlet som en gal, og det virker som om det er ganske vanlig med feilmåling. Det viktigste er at hjertet banket:love7
 
Tenker at dere gjør lurt å i fokusere på det bankende hjertet. Det er et veldig godt tegn:Heartred
Som de andre sier over her så er det utrolig vanskelig å måle rett så tidlig. Ørsmå marginer som fort utgjør flere dagers forskjell.
Men hjertet banket og det er fantastisk :love7
Det bankende hjerter er viktigst:love7 Jeg så det tydelig på skjermen, gyn trengte ikke å peke for at jeg skulle se det. Jeg har håpet oppe :)
 
7+3
Jeg har aldri hatt særlig mange symptomer i første trimester i noen av mine svangerskap, men jeg kjenner det er godt at jeg kjenner både på litt kvalme, trøtthet og mensmurringer jevnlig. Forrige gang, da jeg mistet, hadde jeg absolutt ingen symptomer, utenom dagen før jeg begynte å blø.

Alt dette må jo være positive tegn :)

Den siste dagen har jeg fått litt panikktanker om at det oppdages to fostre på neste UL. Tenk om det bare var for tidlig og det ene, som gyn mente måtte ha "gått til grunne", bare hadde gjemt seg litt??:nailbiting:
 
Så fint å lese en oppdatering, og ikke minst at du er positiv og kjenner det litt annerledes enn sist. Jeg håper så inderlig at den sitter nå for dere og at det er en terminspire det her :Heartpink

Det blir så utrolig spennende med TUL! :woot:
Gleder meg veldig til oppdateringen til helgen :Heartpink Har lest eller hørt, husker ikke når, at det er forholdsvis «vanlig» å unnfange tvillinger og hvor en av de ikke utvikler seg. Håper dere får et skikkelig svar på dette lørdag og blir trygge på at dette bærer hele veien :love2
 
Det blir veldig spennende med ny UL på lørdag!

Teeenk om den andre lilles hjerte bare ikke hadde begynt å slå enda :nailbiting::Heartpink

Håper hvertfall inderlig på minst en liten baby som ser frisk og fin ut:Heartpink
 
Det ble ingen hyggelig UL denne gangen heller. Ingen hjerteslag og et foster som kun målte 3 mm. Jeg skulle vært 8 uker i morgen, og fosteret skulle vært rundt 13 mm.
Fosteret må ha dødd en gang mot slutten av uken, siden det hadde vokst litt fra forrige uke.

Er blitt henvist til sykehuset for å konstantere MA og for å få abortpiller. Dette er fryktelig tungt.
 
Det ble ingen hyggelig UL denne gangen heller. Ingen hjerteslag og et foster som kun målte 3 mm. Jeg skulle vært 8 uker i morgen, og fosteret skulle vært rundt 13 mm.
Fosteret må ha dødd en gang mot slutten av uken, siden det hadde vokst litt fra forrige uke.

Er blitt henvist til sykehuset for å konstantere MA og for å få abortpiller. Dette er fryktelig tungt.
Å nei :( :( :( Å kjære deg dette er fryktelig vondt å høre :( :( :(
Det var jo ikke planen for i dag det. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, jeg håper du får en så grei jul som det er mulig etter noe slikt rett før :(

Sender over den største klemmen jeg har å gi og håper virkelig dette er siste gang dere går på en sånn nedtur :(
 
Å nei :( :( :( Å kjære deg dette er fryktelig vondt å høre :( :( :(
Det var jo ikke planen for i dag det. Jeg vet ikke helt hva jeg skal si, jeg håper du får en så grei jul som det er mulig etter noe slikt rett før :(

Sender over den største klemmen jeg har å gi og håper virkelig dette er siste gang dere går på en sånn nedtur :(
Tusen takk for gode ord! Det var ganske ugreit at dette kom nå rett før jul. Har heldigvis fått sykemelding hele kommende uke, sånn at jeg skal komme meg litt.
 
Det ble ingen hyggelig UL denne gangen heller. Ingen hjerteslag og et foster som kun målte 3 mm. Jeg skulle vært 8 uker i morgen, og fosteret skulle vært rundt 13 mm.
Fosteret må ha dødd en gang mot slutten av uken, siden det hadde vokst litt fra forrige uke.

Er blitt henvist til sykehuset for å konstantere MA og for å få abortpiller. Dette er fryktelig tungt.
Ånei så utrolig trist :( <3
 
Det ble ingen hyggelig UL denne gangen heller. Ingen hjerteslag og et foster som kun målte 3 mm. Jeg skulle vært 8 uker i morgen, og fosteret skulle vært rundt 13 mm.
Fosteret må ha dødd en gang mot slutten av uken, siden det hadde vokst litt fra forrige uke.

Er blitt henvist til sykehuset for å konstantere MA og for å få abortpiller. Dette er fryktelig tungt.

Ååå nei, for ein trist nyhet - sender deg mange klemmer :Heartpink:Heartpink
Det var ikkje slik det skulle gå :sorry::sorry:

Nå må du/dere ta vare på deg/hverandre :Heartpink
Igjen - maaaange klemmer:Heartpink
 
Huff så fryktelig trist å høre :(
Ord blir fattige i sånne situasjoner.
Sender en stor klem din vei ❤
 
Back
Topp