Dagbok - alle gode ting er 3?

Har ennå ikke fått tilsendt treningsopplegget, det kommer på mail i løpet av de neste dagene Selve opplegget er en kombinasjon av både kosthold og styrketrening. Skal trene minst 3 ganger i uken. Skal oppdatere når jeg vet mer :)

Spennende - gleder meg til å høre hva det går ut :D:D
Kjekt med trenings- og kostholdsfokus! Det er jo en veldig mye mer kontrollerbar sak :laughing002:laughing005
 
Last edited:
Hvordan går det med deg?
Nærmer det seg eggløsning?:Heartpink
Hei! Denne gangen har jeg klart å holde meg en del unna forumet, type sjekke annenhver dag. Før var jeg innom sikkert ti ganger for dagen. Merker det gjør meg mye mer avslappet:joyful:
Forventet el er på torsdag (CD13), men dagens første test er nesten positiv , til tross for at jeg bare er på CD10. Har drukket en stor kopp salvie-te hver dag denne syklusen, så kanskje det er dét som er grunnen? Nå for tiden prøver jeg å fokusere mest på trening, og det er veldig deilig at prøvingen er blitt noe som ikke opptar tankene hele tiden :) Altså, bank i bordet, jeg skal aldri si aldri før jeg er et stykke uti dpo-land:joyful: :D

Hvordan går det med deg? Og kvalmen?
 
Hei! Denne gangen har jeg klart å holde meg en del unna forumet, type sjekke annenhver dag. Før var jeg innom sikkert ti ganger for dagen. Merker det gjør meg mye mer avslappet:joyful:
Forventet el er på torsdag (CD13), men dagens første test er nesten positiv , til tross for at jeg bare er på CD10. Har drukket en stor kopp salvie-te hver dag denne syklusen, så kanskje det er dét som er grunnen? Nå for tiden prøver jeg å fokusere mest på trening, og det er veldig deilig at prøvingen er blitt noe som ikke opptar tankene hele tiden :) Altså, bank i bordet, jeg skal aldri si aldri før jeg er et stykke uti dpo-land:joyful: :D

Hvordan går det med deg? Og kvalmen?

Åh, så bra! Godt å klare å holde seg litt borte.. kjente og forumet ble veldig altoppslukende i prøvingen.. Holder meg litt unna nå jeg og fordi det er så mange som mister i starten og jeg kjenner jeg blir så mye mer bekymret av å lese om det hele tiden.
Ellers går det greit her. Virker som det går bra inni magen 7+6 idag. Ingen smerter, ingen antydning til blod så håper alt er bra inni der. Føler meg egentlig ganske rolig på at det går bra inni der nå etter å ha sett det lille hjerte slå.
Kvalmen er ille, og jeg får så mye bivirkninger av kvalmestillende at jeg veier litt opp og ned hver dag hva som er best og verst :wacky: Men det er ikke helt krise. Jeg er kvalm hele tiden og kaster opp noen ganger hver dag. Men jeg klarer hvertfall å være litt oppe av senga og være litt ute i hagen med barna og få i meg litt mat hver dag, så det er jeg kjempe glad for:Heartpink

Heier som bare det på egget og sender alt jeg har av babystøv! Blir veldig spennende å følge med:Heartpink
 
Så bra at alt er fint, Nuuni :love2 Høres veldig fornuftig ut å holde deg litt unna forumet - man blir jo helt tussete av prøvetiden, tester, temping og alt som er. Det er allikevel veldig koselig for oss andre når du oppdaterer :)

Gleder meg masse til ukene fremover, når du setter igang med testing - tar heiarop herfra til deg :wav Heier frem gullegget! :)
 
Innom for å heie enda mer :smiley-bounce016
Så bra at alt er fint, Nuuni :love2 Høres veldig fornuftig ut å holde deg litt unna forumet - man blir jo helt tussete av prøvetiden, tester, temping og alt som er. Det er allikevel veldig koselig for oss andre når du oppdaterer :)

Gleder meg masse til ukene fremover, når du setter igang med testing - tar heiarop herfra til deg :wav Heier frem gullegget! :)

Ååh:Heartred Så fint at du heier, selv om jeg har meldt meg litt ut for øyeblikket. Håper inderlig selv!
 
PP9 CD2

Da var tanten her igjen. Veldig forventet, for har hatt ingen symptomer what so ever. Den siste uken frem mot TR har jeg vært virkelig langt nede. Bare det å holde en samtale i lunsjen var slitsomt, det eneste jeg ville var å stirre tomt ut i luften. Nå begynner jeg å få litt mer lyst sinn nå som tr er i gang, så PMS spiller nok en rolle i humøret mitt.

Klarer ikke å være veldig optimistisk, det får gå som det går denne runden.
 
Veldig lei meg for å lese det.
Sender deg masse styrke og kjærlighet til neste periode og håååper det klaffer da!:Heartpink
 
PP9 CD2

Da var tanten her igjen. Veldig forventet, for har hatt ingen symptomer what so ever. Den siste uken frem mot TR har jeg vært virkelig langt nede. Bare det å holde en samtale i lunsjen var slitsomt, det eneste jeg ville var å stirre tomt ut i luften. Nå begynner jeg å få litt mer lyst sinn nå som tr er i gang, så PMS spiller nok en rolle i humøret mitt.

Klarer ikke å være veldig optimistisk, det får gå som det går denne runden.

Kjære deg.
Dette var skikkelig kjipt å lese - jeg hadde håpet sånn at det var deres tur med en terminspire denne gangen! :Heartpink Jeg klarer ikke å formulere meg godt nok til å få frem at det er urettferdig at dere må gjennom dette og at jeg håper så inderlig at det er din tur til å være gravid snart :Heartpink
 
Sender over en klem :) har troen på at dere snart lykkes :)
Heier på deg og sender en klem :Heartpink
Veldig lei meg for å lese det.
Sender deg masse styrke og kjærlighet til neste periode og håååper det klaffer da!:Heartpink
Kjære deg.
Dette var skikkelig kjipt å lese - jeg hadde håpet sånn at det var deres tur med en terminspire denne gangen! :Heartpink Jeg klarer ikke å formulere meg godt nok til å få frem at det er urettferdig at dere må gjennom dette og at jeg håper så inderlig at det er din tur til å være gravid snart :Heartpink

Det er så utrolig fint at når jeg er innom her for å sutre og se mørkt på livet, er dere der med én gang og heier meg frem igjen:Heartpink:love7
 
CD7 og el-slim er allerede på plass :) Forventet el er på CD13, så dette får bli en intensiv uke. Etter at jeg mistet i august, har lysten vært veldig laber. Nå håper jeg at jeg klarer å trekke hodet ut av det mørke hullet jeg har vært i den siste tiden, slik at både aksjelegging og livet generelt blir litt mer lystbetont.

Jeg vet at det er dumt av meg, men jeg har allerede beregnet termin hvis jeg blir gravid denne runden, samt funnet datoer for eventuell UL. Fallhøyden er farlig stor:nailbiting:
 
CD 11

Har hatt flere dager med el-slim, men bare veldig negative el-tester. Forventet el er på mandag, så i dag, lørdag, håper jeg det blir litt mer utslag på testen.

Denne runden har jeg fått tak i Prefert, og nå håper jeg at det er dét som gjør susen!
 
Back
Topp