Dagbok - alle gode ting er 3?

Føler veldig med deg. Er livredd for at det ikke skal gå veie denne runden, så vi får vel stålsette oss før første test :banghead:
Jeg tror jeg bare må psyke meg ned og prøve å innbille meg at TR kommer neste helg. Hvis vi allerede nå "vet" at det ikke har klaffet, vil det bli en lettelse når TR kommer, sånn at vi kan prøve på nytt :D Får se om vi klarer å lure hjernen, da ;)
 
Hvordan går det her?:Heartpink
Hvor langt inn i dpo-land er du nå?:love7
Nå har jeg kommet til 7 dpo, men enn så lenge ingen tegn på at det har klaffet denne gangen. Skal ta første test på tirsdag, da vil jeg være 10 dpo. Har allerede nå begynt å snike på min neste ikm-gruppe, for å se hvem jeg haver sammen med da :D
 
Nå har jeg kommet til 7 dpo, men enn så lenge ingen tegn på at det har klaffet denne gangen. Skal ta første test på tirsdag, da vil jeg være 10 dpo. Har allerede nå begynt å snike på min neste ikm-gruppe, for å se hvem jeg haver sammen med da :D

Så spennende :Heartpink
Jeg har troa :Heartpink
 
9 dpo
Tok ingen test i morges, selv om nysgjerrigheten i meg skulle ønske det :D
Våknet litt småkvalm i dag, men var også veldig sulten, så det kan ha en sammenheng. Hadde litt murringer i korsryggen i går, ellers er det ikke noe som tyder på at det har klaffet.

Har bestemt meg for å spante på meg semi-permanent makeup på brynene hvis det ikke klaffer denne gangen. Det kan ikke gjøres hvis man er gravid, så da blir det enten bryn eller baby denne uken:joyful:
 
Veldig, veldig spent på morgendagens test:Heartpink
Hadde ingen symptomer før positiv test jeg heller :Heartpink
Er hjemme i dag, og nå er det sånn at jeg hele tiden vurderer å ta en test :hilarious: Altså, har jo ikke sjans til å ikke drikke eller holde meg noen timer når jeg er hjemme, det er jeg for urutinert for. Håper ingen symptomer også kan bety baby for meg og:Heartred
 
Er hjemme i dag, og nå er det sånn at jeg hele tiden vurderer å ta en test :hilarious: Altså, har jo ikke sjans til å ikke drikke eller holde meg noen timer når jeg er hjemme, det er jeg for urutinert for. Håper ingen symptomer også kan bety baby for meg og:Heartred

Da skjønner jeg det er vanskelig å holde seg unna:angelic:

Husk å legg ut hvis du tar idag!! :Heartpink
 
Da skjønner jeg det er vanskelig å holde seg unna:angelic:

Husk å legg ut hvis du tar idag!! :Heartpink
Måtte bare ta en:hilarious: Den var så blenda en test kan bli, på utvannet formiddagsurin 9dpo.
 
Jadda, så var jeg i gang med det jeg ikke skulle gjøre:bag: Tok en test 6 dpo for å se om testene jeg hadde var sånne som gav skyggestreker. Måtte selvfølgelig sammenligne med dagens test, og når jeg redigerer bilder, ser jeg strek på dagens test. Det er ikke mulig å se noe med det blotte øyet, men uansett hvilket filter jeg brukte, kom det strek når jeg skrudde opp kontrast og ned på lysstyrken. Dette er bare dumt, men gud hvor spennende det er:joyful::oops:

Edit: Den nederste testen er fra i dag, 9dpo.
IMG_20200921_152314554.jpg
 
Last edited by a moderator:
Jeg synes det er en strek på det nederste bildet... Er det den som er nyest? Skjønner utrolig godt at du er skikkelig spent! Det er fortsatt supertidlig, så ingen strek eller en supersvak strek kan fortsatt bety baby - så dette her har jeg skikkelig troen på :Heartpink

Jeg synes du er skikkelig flink jeg - som holder deg såpass lenge! Og ingen symptomer kan fortsatt bety baby like mye som symptomer kan :D
 
Jeg synes det er en strek på det nederste bildet... Er det den som er nyest? Skjønner utrolig godt at du er skikkelig spent! Det er fortsatt supertidlig, så ingen strek eller en supersvak strek kan fortsatt bety baby - så dette her har jeg skikkelig troen på :Heartpink

Jeg synes du er skikkelig flink jeg - som holder deg såpass lenge! Og ingen symptomer kan fortsatt bety baby like mye som symptomer kan :D
Ja, den nederste er dagens test. Må redigere innlegget, for det glemte jeg jo å skrive. Bildet er bedre i virkeligheten, og på mobilen ser jeg tydelig strek. Nå blir morgendagen veldig spennende!
 
Ja, den nederste er dagens test. Må redigere innlegget, for det glemte jeg jo å skrive. Bildet er bedre i virkeligheten, og på mobilen ser jeg tydelig strek. Nå blir morgendagen veldig spennende!

Så gøy - bildene har inne er jo kjent for å være uklare og utydelige. Du skal nok stole på øynene dine som har de fremfor seg og ikke det som kommer frem her (selv om jeg ser streken som sagt :) )

Dette blir skikkelig spennende ja!!! Og skrev du ikke at testen du tok i dag var på utvannet urin, ikke så konsentrert? Da er det også mye større sjanse for en enda tydeligere strek i morgen tidlig :)
 
Så gøy - bildene har inne er jo kjent for å være uklare og utydelige. Du skal nok stole på øynene dine som har de fremfor seg og ikke det som kommer frem her (selv om jeg ser streken som sagt :) )

Dette blir skikkelig spennende ja!!! Og skrev du ikke at testen du tok i dag var på utvannet urin, ikke så konsentrert? Da er det også mye større sjanse for en enda tydeligere strek i morgen tidlig :)
Testen ble tatt på impuls i 11-tiden. Da hadde jeg sikkert vært på do 3 ganger siden jeg stod opp, og drukket flere kopper kaffe. Ikke det beste utgangspunktet for strek sånn egentlig, men siden jeg hadde noen tester liggende, så hvorfor ikke bare teste?:angelic: Må ikke få opp forhåpningene nå, men er virkelig spent på morgendagens!
 
Testen ble tatt på impuls i 11-tiden. Da hadde jeg sikkert vært på do 3 ganger siden jeg stod opp, og drukket flere kopper kaffe. Ikke det beste utgangspunktet for strek sånn egentlig, men siden jeg hadde noen tester liggende, så hvorfor ikke bare teste?:angelic: Må ikke få opp forhåpningene nå, men er virkelig spent på morgendagens!

Uansett om du hadde vært lenger i DPO-land så er det ikke sikkert streken hadde vært sterkere, slik du skisserer her :) Du gjør nok lurt i å ikke få opp forhåpningene, men samtidig er det lov å ha håp og glede seg til i morgen :) Det er sååå vanskelig å la testene bare ligge hvis man først har de og du vet at det kan være det er en sjanse for å være gravid. Du har utrolig spennende dager foran deg nå! :)
 
10 dpo

Testen i dag var helt negativ. Ikke antydning til strek. Nå tror jeg at jeg venter to dager med å teste på nytt, for en eventuell strek i morgen vil nok være veldig svak. Får prøve å holde meg negativ og tenke at det ikke har gått denne gangen heller.
 
Back
Topp