Dagbok - alle gode ting er 3?

13 dpo og nå venter jeg bare på TR. Har satt i menskoppen i tilfelle det skjer noe mens jeg er ute og lufter barna. Kjipt med akutt TR på lekeplassen, liksom. Prøvde å kjenne på tappen for å se om det var noe antydninger til blod, men ingenting der. Kan ikke si noe om den var høy eller lav, åpen eller lukket, for sånt skjønner jeg meg ikke på. Den var der jaffal :D

At tappen var der er jo et stort pluss og veldig lovende :p Det er der man må begynne ;)
Trodde jeg kunne kjenne godt på tappen selv jeg, men plutselig er jeg usikker og synes ikke jeg kjenner noe forskjell på den under TR denne gangen og nå i etterkant. Så spørs om den kommer til å gi meg så mye nyttig info fremover..

Oppdater oss her etterpå - krysser fingrene for at TR ikke dukker opp. Har du tenkt å teste flere ganger? :)
 
At tappen var der er jo et stort pluss og veldig lovende :p Det er der man må begynne ;)
Trodde jeg kunne kjenne godt på tappen selv jeg, men plutselig er jeg usikker og synes ikke jeg kjenner noe forskjell på den under TR denne gangen og nå i etterkant. Så spørs om den kommer til å gi meg så mye nyttig info fremover..

Oppdater oss her etterpå - krysser fingrene for at TR ikke dukker opp. Har du tenkt å teste flere ganger? :)
Tror jeg tar en test hvis den ikke har kommet innen søndag. Siden dette er første hele syklus, er jeg ikke helt sikker på hvor lang den kommer til å være eller hvor mange dager lutealfasen er. Dessuten vet jeg med meg selv at hvis jeg tar en test nå, kommer jeg til å teste mange ganger for dagen selv om den er negativ :D Kommer ikke til å klare å la være når jeg først er i gang:p
 
Tror jeg tar en test hvis den ikke har kommet innen søndag. Siden dette er første hele syklus, er jeg ikke helt sikker på hvor lang den kommer til å være eller hvor mange dager lutealfasen er. Dessuten vet jeg med meg selv at hvis jeg tar en test nå, kommer jeg til å teste mange ganger for dagen selv om den er negativ :D Kommer ikke til å klare å la være når jeg først er i gang:p

Det er akkurat det med testing - når man først begynner klør det i fingrene... ;) Jeg krysser alt jeg har for deg og håper den sitter snart!!! :) :) :)
 
Der kom TR! Pp3, jeg er klar :D
 
Hvor mange dager endte du opp med i syklusen nå? :)
27 dager, så det er helt perfekt. Håper jeg fortsetter på samme vis. Altså, bare denne pp'en da, for nå skal jeg bli gravid:D

Er veldig spent på hvordan pp2 blir for deg! Håper du også går rett inn i normal syklus:Heartred
 
Lykke til med pp3:Heartred Og ja, alle gode ting er 3, så nå klaffer det;)
Det har du helt rett i! Hvor langt har du kommet i prøvingen på tredjemann? Eller har du fått alle dine tre? :Heartred
 
Det har du helt rett i! Hvor langt har du kommet i prøvingen på tredjemann? Eller har du fått alle dine tre? :Heartred

Jeg har fått mine 3:Heartblue:Heartblue:Heartred
(Men kjenner at jeg føler en liten tristhet over at dette var siste.)
Så nå lever jeg ut litt av det igjennom å heie på dere andre:wav
 
Jeg har fått mine 3:Heartblue:Heartblue:Heartred
(Men kjenner at jeg føler en liten tristhet over at dette var siste.)
Så nå lever jeg ut litt av det igjennom å heie på dere andre:wav
Det er veldig gøy å heie, og! Så var det dét da, føler man seg noen gang ferdig med å få barn? :D Har hørt flere si at hadde det ikke vært for fornuften, hadde de hatt både fire, fem og seks små :p
 
CD 3 og jeg håper TR er like kort (4dager) som forrige gang.

Selv om TR har vært heftig denne gangen, klarte jeg å løpe mine 5 km og attpåtil presse meg til å løpe fortere enn forrige gang. Denne gangen var det tungt! Nå må jeg bare fortsette denne løpingen, for hvis jeg skal jobbe med å få bedre kondis, er det en fordel å ha gjort grovarbeidet FØR graviditet.
 
Last edited by a moderator:
CD5 og tr er helt borte :D Fortsatt en god stund til el. Begynner nok å teste på CD8, bare for å være sikker på at jeg finner el. Tenkte også jeg skulle ta opp tempingen, så det blir gøy! Må bare finne igjen termometeret mitt. Sikkert 5 år siden det ble brukt aktivt sist.
 
CD 7. I går begynte jeg tempingen, men da jeg skulle se etter termometeret på kvelden, slik at det skulle ligge klart til i morges, var det helt borte. Skal ikke se bort i fra at noen små barn har stukket av med det, men siden klokken allerede hadde bikket midnatt, orket jeg ikke å lete gjennom hele huset. Håper det dukker opp igjen!

Må sitte på hendene litt nå for å ikke svi av en el-test i dag. Talte over lageret mitt, og har 9 tester igjen. Enkelte dager blir det to tester for dagen, så må spare litt.

Forrige gang fikk jeg el på CD 14. Jeg bør derfor ha nok tester til CD 15. Så, 1 test for dagen på CD 10-11 og 2 tester for dagen CD 12-14?
 
Denne rundens første el-test er tatt! Mulig el kommer litt før denne gangen, siden jeg begynte med el-slim allerede på cd7. Forrige gang var det på cd9.

Dagens test fikk 0,48 på premom. Lav, men nesten lik score som dagen før jeg fikk positiv test forrige runde.
 

Vedlegg

  • Snapchat-870166493~2.jpg
    Snapchat-870166493~2.jpg
    11,6 KB · Visninger: 57
Det virker jo kjempelovende!!! Ettersom den er såpass lik scoremessig som sist, så kan jo det tyde på at du får EL i morgen :)
Hvis det blir positiv test i morgen, kommer el veldig plutselig. Har hele tiden tenkt at el kommer på torsdag og det er leeenge til :D
 
Denne rundens første el-test er tatt! Mulig el kommer litt før denne gangen, siden jeg begynte med el-slim allerede på cd7. Forrige gang var det på cd9.

Dagens test fikk 0,48 på premom. Lav, men nesten lik score som dagen før jeg fikk positiv test forrige runde.
Jeg fikk 0,48 før jeg plutselig fikk 1,95 dagen etterpå :hilarious:

Krysser fingrene for positiv test i nærmeste fremtid :D
 
Jeg fikk 0,48 før jeg plutselig fikk 1,95 dagen etterpå :hilarious:

Krysser fingrene for positiv test i nærmeste fremtid :D
Lover bra! Er veldig spent på morgendagens tester :D
 
Positiv test på morgenurin i dag:smiley-bounce012 Blir flere tester utover dagen, så nå får jeg se hvor lenge den holder seg positiv. Forrige pp var den min positiv på morgenen og begynte å bli negativ allerede på ettermiddagen.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200427-083348~2.png
    Screenshot_20200427-083348~2.png
    71,4 KB · Visninger: 61
Back
Topp