Dagbok - alle gode ting er 3?

Positiv test på morgenurin i dag:smiley-bounce012 Blir flere tester utover dagen, så nå får jeg se hvor lenge den holder seg positiv. Forrige pp var den min positiv på morgenen og begynte å bli negativ allerede på ettermiddagen.

Så spennende!! Da ligger vi omtrent likt da :) Gleder meg til å følge med!!! Oppdater etterpå med ny test da :)
 
Så spennende!! Da ligger vi omtrent likt da :) Gleder meg til å følge med!!! Oppdater etterpå med ny test da :)

Har pleid å ha kort lh-topp, men håper jeg får en knallpositiv i formiddag! Jeg har egentlig ikm i uke 20, men nå blir det kanskje i uke 19? Er det der du også er?
 
Har pleid å ha kort lh-topp, men håper jeg får en knallpositiv i formiddag! Jeg har egentlig ikm i uke 20, men nå blir det kanskje i uke 19? Er det der du også er?

Krysser fingrene for etterpå! Når tester du? :) Du har jo allerede positiv, så ikke stress hvis den blir negativ etterpå :) Jeg har også kort LH-topp og hadde ikke oppdaget den positive om jeg ikke hadde testet i går kveld. Hadde sikkert blitt sterkere om jeg hadde stått opp i natt og testet.
Ja, har IKM 9./10.mai, så rekker akkurat uke 19 :)
 
Krysser fingrene for etterpå! Når tester du? :) Du har jo allerede positiv, så ikke stress hvis den blir negativ etterpå :) Jeg har også kort LH-topp og hadde ikke oppdaget den positive om jeg ikke hadde testet i går kveld. Hadde sikkert blitt sterkere om jeg hadde stått opp i natt og testet.
Ja, har IKM 9./10.mai, så rekker akkurat uke 19 :)
Mistenker at min sikkert hadde blitt positiv i natt her og :D Trenger jo bare én positiv test, heldigvis. Tror neste test blir rundt 12. Da er det ca 4 timer siden jeg testet første gang. Har drukket en kopp kaffe, men har ikke lyst på mer, så denne gangen skal jeg klare å ikke drikke før test ;)

Jeg har opprinnelig ikm 14.mai, men med el to dager tidligere enn forventet, blir det egentlig 12.mai. Holder meg likevel til uke 20, så får jeg heller bli en av de første i gruppen til å ta en test :D
 
Mistenker at min sikkert hadde blitt positiv i natt her og :D Trenger jo bare én positiv test, heldigvis. Tror neste test blir rundt 12. Da er det ca 4 timer siden jeg testet første gang. Har drukket en kopp kaffe, men har ikke lyst på mer, så denne gangen skal jeg klare å ikke drikke før test ;)

Jeg har opprinnelig ikm 14.mai, men med el to dager tidligere enn forventet, blir det egentlig 12.mai. Holder meg likevel til uke 20, så får jeg heller bli en av de første i gruppen til å ta en test :D

Jeg har heller ikke lyst på kaffe i dag og jeg elsker kaffe! :wideyed: Holdt med en kopp for meg også, foreløpig hvertfall.
Da tester vi omtrent likt, du som først i din gruppe og jeg sist i min :wacky:
 
Jeg har heller ikke lyst på kaffe i dag og jeg elsker kaffe! :wideyed: Holdt med en kopp for meg også, foreløpig hvertfall.
Da tester vi omtrent likt, du som først i din gruppe og jeg sist i min :wacky:
Uke 19 blir en nervepirrende uke :joyful:
 
CD11 og dagens andre el-test var fortsatt positiv :D
 

Vedlegg

  • 15879813606912976505736472338731.jpg
    15879813606912976505736472338731.jpg
    12,5 KB · Visninger: 68
Tok ny el-test i går kveld som ble negativ. Hadde bare gått 3 timer siden forrige gang jeg var på do, så det kan hende jeg tok den for tidlig. Tester på nytt rundt lunsjtider i dag for å se hva testen sier. Hadde uansett skikkelig vondt på høyre side i går. Det var tydelig hvilken side egget skal slippe fra denne gangen, for det var menssmerter fra midt på ryggen til nedover låret, kun på den ene siden.

I dag våknet jeg til murringer i både mage og rygg. Får ta en siste runde i køyen i kveld, og så har vi gjort vårt for at det skal klaffe denne runden.
 
Negativ test i dag, men ganske sterk. Må teste i morgen også, bare for å være helt sikker. De to nederste bildene er av den samme testen.

FF ville bare sette stiplet linje, selv om jeg har registrert positiv test i går og negativ test i dag. Forrige runde fikk jeg heltrukket linje :dontknow
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200428-125936.png
    Screenshot_20200428-125936.png
    81,7 KB · Visninger: 89
Fjernet tempen fra den ene dagen jeg rakk å tempe før termometeret forsvant, og vips, heltrukket linje i FF :D
 
Hvordan ser den ut? Vet ikke om min viser det i FF, jeg..? Den viser kun temp.. :oops:
Øverst er slik det ser ut når jeg ikke temper og nederste er fra da jeg tempet når jeg prøvde på førstemann.

Det er mulig det kommer stiplet linje hos deg hvis du legger inn positiv el-test.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200428-164905.png
    Screenshot_20200428-164905.png
    80,1 KB · Visninger: 72
  • Screenshot_20200428-164934.png
    Screenshot_20200428-164934.png
    84,8 KB · Visninger: 74
Ble ingen aksjer i går, på selveste el-dagen. Veldig kjipt egentlig, så får vel ikke ha de største forventningene. Vet jo at sædcellene kan leve i flere dager, men føler likevel at jeg misset en sjanse ved å ikke legge inn aksjer i går. Ser på tidligere grafer at de gangene jeg har blitt gravid, har vi lagt inn aksjer på dagen for positiv el-test, samt dagen etter positiv test. Jaja, ingen regel uten unntak :)
 
Er det ikke 3 dager før og 3 dager etter som er mulig tid? :)
Om det ble aksjer dagen før og etter el, så er jo sjansene veldig store.
Man kan jo ha el sent eller tidlig den dagen man har positiv test.

Krysser fingrene :)
 
Er det ikke 3 dager før og 3 dager etter som er mulig tid? :)
Om det ble aksjer dagen før og etter el, så er jo sjansene veldig store.
Man kan jo ha el sent eller tidlig den dagen man har positiv test.

Krysser fingrene :)

1 dag etter el ihvertfall, men flere dager før el er også bra. Så i dag var det bare litt ekstra sutring fra min side. Det ER jo en reell sjanse for at det har klaffet denne gangen :)

Takk for at du heier:love7
 
Ble ingen aksjer i går, på selveste el-dagen. Veldig kjipt egentlig, så får vel ikke ha de største forventningene. Vet jo at sædcellene kan leve i flere dager, men føler likevel at jeg misset en sjanse ved å ikke legge inn aksjer i går. Ser på tidligere grafer at de gangene jeg har blitt gravid, har vi lagt inn aksjer på dagen for positiv el-test, samt dagen etter positiv test. Jaja, ingen regel uten unntak :)

Jeg tenker også litt sånn, vi la ikke inn aksjer i går, dagen etter EL. Men sånn kan vi ikke tenke. Vi får krysse fingrene for hverandre :love7
 
Back
Topp