Dag for dag - sannsynlighet for SA

Tror kanskje at jeg kjenner det på kroppen som gir meg en mistanke og da må jeg teste [emoji6] før jeg fikk føste så sleit jeg mye med veldig ustabile sykluser, ble gravid da i februar, tok test i starten av mars og var da ca 4 uker på vei, men jeg hadde ikke hatt mensen siden november. Var bare noe som sa meg at jeg burde kjøpe en test [emoji6]
Er ganske greit når en kjenner kroppen sin litt ;)

Ja, men det må du jo bare gjøre [emoji1] så får vi se om vi følger hverandre hele tiden eller om vi blir splitta på ul[emoji6]

Lurer på hvor langt frem/tilbake vi evt. blir satt jeg [emoji14] hadde vært gøy å følge dere til målstreken
Sist ble jeg satt mye frem og tilbake mellom tul, oul og kontroll. Kom uansett på overtid, belager meg nesten på det nå også [emoji14]

Weee, 5+0 :D
17,3%
Tenk at prosenten dropper med nesten 10% denne uka? :O det er en milepæl [emoji173]
Det er fordi en av de store utfordringene i utviklingen er at hjertet begynner å slå. Så når du ikke får SA da, så er det bra embryo [emoji1]

Det er fordi en av de store utfordringene i utviklingen er at hjertet begynner å slå. Så når du ikke får SA da, så er det bra embryo [emoji1]
Ja, jeg veit :p så nå prøver jeg å overbevise mannen om at om vi får tul (pga spotting) og hjertet slår i uke 7-9 så kan vi fortelle det til noen få utvalgte :p
Han er livredd for å fortelle det, for så å måtte ta den fæle samtalen med alle om at det ikke gikk som håpet. Er jo enig, men gidder ikke vente til følg spør heller #oppblåst.

Ja, jeg veit [emoji14] så nå prøver jeg å overbevise mannen om at om vi får tul (pga spotting) og hjertet slår i uke 7-9 så kan vi fortelle det til noen få utvalgte [emoji14]
Han er livredd for å fortelle det, for så å måtte ta den fæle samtalen med alle om at det ikke gikk som håpet. Er jo enig, men gidder ikke vente til følg spør heller #oppblåst.
Her er også mannen sånn. Men jeg har fortalt det til en del allerede. De vet at jeg mistet før han vi har og hadde eventuelt fått vite det nå også. Jeg trenger noen flere ventiler enn mannen [emoji23]

Her er også mannen sånn. Men jeg har fortalt det til en del allerede. De vet at jeg mistet før han vi har og hadde eventuelt fått vite det nå også. Jeg trenger noen flere ventiler enn mannen [emoji23]
Det foestår jeg så godt. Det er jo en ting som kommer frem i lyset før eller seinere om man mister. Det er jo vondt.
Søstern og svigerinna veit at vi prøvde, og og sliter med å ikke si det til dem. Har egentlig sagt at jeg skal men :p det er litt godt å ha hemligheten for seg selv litt. Søstern er gravid og svigerinna har barn, og takler lite sånn "nå skal jeg lære deg"-greier. Spesielt ikke fra lillesøstern :p men blir nok fortalt til i allefall de etter vi får høre hjertet :)

Back
Topp