Dag for dag - sannsynlighet for SA

Lurer på hvor langt frem/tilbake vi evt. blir satt jeg [emoji14] hadde vært gøy å følge dere til målstreken
Tror ikke jeg blir satt så mye tilbake. Siden jeg fikk første positive rundt 3+0/1. Men har kanskje et lite håp om å bli satt frem da [emoji6] men gøy om vi følger hverandre ja [emoji1]

Tror ikke jeg blir satt så mye tilbake. Siden jeg fikk første positive rundt 3+0/1. Men har kanskje et lite håp om å bli satt frem da [emoji6] men gøy om vi følger hverandre ja [emoji1]
Fikk første positive test rundt samme tid vi [emoji14] "du må kjenne kroppen og syklusen din bra som mistenkte noe så tidlig og fikk positiv test"

Fikk første positive test rundt samme tid vi [emoji14] "du må kjenne kroppen og syklusen din bra som mistenkte noe så tidlig og fikk positiv test"
Tror kanskje at jeg kjenner det på kroppen som gir meg en mistanke og da må jeg teste [emoji6] før jeg fikk føste så sleit jeg mye med veldig ustabile sykluser, ble gravid da i februar, tok test i starten av mars og var da ca 4 uker på vei, men jeg hadde ikke hatt mensen siden november. Var bare noe som sa meg at jeg burde kjøpe en test [emoji6]

Back
Topp