Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er så greit å følge statistikken din, siden vi er like langt22,1% [emoji5] to dager igjen til jeg er under 20 [emoji5]
Ikke sant [emoji5] synes det er litt gøy å se på den statistikken hver morgen [emoji5] gir litt håp i at det går fremmover [emoji5]Er så greit å følge statistikken din, siden vi er like langt
Absolutt. Greit å se at den går nedover ^^ morsomt at statistikk kan ha den effektenIkke sant [emoji5] synes det er litt gøy å se på den statistikken hver morgen [emoji5] gir litt håp i at det går fremmover [emoji5]
Ikke sant [emoji5] synes det er litt gøy å se på den statistikken hver morgen [emoji5] gir litt håp i at det går fremmover [emoji5]
Henger meg på dere siden vi har foreløpig termin samme dagAbsolutt. Greit å se at den går nedover ^^ morsomt at statistikk kan ha den effekten
Ja, men det må du jo bare gjøre [emoji1] så får vi se om vi følger hverandre hele tiden eller om vi blir splitta på ul[emoji6]Henger meg på dere siden vi har foreløpig termin samme dag
Lurer på hvor langt frem/tilbake vi evt. blir satt jeg [emoji14] hadde vært gøy å følge dere til målstrekenJa, men det må du jo bare gjøre [emoji1] så får vi se om vi følger hverandre hele tiden eller om vi blir splitta på ul[emoji6]
Tror ikke jeg blir satt så mye tilbake. Siden jeg fikk første positive rundt 3+0/1. Men har kanskje et lite håp om å bli satt frem da [emoji6] men gøy om vi følger hverandre ja [emoji1]Lurer på hvor langt frem/tilbake vi evt. blir satt jeg [emoji14] hadde vært gøy å følge dere til målstreken
Fikk første positive test rundt samme tid vi [emoji14] "du må kjenne kroppen og syklusen din bra som mistenkte noe så tidlig og fikk positiv test"Tror ikke jeg blir satt så mye tilbake. Siden jeg fikk første positive rundt 3+0/1. Men har kanskje et lite håp om å bli satt frem da [emoji6] men gøy om vi følger hverandre ja [emoji1]
Tror kanskje at jeg kjenner det på kroppen som gir meg en mistanke og da må jeg teste [emoji6] før jeg fikk føste så sleit jeg mye med veldig ustabile sykluser, ble gravid da i februar, tok test i starten av mars og var da ca 4 uker på vei, men jeg hadde ikke hatt mensen siden november. Var bare noe som sa meg at jeg burde kjøpe en test [emoji6]Fikk første positive test rundt samme tid vi [emoji14] "du må kjenne kroppen og syklusen din bra som mistenkte noe så tidlig og fikk positiv test"