Dag 5 eller dag 6 blastocyst

På st Olavs fryser de typ kl 14-16 og journalføring skjer etter frysing, dvs etter telefontid. Det er derfor kun i særegne tilfeller man får vite allerede dag 5 om noen kom på frys:) Men for all del, bare å spørre, de sier ikke slikt av egen fri vilje hehe. Ut fra journalen min har 1 av 9 blastoer blir fryst på dag 6 hos st Olavs for min del.
Hvor finner du journalene kunne tenkt meg å se selv :)

Hei @Høsteple Såg at du hadde sett svaret mitt i «Vi over 38», men skriv det her også…

Det som blei vår etterlengta lillesøster var ein blastocyst som fekk toppgradering 4AA hos OLGA i St. Petersburg. Dette var vårt einaste lille embryo. Ser no i embryolograpportane at blastocysten blei fryst ned på dag 6! Det blei også tatt biopsi av blastocysten på dag 6 som blei sendt til PGT-A-testing og prøven kom tilbake som normal (altså normalt antal kromosom).

Vår blastocyst frå dag 6 var åpenbart heilt perfekt!!! ❤️ Heia, heia!

Noen som har den der fine oversikten som har blitt postet før? Der det viser bilde av forskjellige graderinger og hva som er bra og ikke? Jeg har letet meg gal her inne på forumet nå. :laughing002

Screenshot_2023-06-03-10-54-59-31_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg

Hos min klinikk er det alltid både innsett og frys på dag 4… jeg synes det virker som nesten alle venter til dag 5 og mener det er best. Føler klinikken er mer opptatt av å ikke treffe på helg og mener at det ikke har noe og si.. men jeg blir litt stresset av det..

Back
Topp