Nei det var spesielt pga eggdonasjon, Ved ivf så fikk jeg vite gradering, men dem fryste ned bare egg med toppscoreHvorfor ikke det? Det er jo ulogisk. Er det for å beskytte dem selv mot at pasienten klager på "dårligere gradering"?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei det var spesielt pga eggdonasjon, Ved ivf så fikk jeg vite gradering, men dem fryste ned bare egg med toppscoreHvorfor ikke det? Det er jo ulogisk. Er det for å beskytte dem selv mot at pasienten klager på "dårligere gradering"?
Ja, det er jo litt derfor jeg startet denne tråden, da. Dag 6 tilsier ikke topp score.Nei det var spesielt pga eggdonasjon, Ved ivf så fikk jeg vite gradering, men dem fryste ned bare egg med toppscore
OkJa, det er jo litt derfor jeg startet denne tråden, da. Dag 6 tilsier ikke topp score.
Absolutt veldig spennende! Det er god empirisk bevis for min del, håper du deler resultateneVi fikk to fem-dagers og to seks-dagers ved forrige uttak, og holder på å PGT-A teste alle fire embryoene. Blir spennende å se om det er noe forskjell på resultatene.
Skal gjøre det så fort jeg får resultatene. Regner med de er klare om ca to ukerAbsolutt veldig spennende! Det er god empirisk bevis for min del, håper du deler resultatene
Absolutt veldig spennende! Det er god empirisk bevis for min del, håper du deler resultatene
Oi, det var spesifikt!De ringte fra labben nå (gik mye raskere enn de sa tidligere).
Vi hadde to embryo som ble frøst ned dag fem, og to som ble frøst ned dag seks. Ett embryo fra dag fem og ett embryo fra dag seks er vurdert å ha stor sjanse for å overleve (de så ingen forskjell). De to andre (ett fra dag fem og ett fra dag seks) er vurdert til å ikke overleve og vi har blitt anbefalt å ikke gå videre med dem.
Jepp. Var PGT-A test så de så at antall kromosomer på de to embryoene ikke er forenlig med liv (slik jeg har skjønt det). Vi har hatt en del mislykkede innsett der de ikke skjønner årsaken så ble anbefalt å teste for dette.Oi, det var spesifikt!
Så utrolig spennende. Takk for at du deler! Og ikke minst, hipp hurra for dere som har to reelle, gode sjanser for å bli foreldre igjen!De ringte fra labben nå (gik mye raskere enn de sa tidligere).
Vi hadde to embryo som ble frøst ned dag fem, og to som ble frøst ned dag seks. Ett embryo fra dag fem og ett embryo fra dag seks er vurdert å ha stor sjanse for å overleve (de så ingen forskjell). De to andre (ett fra dag fem og ett fra dag seks) er vurdert til å ikke overleve og vi har blitt anbefalt å ikke gå videre med dem.
Har jo hør at det er veldig vanlig i utlandet, så litt kult å selv få "være med" på at noen gjør det på en måte.Jepp. Var PGT-A test så de så at antall kromosomer på de to embryoene ikke er forenlig med liv (slik jeg har skjønt det). Vi har hatt en del mislykkede innsett der de ikke skjønner årsaken så ble anbefalt å teste for dette.
Opplysninger om gradering på embryo må da være lov å be on...Fikk svar på hvorfor spiren ikke oppgir gradering, spiren bruker bare norske donorer, er ikke mange donorer i Norge enda og dem er pålagt å ikke gi ut opplysninger pga lovverket
Jeg synes dette var et rart svar. På hvilken måte kan gradering av et embryo kunne identifisere donor? Slik jeg forstår det, er det argumentet her?Fikk svar på hvorfor spiren ikke oppgir gradering, spiren bruker bare norske donorer, er ikke mange donorer i Norge enda og dem er pålagt å ikke gi ut opplysninger pga lovverket
Tenkte det samme.Jeg synes dette var et rart svar. På hvilken måte kan gradering av et embryo kunne identifisere donor? Slik jeg forstår det, er det argumentet her?
Neida , det er ikke meningen å peke finger på deg. Men, jeg synes det var et sært svar å få fra spiren. Jeg regner bare med at det har noe med at man "betaler for top notch" og da vil de ikke gi gradering fordi hva om det ikke er topp score? Det betyr strengt talt ikke at det ikke kan bli baby, men da får de slutte å love "top score" og heller skru ned prisen litt.Var det svaret jeg fikk, at det var noe i forhold til lovverk. Skjønner det ikke helt selv da jeg fikk vite gradering ved vanlig ivf
Snakket med embryologen sist og Hu beklaget at Hu ikke kunne gi meg gradering. Men dem fryste ned bare topp score, var ikke eggene bra nok så ble det ny donorNeida , det er ikke meningen å peke finger på deg. Men, jeg synes det var et sært svar å få fra spiren. Jeg regner bare med at det har noe med at man "betaler for top notch" og da vil de ikke gi gradering fordi hva om det ikke er topp score? Det betyr strengt talt ikke at det ikke kan bli baby, men da får de slutte å love "top score" og heller skru ned prisen litt.