Daffedaaag

Snilje_

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
idag har jeg vært så heldig å ha fri fra jobb, dagen har gått til å ha hodepine/migrene, prøvd å sove, se litt tv, rydde vekk jula, å nå, ligge på sofaen mens mannen lager Nashos :) Har fortsatt hodepine, vil ikke ta noe for det, siden jeg hadde en rosa liten blødninger Igår, så har jeg vel tenkt på meg denne hodepinen :p men, legen mandag heldigvis :)
Uansett, en daffedag er veldig kjekt en gang i ny og ne ;)
fortsatt god fredagskveld frøkner :) :)

Deilig med en slik dag da, i hvertfall når formen ikke er på topp :)
Jeg har hatt fri ei uke å sovet til mellom 12 og 2 veldig mange av dagene så blir hardt å komme seg opp av senga kl 6.
God bedring :)

Deilig med en slik dag da, i hvertfall når formen ikke er på topp :)
Jeg har hatt fri ei uke å sovet til mellom 12 og 2 veldig mange av dagene så blir hardt å komme seg opp av senga kl 6.
God bedring :)

Kjenner meg godt igjen, sovet til kl 10, å logge å dratt meg bare :p Lykke til med å stå opp tidlig til deg :) jeg begynner kl 6, så kjenner til hvordan det er å måtte opp tidlig :p

Kjenner meg godt igjen, sovet til kl 10, å logge å dratt meg bare :p Lykke til med å stå opp tidlig til deg :) jeg begynner kl 6, så kjenner til hvordan det er å måtte opp tidlig :p

Gikk mye bedre enn forventet faktisk :) men veldig glad for at det bare var en dagvakt, var noe sliten etter jobb så ble noen timer på sofan :p

Back
Topp