Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Uffda, stakkars deg!! Det høres vondt og trist ut.... Håper alt ordner seg! Du får vel utredning nå?
Er livredd for xu jeg også....hcg-nivået i blodet mitt stiger, men det er ikke et bankende hjerte enda..[&:]
Vi hadde jo litt de samme symptomene...
Den andre egglederen din fungerer helt sikkert som den skal, håper du får en liten baby i magen snart! Og det gjør du! Må bare være litt tålmodig kanskje...det er ikke lett, men verdt og vente på![:)]
Stor klem!
Tusen takk Randålf[:)] Gjør alltid godt med en god klem!
Håper selvfølgelig det ordner seg til slutt! Men må prøve å være litt tålmodig fremover nå, er det som blir utfordringen!
Tusen takk kat[:)] Det ordner seg nok til slutt ja, må bare lære meg å sette fokus på et litt annet sted en stund fremover nå! Og det ordner seg nok for deg skal du se:-) Så lenge hcg-nivået stiger som det skal så er det nok ingen fare! Lykke til fortsatt[:)]
Huff og huff, trist å lese dette..... [:o]
Håper den andre egglederen din fungerer optimalt og at spiren sitter når tiden er inne for det [:)] Går nok så bra atte skal du se [;)]
Tusen takk alle sammen[:)]
Håper dere får en strålende pinse!!! Skal i alle fall prøve å nyte finværet her!
Alt ordner seg for snille jenter til slutt[;)]