Daboken min

Uff det var let, håper at den andre fungerer superbra og at drømmen går i oppfyllelse snart......God klem fra meg[:)]

Uffda, stakkars deg!! Det høres vondt og trist ut.... Håper alt ordner seg! Du får vel utredning nå?
Er livredd for xu jeg også....hcg-nivået i blodet mitt stiger, men det er ikke et bankende hjerte enda..[&:]
Vi hadde jo litt de samme symptomene...
Den andre egglederen din fungerer helt sikkert som den skal, håper du får en liten baby i magen snart! Og det gjør du! Må bare være litt tålmodig kanskje...det er ikke lett, men verdt og vente på![:)]
Stor klem!

Tusen takk Randålf[:)] Gjør alltid godt med en god klem!
Håper selvfølgelig det ordner seg til slutt! Men må prøve å være litt tålmodig fremover nå, er det som blir utfordringen!

Tusen takk kat[:)] Det ordner seg nok til slutt ja, må bare lære meg å sette fokus på et litt annet sted en stund fremover nå! Og det ordner seg nok for deg skal du se:-) Så lenge hcg-nivået stiger som det skal så er det nok ingen fare! Lykke til fortsatt[:)]

Huff og huff, trist å lese dette..... [:o] 
Håper den andre egglederen din fungerer optimalt og at spiren sitter når tiden er inne for det [:)] Går nok så bra atte skal du se [;)]

Trøsteklemmer fra meg...

Vil bare ønske deg god bedring jeg!!! Håper alt er bra med deg! Var trist å høre alt du har vert igjennom på kort tid!

Håper du får en fin Pinse!
Klem

ØNSKER DEG OG DINE EN FIN PINSE!!!!

Tusen takk alle sammen[:)]
Håper dere får en strålende pinse!!! Skal i alle fall prøve å nyte finværet her!
Alt ordner seg for snille jenter til slutt[;)]

Da gikk det ikke bra denne gangen for meg heller.....[:(] Har hatt en ma...[:(][:(][:(]

Back
Topp