Da var vi plutselig i gang.

Ojojoj!:D spennande!:) lykke te vertfall!:) kanskje da blir nyttårsbeibi?!;)
 
Lykke til!!!! :)
 
Takker. Jo den ballongen her er ganske festlig ja :p
Hadde egentlig håpet at fødsel skulle bli i januar mtp skole etc, men er jo mulig enda :) men hadde vært godt å bli ferdig tidligere enn planlagt og så jeg slipper å ligge her altfor lenge. Savner de to ungene hjemme allerede :(

Kjenner jeg savner de hjemme jeg også.

Den med skole, om du tenker på til da babyen skal starte har jeg hørt at man kan velge om barnet skal starte det året de er født i eller året etter. Hørt fra flere. Men om det forsatt gjelder i dag vet jeg ikke. :p men det virker sånn :)

Forsatt masse lykke til :) håpet du slipper å gå lenge med dette :)
 
Lykke til! Blir nok 2014-baby, høres det ut som. Jeg er på jobb på St. Olavs nå, så er like i nærheten;)
 
Det går bra,men ingen bebis enda :p da legen kom tilbake for å flytte meg over på fødestue og ta vannet var jeg nesten 5cm og riene hadde tatt seg opp. Regelmessige og varte like lenge men jeg synest ikke det gjorde vondt så sa jeg ikke trodde de hadde mye virkning. Hun synest det gikk så bra på egen hånd at hun ville tilbake om en time for å poppe vannet. En time gikk, så 3,så kom ny jordmor inn og sa det var for fullt og at alle fødestuene var blitt opptatt men at jeg skulle få rom kl 21:15. Klokka ble 00:45 før jm og lege kom inn. Da sjekket legen meg og var fortsatt 5 cm så riene hadde ingen virkning, som jeg selv prøvde å forklare dem tidligere :p me jeg var likevel utslitt, og da de lot meg velge mellom morfin tablett og en natts søvn eller å begynne å flytte rom midt på natta for å ta vannet valgte jeg det første :p og det er jeg glad for nå. Husker ikke sist jeg sov så tungt og vært så uthvilt! Legen kommer igjen i dag tidlig for å sjekke åpning og ta vannet osv. Så slik er ståa nå :) kaaaaanskje drøyer det og vi rekker å bikke 2015 før han kommer. Krysser egentlig fingrene for det siden det har drøyet såpass allerede :p
 
Oi, så spennende! Lykke til! Blir kanskje årets nyttårsbarn på St. Olavs da;)
 
Spørs om du får forumets nyttårsbarn :) lykke til så lenge!
 
Oj, så spennende. Blir nok nyttårsbarnet dette ;)
 
Lillebror kom til verden kl 15:55, etter to timer med rier, og to pressrier :) han var nok den første raketten på nyttårsaften :p
Gikk veldig fort når det først kom i gang og jeg er i god form :) helt forelsket i lillegull som enda ikke har fått navn. 3,6 kg og 50cm :)
 
Back
Topp