Da var Leon døpt

Angelicka

Forumet er livet
Her kommer litt bilder fra dåpen. Dagen var kjempefin, og lillegutt var eksemplarisk hele dagen. Sov litt i kirken, men våknet når det var vår tur ved døpefonten[;)] 

Meen, her kommer litt bilder:

Mannen min lagde smørbrød med hjelp av svigers.

Jeg gjør det jeg kan: Anrette på fat[8D]

Bordet ferdigdekket i stuen[:)]

Oppsatsen laget mamma!

Detaljbilder[:)]

Barnebordet på kjøkkenet

Meg og Leon i kirken. Ser litt trett ut synes jeg[8D]

Leon i dåpskjolen. Mannen min syntes det så ut som om han hadde kledd seg ut i kjole[8D]

Godgutten!

Onkelen til lillegutt laget kransekake.

Tanten hans laget marsipankake[:)]

Og så; en stor overraskelse til meg! Mormoren min gav meg en diamantring med 19 diamanter!!!

Ett lite glis fra Leon til dere alle. Han var rimelig sliten etterpå og sovnet på 2 minutt i kveld[8D][:D]

Alt i alt en kjempefin - kjempekoselig dag! Nå er vi bare slitne og har hoppet i hver vår pysj - jeg under pledd foran pcen og mannen strekk ut på sofaen foran tven[;)]

Gratulera med overstått dåp! Imponert øve matmengden!
Og heldige du då med den mormora! Eg og vil ha ei sånn ei!

ORIGINAL: Bare Kari

Så herlig gutt da![:D] Nydelige bord og så flott en ring da!![:D]

ORIGINAL: Mammapostei!

Gratulera med overstått dåp! Imponert øve matmengden!
Og heldige du då med den mormora! Eg og vil ha ei sånn ei!

Eg e vel egentlig heldig med mesteparten av familien - alle har vært så flinke å snille å hjelpt te! Matmengden ja.. *Kremt* Mannen min mente at 10 smørbrød pr. mann va ok mengde[8D] Godt me får besøk av flere matglade på restefest imårå! [:D]

ORIGINAL: Bare Kari

Så herlig gutt da![:D] Nydelige bord og så flott en ring da!![:D]

Tusen takk[:D][:D]

ORIGINAL: Refleksheks

Gratulerer med vel overstått dåp!
Nydelig dåpsgutt [:)][:)]
Så flott dere hadde gjort det - både med all den lekre maten, bordene og blomstene!
Jeg er imponert!

Tusen takk for det[:D] Jeg er litt kontrollfreak av natur så jeg føler egentlig jeg har gjort lite til dåpen sånn sett siden jeg leverte inn masteroppgaven min på onsdag som var. Men jaggu så flott det ble og så mangen som stilte opp for at alt skulle bli bra[:D]

Gratulerer! Ser ut som dagen var flott! :) Og Lillemann var nydlig!!!
Og for en flott ring du har fått! [:)][:)][:)]

Gratulerer med vel overstått dåp! Det er nå en utrolig nydelig gutt dere har! [:)]

Og så mye god mat og kaker da, ble sulten av å se bildene, hehe! [8D]

ORIGINAL: Spadame

Det var skikkelig bra!! Så heldige dere er som har masse god familie som stiller opp! Gull verdt!
Vel overstått masteroppgave da!! DET tenker jeg var deilig.

Ja, det er helt sikkert[:)] Å få levert inn masteroppgaven var rett og slett nydelig. Nå kan jeg faktisk bare nyte permisjonen med lillegutt og tenke at jeg forhåpentligvis er ferdig med fem års utdannelse[;)] 

Tusen takk for det[:D] 

ORIGINAL: Nozy Rosie

Gratulerer med vel overstått dåp! Det er nå en utrolig nydelig gutt dere har! [:)]

Hihihi, mannen min smurte en god del smørbrød ja, og vi har mer kake igjen, så det er bare til å komme på restefest i morgen[8D][8D]

Så nydelig han er altså!!!! [:D][:D][:D][:D] Helt utrolig at mirakelet deres begynner bli så stor! Kjempefin ring du fikk av bestemora di.. Noen spesiell anledning for det eller? Arvegods?

ORIGINAL: Labambie

Så nydelig han er altså!!!! [:D][:D][:D][:D] Helt utrolig at mirakelet deres begynner bli så stor! Kjempefin ring du fikk av bestemora di.. Noen spesiell anledning for det eller? Arvegods?

Ja, det er helt fantastisk - og det kjekkeste er at det skjer noe nytt nesten hver dag nå. Synes det er kjempemoro å følge med i utviklingen hans - rett og slett storkoser meg! I går var det faktisk ett år siden vi satte inn to perfekte egg - hvorav ett ble til Leon. Utrolig å tenke på at jeg har fulgt utviklingen hans siden han var ett egg i sprøyten på fertilitetsklinikken[8D]

Mormoren min sa at siden det var første oldebarnet hennes så skulle jeg få ringen. Jeg er den eldste av barnebarnene hennes og da, så jeg tenker at ringen skal gå videre om jeg får en datter en gang. Om ikke så håper jeg på en flott svigerdatter[8D][;)]

ORIGINAL: Angelicka

Hihihi, mannen min smurte en god del smørbrød ja, og vi har mer kake igjen, så det er bare til å komme på restefest i morgen[8D][8D]

*løper til tog-stasjonen og tar første og beste tog* [8D]

ORIGINAL: Angelicka

*løper til tog-stasjonen og tar første og beste tog* [8D]

Hihihi, da kommer du deg bare til Stavanger, så må du eventuelt ta buss derfra[8D]

Så flott dere hadde gjort det - både med all den lekre maten, bordene og blomstene!
Jeg er imponert!

Fin kransekake, gøy å gjøre det sånt til dåpen[:)][:)]

ORIGINAL: OtilieSmilie

Jeg er imponert!

Fin kransekake, gøy å gjøre det sånt til dåpen[:)][:)]

Ja, det er det[:D]

Back
Topp