Angelicka
Forumet er livet
Her kommer litt bilder fra dåpen. Dagen var kjempefin, og lillegutt var eksemplarisk hele dagen. Sov litt i kirken, men våknet når det var vår tur ved døpefonten[;)]
Meen, her kommer litt bilder:
Mannen min lagde smørbrød med hjelp av svigers.
Jeg gjør det jeg kan: Anrette på fat[8D]
Bordet ferdigdekket i stuen[:)]
Oppsatsen laget mamma!
Detaljbilder[:)]
Barnebordet på kjøkkenet
Meg og Leon i kirken. Ser litt trett ut synes jeg[8D]
Leon i dåpskjolen. Mannen min syntes det så ut som om han hadde kledd seg ut i kjole[8D]
Godgutten!
Onkelen til lillegutt laget kransekake.
Tanten hans laget marsipankake[:)]
Og så; en stor overraskelse til meg! Mormoren min gav meg en diamantring med 19 diamanter!!!
Ett lite glis fra Leon til dere alle. Han var rimelig sliten etterpå og sovnet på 2 minutt i kveld[8D][:D]
Alt i alt en kjempefin - kjempekoselig dag! Nå er vi bare slitne og har hoppet i hver vår pysj - jeg under pledd foran pcen og mannen strekk ut på sofaen foran tven[;)]
Meen, her kommer litt bilder:
Mannen min lagde smørbrød med hjelp av svigers.
Jeg gjør det jeg kan: Anrette på fat[8D]
Bordet ferdigdekket i stuen[:)]
Oppsatsen laget mamma!
Detaljbilder[:)]
Barnebordet på kjøkkenet
Meg og Leon i kirken. Ser litt trett ut synes jeg[8D]
Leon i dåpskjolen. Mannen min syntes det så ut som om han hadde kledd seg ut i kjole[8D]
Godgutten!
Onkelen til lillegutt laget kransekake.
Tanten hans laget marsipankake[:)]
Og så; en stor overraskelse til meg! Mormoren min gav meg en diamantring med 19 diamanter!!!
Ett lite glis fra Leon til dere alle. Han var rimelig sliten etterpå og sovnet på 2 minutt i kveld[8D][:D]
Alt i alt en kjempefin - kjempekoselig dag! Nå er vi bare slitne og har hoppet i hver vår pysj - jeg under pledd foran pcen og mannen strekk ut på sofaen foran tven[;)]