Da var hun her!:)

Gratulerer så mye med jenten din! :)

Kjedelig at de ikke klarte å sette spinalbedøvelse da (traff de ikke rett sted, eller hva skjedde?)?, men narkose er jo bedre enn å ha det vondt. Og du fikk jo en herlig belønning etterpå! :) Er etterrier vonde med ks sår?

Gratulerer nok en gang! :)

De kom ikke til imellom der bedøvelsen skal settes, var for trangt :) greit og vite sånn egentlig, hvis det blir aktuelt i en annen setting :)
Når jeg får etterrier nå så kjennes det jo i ks såret, men synes fortsatt det er værst like nedenfor såret :)

Gratulerer så mye og tusen takk for at du tok deg tid til å dele! ☺️ Jeg skal som nevnt før ha planlagt ks på fredag, så dette var veldig interessant lesning! ☺️ Håper du kommer deg raskt og at du får til å nyte tiden maksimalt ☺️ Ser du har skrevet litt om etterrie også.. Var spent på det.. :o

Gratulerer så mye <3 og takk for at du deler dine erfaringer!

Gratulerer så mye med jenta. Jeg skal ha planlagt ks i løpet av kort tid (holder datoen for meg selv ;) ).jeg er ikke skremt. Har vært gjennom det tidligere og har god erfaring.

Gratulerer så mye og tusen takk for at du tok deg tid til å dele! ☺️ Jeg skal som nevnt før ha planlagt ks på fredag, så dette var veldig interessant lesning! ☺️ Håper du kommer deg raskt og at du får til å nyte tiden maksimalt ☺️ Ser du har skrevet litt om etterrie også.. Var spent på det.. :eek:

Går veldig godt til nå iallefall:) Har vært oppe og gått en del, godt å sitte, har stelt meg litt og blør lite, så ser positivt på det :) Som sagt en helt annen og bedre kropp nå, enn hva kroppen var etter sist fødsel, så er ikke i tvil om hva som var det rette valget!!:)

Back
Topp