Da var det slutt....

Hestehoven

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Negativ test igjen. Dette var siste forsøket vårt. Nå er jeg bare helt tom...

Å kjære deg :/ jeg har ikke ord, men det er så ufattelig trist :/ håper virkelig du har noen rundt deg som tar god vare på deg. Sender deg en stor klem <3

Uff, dette var fryktelig trist :( ! Hadde håpet det omsider skulle bli deres tur igjen. Sender deg en stor klem og håper dere får bearbeidet skuffelsen og sorgen sammen på en god måte.

Så utrolig leit. Sender mange gode klemmer!

Huff. lille Hestehov... Jeg skjønner godt du føler deg tom... Jeg håper at skuffelsen går over etterhvert; kanskje det plustelig kommer en hjemmelaget skatt - det ønsker jeg for dere. Finn håp og optimisme hos lille Tobias så lenge!!! Stor klem fra meg til deg!!!!

Takk for klemmer :) blir neppe noen hjemmelaget skatt uten eggledere, he he :) Men vi er skrekkelig heldige som har fått en fantastisk liten gutt :)

Huff, dette var leit å lese! En varm og god klem til dere! :sad002

Trist og lese, sender mange klemmer :-)

Så trist! Sender deg mange varme klemmer :hug003 Håper du har mange gode personer rundt deg som stiller bra opp for deg!

Uff så ufattelig trist! :crybaby2 Har dere bestemt dere for at dette er siste forsøket nå? Jeg skal ha ett forsøk til å trur ikke helt på at det skal gå heller... Vi har jo en gutt både du og jeg så vi er heldige, men det er ikke lett å akseptere at det ikke blir flere barn... men tenker en del på de som ikke får noen barn. Skulle vore lov å fått surrogatmødre her i Norge også!

Uff så ufattelig trist! :crybaby2 Har dere bestemt dere for at dette er siste forsøket nå? Jeg skal ha ett forsøk til å trur ikke helt på at det skal gå heller... Vi har jo en gutt både du og jeg så vi er heldige, men det er ikke lett å akseptere at det ikke blir flere barn... men tenker en del på de som ikke får noen barn. Skulle vore lov å fått surrogatmødre her i Norge også!
Vi er heldige som har guttebarna våre ja:) vi er ikke anbefalt flere forsøk av endolegen pga min omfattende endometriose, så vi har bestemt at vi skulle gi oss når vi hadde tømt frysern.. Føles helt jævli akkurat nå, vil bare prøve igjen og igjen, men merker at kroppen misliker det sterkt... Må bare komme meg ut av prøverørsbobla så klarer jeg tenke litt mer fornuftig igjen får vi tro :)

Nei og nei, kjære Hestehoven... Det er bare helt ubeskrivelig vondt, jeg føler så med dere. Ta godt vare på hverandre. God klem herfra...

Nei og nei, kjære Hestehoven... Det er bare helt ubeskrivelig vondt, jeg føler så med dere. Ta godt vare på hverandre. God klem herfra...
takk gode Hermine :) det er fryktelig tungt, og skal tillate meg å sørge, men i dette forumet vil vi allikevel alltid være blandt de heldige :) kysset 3 åringen godnatt, og fikk til svar : glad i deg, mamma-skatt!! DA er man heldig!! Håper så inderlig du og de andre flotte tapre tøffe damene her inne får høre de ordene også til slutt!

Åh ja d hjelper å ha en unge som smelter mammahjertet med slike gode ord!!! <3 men forstår at du har d veldig trist nå.... :( er ikke alltid like lett å forstå alt her i livet! :/

Back
Topp