Negativ test igjen. Dette var siste forsøket vårt. Nå er jeg bare helt tom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Har dere bestemt dere for at dette er siste forsøket nå? Jeg skal ha ett forsøk til å trur ikke helt på at det skal gå heller... Vi har jo en gutt både du og jeg så vi er heldige, men det er ikke lett å akseptere at det ikke blir flere barn... men tenker en del på de som ikke får noen barn. Skulle vore lov å fått surrogatmødre her i Norge også!Vi er heldige som har guttebarna våre jaUff så ufattelig trist!Har dere bestemt dere for at dette er siste forsøket nå? Jeg skal ha ett forsøk til å trur ikke helt på at det skal gå heller... Vi har jo en gutt både du og jeg så vi er heldige, men det er ikke lett å akseptere at det ikke blir flere barn... men tenker en del på de som ikke får noen barn. Skulle vore lov å fått surrogatmødre her i Norge også!
takk gode HermineNei og nei, kjære Hestehoven... Det er bare helt ubeskrivelig vondt, jeg føler så med dere. Ta godt vare på hverandre. God klem herfra...