Da var det slutt her...

Trist å lese! Vond opplevelse, men godt det ble oppdaget nå og ikke senere. Dere må ha masse lykke til med videre prøving, god klem til deg!:Heartred
 
Ånei, ikke du også! Du som så virkelig hadde fortjent dette!! <3 Håper du holder følge med oss her inne og at vi hører fra deg allerede i februar at du er med i ny termingruppe! Alle gode tanker til deg og jeg håper så virkelig på dine vegne!!!
 
Jeg var på tidlig ultralyd i går, som jeg fikk på grunn av dødfødsel i sommer. Dessverre var det bare litt fostervann med unormal form og noe vev som de ikke kunne si sikkert hva var i livmoren min. Det var ikke noe tegn til liv. Fire ulike leger så på ultralyden og var enige om at dette kom ikke til å bli noe barn. På grunn av at de mistenkte at jeg kunne ha rester i livmor etter dødfødselen i sommer, ble det bestemt at jeg skulle ta en utskrapning i narkose og sende dette vevet til analyse. Dette ble gjort i går kveld. Det siste legen trodde, var at det var vev fra denne graviditeten, og det er i så fall bra. Jeg får svar om noen uker.

Selv om dette ikke gikk veien, er jeg glad for at det ble oppdaget tidlig og at vi faktisk kan bli gravide. Så da er det tilbake til prøvingen.
Det var trist lesing❤️ sender deg en klem
Og håper spiren sitter fort igjen! Det fortjener dere virkelig ❤️ lykke til
 
Back
Topp