Da var det slutt her...

Romara

Forelsket i forumet
Julibarna 2019
Juligull2021
Jeg var på tidlig ultralyd i går, som jeg fikk på grunn av dødfødsel i sommer. Dessverre var det bare litt fostervann med unormal form og noe vev som de ikke kunne si sikkert hva var i livmoren min. Det var ikke noe tegn til liv. Fire ulike leger så på ultralyden og var enige om at dette kom ikke til å bli noe barn. På grunn av at de mistenkte at jeg kunne ha rester i livmor etter dødfødselen i sommer, ble det bestemt at jeg skulle ta en utskrapning i narkose og sende dette vevet til analyse. Dette ble gjort i går kveld. Det siste legen trodde, var at det var vev fra denne graviditeten, og det er i så fall bra. Jeg får svar om noen uker.

Selv om dette ikke gikk veien, er jeg glad for at det ble oppdaget tidlig og at vi faktisk kan bli gravide. Så da er det tilbake til prøvingen.
 
Hei, det var trist å høre at ikke det gikk den veien man hadde håpet.
Men er veldig godt at det ble oppdaget tidlig enn for sent.
Har vært igjennom en exu tidligere og en SA.
Men jeg syns det var trist at det skjedde, men på en måte så syns jeg det var greit å få vite at dette er bare ting som skjer. Men det skulle jo aldri skjedd noen.
Da er man bare nærmere målet til baby om sånne ting oppstår sier leger osv.
Er en veldig vond opplevelse uansett når det står på.
Må være veldig vondt å oppleve det du opplevde i sommer, har ikke ord. Aldri opplevd det med dødfødsel, men dette burde værtfall ikke skje noen. Er så redd for å si noe galt, men jeg føler med deg i det du opplevde. Blir lei meg for å høre om at slike ting kan skje. Er jo alles frykt i livet når man går gravid :(

Sender en varm klem og håper det klaffer fort etter denne opplevelsen
 
Ånei, det var triste nyheter ❤️ Bra det ble oppdaget tidlig, og ordnet opp i så du kan komme videre raskt. Ønsker deg lykke til med prøvingen og håper det klaffer igjen raskt! ❤️
 
Nei, så trist å høre. :Heartred Sender deg en styrkeklem. :Heartred
 
Hei, det var trist å høre at ikke det gikk den veien man hadde håpet.
Men er veldig godt at det ble oppdaget tidlig enn for sent.
Har vært igjennom en exu tidligere og en SA.
Men jeg syns det var trist at det skjedde, men på en måte så syns jeg det var greit å få vite at dette er bare ting som skjer. Men det skulle jo aldri skjedd noen.
Da er man bare nærmere målet til baby om sånne ting oppstår sier leger osv.
Er en veldig vond opplevelse uansett når det står på.
Må være veldig vondt å oppleve det du opplevde i sommer, har ikke ord. Aldri opplevd det med dødfødsel, men dette burde værtfall ikke skje noen. Er så redd for å si noe galt, men jeg føler med deg i det du opplevde. Blir lei meg for å høre om at slike ting kan skje. Er jo alles frykt i livet når man går gravid :(

Sender en varm klem og håper det klaffer fort etter denne opplevelsen
Det er sant, det du sier. Nå har jeg vært gjennom SA, dødfødsel og MA tre år etter hverandre, men det må da gå bra til slutt. Nå har jeg prøvd det meste, liksom!

Takk for gode tanker, alle sammen.
 
Hadde virkelig håpet dette ble deres tur :( lykke til med videre prøving og håper det klaffer fort ❤️ Stor klem ❤️
 
Nei, huff.. :( Det var ikke det jeg ville inn og lese her.. Nå blir jeg litt skremt selv. Synes det er mange som melder seg ut her nå? Må kanskje ta en enda tidligere ul enn jeg tenkte :nailbiting:
 
Nei, huff.. :( Det var ikke det jeg ville inn og lese her.. Nå blir jeg litt skremt selv. Synes det er mange som melder seg ut her nå? Må kanskje ta en enda tidligere ul enn jeg tenkte :nailbiting:
Det er nok dessverre slikt som skjer.. Men mest sannsynlig går det bra med de fleste! Lykke til videre!
 
Nei! Ikke du også! Nå ble jeg ordentlig lei meg kjente jeg :( Hadde virkelig håpet det skulle gå deres vei denne gangen. Men jeg må si at du har et bemerkelsesverdig og beundringsverdig positivt og fremtidsrettet syn på situasjonen ❤

Det skal nok lykkes for dere! Og forhåpentligvis så snart dere og kroppen er klar for det ❤

Dere har en stor heiagjeng her inne, det er sikkert! :happy:
 
Det var trist lesing. :( sender deg en klem ❤️
 
Å nei, dette var virkelig trist..
Håper det klaffer fort for dere og at spiren sitter til termin :Heartred

Ingen fortjener å gå igjennom så mye som dere har gjort nå.
 
Så vondt å lese :( håper du får god oppfølging og at det kommer en terminspire snart :Heartpink
 
Ånei, så vondt og trist❤️ Og urettferdig!! Nå MÅ det gå bra neste gang, kjære deg❤️
 
Dette var trist å lese :Heartred
Du har en så positiv holdning oppi alt som er beundringsverdig. Ønsker dere masse lykke til med prøvinga, og at det blir deres tur neste gang.
 
Back
Topp