Da var det overstått..

Da satser vi på at tanta kommer snart, så du kan strte opp med pergo... Uansett hvilke beskjeder man får vil jeg tro det er godt å komme videre[:)][:)][:)] Masse lykke til iallefall[:)]

LilleMille det var fint å høre at det skjer noe fremover nå, og jeg hvet at pergo har hjulpet mange med dine problemer, håper at du slipper alle de andre hormone og egguttak slik de fleste av oss må igjennom, hadde IVF selv.
Så du fikk favoritt legen min der nede, henne hadde jeg på begge mine uttak - veldig glad for det, og hun er veldig lett på hånden når det gjelder uttak og insetting...liker henne veldig godt...men husk hun kan ikke gjøre 2 ting på en gang...fnis...da blir hun ukonsentrert sier hun....[8D]

ORIGINAL: Lisa..

Da var samtalen veloverstått, så flott! Har også gått hos hun kvinnlige-legen der og hun er alle tiders [:D]

Håper du er så heldig at spiren sitter etter en pergokur[;)]

Ellers må jeg si at parkeringsbot er noe dritt[:'(] ,men det er jo ikke flust av plasser der[:-]

Takk for alle ord og innlegg [:)] Ja jeg håper at dette gjør susen, men jeg har ingen forhåpning om det egentlig. Har visst fått dobbel pergokur i tillegg jeg.. Da håper jeg det blir enda bedre [:D]

sign[:)]

Aldri si aldri. Nå prøvde ikke vi i 5år da, men her satt lillen på tredje pergokur [:)]

Håper det er det som skal til for dere også. [:)]

ORIGINAL: Nesing

Endelig er timen over og resultatet vil jeg si var veldig bra! Supert at din manns sædceller er friske og fine, for da har dere det aller beste utgangspunktet for videre behandling og hjelp. PCO er jo en svært vanlig diagnose og noe det er lett å gjøre noe med for at dere skal bli gravide. Pergo kan definitivt øke sjansene deres betraktelig, så se positivt på tiden fremover, vennen! Jeg heier i hvert fall intenst på deg nå og håper så inderlig du omsider skal få oppleve noe positivt i forhold til prøvingen. Du skal se du får en knallbra EL denne gangen og med din manns supersvømmere må jo dette gå veien [;)].

Dumt med parkeringsboten, men det er tross alt bare penger...... Surt er det selvsagt, men dog litt fortjent også når dere sto på en av "mine" plasser. Du skjønner, jeg har faktisk "hændisparkeringstillatelse" da jeg blant annet har kran i bilen min samt en del andre tilpasninger. Jeg har uansett tilgitt deg jeg altså, bare så det er sagt *knis*. Håper dere slipper å betale mer for å bli gravide og at det holder med et par doble Pergokurer. Det har hjulpet mange andre, så hvorfor ikke deg?! [:D]

Gleder meg til å følge deg fremover, kjære venn! Er veldig glad etter denne oppdateringen, for nå har i hvert fall jeg troen på at dere omsider skal få oppleve det største av alt! [:)][:)]

Store glade klemmer fra Nesing og Gustemann

Unnskyld for at vi parkerte på plassen "din" Nesing.. [:(] Det var ikke meningen altså, men var så stresset pga prøven jeg hadde på meg.. Ville inn å levere den før alle døde oppe i glasset ser du [:)] Men det var faktisk 3 ledige ved siden av når vi kom, og også når vi dro.. så har ikke så dårlig samvittighet [:)] (Når det er sagt så har jo mannen prolaps da.. [8D])

Ja nå får vi se om dette pergo greiene hjelper noe på meg, og ser på det som en BONUS dersom det er "alt" som trengs.
Forbereder meg på det som måtte komme etterpå jeg.. Så blir alt annet bare positivt i så fall [:D]

Jeg angrer meg gul og grønn på at jeg ikke har tatt kontakt med legen tidligere.. [:@] Tenk å være så dum! Gå der og håpe på noe så lenge at man blir syk av det, og ikke ha mot nok til å si til legen at man sliter! Kunne kanskje hatt en liten en allerede, og kanskje prøvd på nr to... [8|] Jaja.. gjort er gjort, eller ugjort er ugjort kan man vel si [8D]

Takk for at du heier på meg, og at du alltid støtter meg Nesing. Uansett hvor dum jeg er, så er du alltid der med varme og trøstende ord [:)] Du er best du!

Så flott Lillemille, nå er dere virkelig i gang!! Og som de andre sier, nå tror jeg det går veien for dere. Dere er jo antakelig nærmere målet enn noengang før!! [:)]
Det blir spennende å følge deg!!

ORIGINAL: Apple

Så flott at mannen din har topp kvalitet!! Det var sikkert ikke noe moro å få beskjed om at du muligens ikke har eggløsning, men hvis det først skulle være noe galt, så er jo faktisk det noe av det letteste å fikse. Det er mange som blir gravide på Pergo, så tenk om det er noe så enkelt som skal til for at dere kan bli en liten familie! [:)] Og hvis det ikke klaffer med Pergo, så får dere startet opp med IVF. Og da skal det bli baby i magen din!! [:)]

Dette kommer til å gå veien for dere, Lille Mille, det er jeg sikker på!

Håper du har rett Apple! [:D] Begynner å slå meg litt til ro med at jeg kanskje ikke har EL, og det er ikke det verste som kan skje.. så priser meg heldig for at det ikke var noe "verre". Så det gjenstår jo bare å se om Pergo er noe som fungerer, om ikke så ser jeg heller ikke tungt på det som venter fremover. Jeg er, eller nei, VI er klar for alt som trengs.. BRING IT ON! [:D]

Takk Apple.. du er så god at jeg har lyst til å ta en bit av deg [8D] Haha.. jeg er morsom syns du ikke? [;)]

Flott å høre at det gikk så bra i dag, og at de fant ut at dere kunne forsøke pergokur før eventuelt ivf [:)] Satser på at dere ikke trenger ivf, at pergoen er det som skal til for at spiren sitter, det har jo hjulpet mange andre både med og uten pco. Men regner med at d må føles litt deilig å endelig ha fått noen svar og ikke minst at man har en plan? Husker at for oss var det verste ventetiden.. før alle undersøkelsene og prøvene, før vi visste hva som var galt. Vi kunne liksom senke skuldrene litt etterpå, og slappe mer av.
Håper dere kommer fort igang, blir spennende å følge med på fortsettelsen [;)]
Masse lykke til

Endelig var timen over!
Dette skal nok gå bra vet du,skal se du får full pott snart[:D]
Ønsker deg masse lykke til[:)]

det skjer det noe ihvertfallm et skritt nærmere gravid.
de er veldig flinke i porsgrunn, jeg var veldig fornøyd med de :)
masse lykke til og håper det går mot en spire :)

Fekk diagnose pco light eg, en mild versjon, den slanke pco'en[:)] hadde som du, litt uregelmessige sykluser og gyn. meinte eg ikkje hadde el, i alle fall veldig sjeldent. Pergo funka fint for meg, fikk regelmessige sykluser når eg gikk på de 32 dagers og fikk god tydelig el. Men desv. funka det ikkje for oss. Her måtte me gjennom 6 kurer med pergo før det blei sendt søknad til prøverør, satser på at det går kjapper for dere! I og med at dere har prøvd så lenge, så får me håpa at det bare blir et par kurer[:)] Er uansett verdt å prøve det, for det er mye rimligere enn prøverør og det er ofte det alternativet de fleste får. Også kombi av pergo og inseminasjon praktiseres jo, kanskje det blir prøvd etterhvert? Uansett, så skal du sjå at innen året er omme, da har du en liten spire i magen, det er eg sikker på!![:)] Krysser fingre og tær for at tr kommer nå ho skal, slik at du får tatt den ul før påske[;)]

Takk for det [miss] og alle dere andre helt supre jentene! [;)]

Håper det hjelper noe med denne pergoen iallefall, og hvis ikke så er vi jo allerede inne på sykehuset så da er det bare å sette igang med videre behandling [:)] Legen sa at da kom det til å gå fort igang siden vi allerede er der! Deilig å vite [:D]

Og ser ikke dårlig ut med mensen heller.. har faktisk begynt å spotte idag, så da er det nok igang for fullt imorgen! Hurra! Da blir det nok UL før påske!! [:D]

Ikke nok med det.. jeg fikk innkalling til kartleggingsamtale på DPS idag også, så nå håper jeg at humøret mitt snart vil bli sånn det var før.. og at jeg ser enda litt mer positivt på fremtiden [:)] Nå skjer det litt iallefall.. litt mye kanskje.. [8D]

Jeg har jo allerede pratet med deg jeg da LilleMille ( via mobilen ) :)
Og det var jo kjempe bra og sikkert en veldig lettelse at det ikke var no galt med mannen, da har en liksom en å utelukke. . :)
Men jeg også er sikker på som flere har nevnt her, at innen sommeren er det nok en spire i din mage skal du se [:D][:D]

Håpe det funker på pergo da:) og forresten, hvor mye kostet det for pergoen? for du hentet det idag gjorde du ikke??:)

Jepsi Pepsi.. hentet det idag [:)] Kostet nøyaktig 161 kr.. og det er jo fordi det var dobbel kur jeg skal gå på [:)] Akkurat det samme som deg [;)]

Og imorgen begynner mensen for fullt, så da er det ikke lenge til jeg begynner på min første tablett [:D]

Tusen takk ElinR [;)] Håper at det kanskje er det som trengs.. men vil ikke ha noen forhåpninger.. Så jeg er forberedt på IVF jeg da [:)]

Så glad på dine vegne. Jeg ahr akkurat gått på to dobble pergokurer og nå er El rett rundt hjørnet, så jeg håper det klaffer nå. Håper det gjør det fordeg også Lille mille ;)

Takk for det kjære fru gravdal [;)] Ja nå får vi se hvordan det går [:)] Lykke til, til deg også!!

KJenner meg så godt igjen i hele historien din. Var sånn her. Sambo var helt frisk (eller nå hva jeg skal si) og jeg manglet el. Men jeg så på det som at det var bra da, for da fant de feilen og nå kunne det bli gjort noe med. Verre hvis alt var bra og så ble en i gravid for det..Men uansett så var det et nederlag og følte meg veldig urettferdig behandlet som ikke kunne bli gravid som "alle" andre.. off er en tøff situasjon. Men dog så ble vi gravide med prøverør da. Ingenting annet som funket. Men nå har vi et mirakel (som for tiden ikke vil sove noenting[8D][:D]) og det vil du og mannen din også få oppleve!!!!!!!!!!!! IKKE SANT?!?!?!?!?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![;)]

Ønsker dere all lykke til med det som kommer!!!

(Jeg har lagt merke til deg helt siden jeg var prøver og du er ei av de jeg virkelig unner å bli gravid)

Back
Topp