Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lisa..
Da var samtalen veloverstått, så flott! Har også gått hos hun kvinnlige-legen der og hun er alle tiders [:D]
Håper du er så heldig at spiren sitter etter en pergokur[;)]
Ellers må jeg si at parkeringsbot er noe dritt[:'(] ,men det er jo ikke flust av plasser der[:-]
ORIGINAL: Nesing
Endelig er timen over og resultatet vil jeg si var veldig bra! Supert at din manns sædceller er friske og fine, for da har dere det aller beste utgangspunktet for videre behandling og hjelp. PCO er jo en svært vanlig diagnose og noe det er lett å gjøre noe med for at dere skal bli gravide. Pergo kan definitivt øke sjansene deres betraktelig, så se positivt på tiden fremover, vennen! Jeg heier i hvert fall intenst på deg nå og håper så inderlig du omsider skal få oppleve noe positivt i forhold til prøvingen.Du skal se du får en knallbra EL denne gangen og med din manns supersvømmere må jo dette gå veien [;)].
Dumt med parkeringsboten, men det er tross alt bare penger...... Surt er det selvsagt, men dog litt fortjent også når dere sto på en av "mine" plasser. Du skjønner, jeg har faktisk "hændisparkeringstillatelse" da jeg blant annet har kran i bilen min samt en del andre tilpasninger. Jeg har uansett tilgitt deg jeg altså, bare så det er sagt *knis*. Håper dere slipper å betale mer for å bli gravide og at det holder med et par doble Pergokurer. Det har hjulpet mange andre, så hvorfor ikke deg?! [:D]
Gleder meg til å følge deg fremover, kjære venn! Er veldig glad etter denne oppdateringen, for nå har i hvert fall jeg troen på at dere omsider skal få oppleve det største av alt! [:)][:)]
Store glade klemmer fra Nesing og Gustemann
ORIGINAL: Apple
Så flott at mannen din har topp kvalitet!! Det var sikkert ikke noe moro å få beskjed om at du muligens ikke har eggløsning, men hvis det først skulle være noe galt, så er jo faktisk det noe av det letteste å fikse. Det er mange som blir gravide på Pergo, så tenk om det er noe så enkelt som skal til for at dere kan bli en liten familie! [:)] Og hvis det ikke klaffer med Pergo, så får dere startet opp med IVF. Og da skal det bli baby i magen din!! [:)]
Dette kommer til å gå veien for dere, Lille Mille, det er jeg sikker på!