Da var det min tur....

Så trist[emoji173]️ Masse lykke til videre[emoji173]️
 
Da var det desverre min tur til å forlate dere. Begynte å blø litt på morraen i dag. Dei rett på sykehuset. Og ble lagt inn. Det hadde sluttet å utvikle seg rett etter ultralyden vi var på i uke 7. Har nå vært her i 12 timer, og er endelig ferdig. Og vi får dra hjem. Ønsker dere alle lykke til. Og skal nå jobbe med vekts og se frem mot nytt innsett forhåpentligvis i desember.

Huff så trist [emoji174] Vi ble utskrevet i går etter 1,5 døgn med medisinsk som endte med utskraping for 2 gang i går...

Ønsker dere masse lykke til videre [emoji173]️ alle de beste ønsker og mange styrkende klemmer [emoji93]
 
Da var det desverre min tur til å forlate dere. Begynte å blø litt på morraen i dag. Dei rett på sykehuset. Og ble lagt inn. Det hadde sluttet å utvikle seg rett etter ultralyden vi var på i uke 7. Har nå vært her i 12 timer, og er endelig ferdig. Og vi får dra hjem. Ønsker dere alleen lykke til. Og skal nå jobbe med vekts og se frem mot nytt innsett forhåpentligvis i desember.

Neeei:( så trist....en stor styrke klem til deg.

Lov å spørre åssen om du hadde mistanke? Eller var det plutselig... livredd for det samme..
Mange uker var du?

Det er så vondt når d går veien.. spesielt når veien mot å bli gravid er tung og lang... ta vare på deg selv..og Håper av hele mitt hjerte at neste innsett går det hele veien ♡♡♡♡
 
Neeei:( så trist....en stor styrke klem til deg.

Lov å spørre åssen om du hadde mistanke? Eller var det plutselig... livredd for det samme..
Mange uker var du?

Det er så vondt når d går veien.. spesielt når veien mot å bli gravid er tung og lang... ta vare på deg selv..og Håper av hele mitt hjerte at neste innsett går det hele veien ♡♡♡♡

Jeg var bekymret etter ul i uke 7 pga at det ikke var så stort som det skulle vært. Ble målt til 6 uker. Så når jeg da fikk blod på papiret på lørdag morra valgt vi å dra til sykehuset for en sjekk. Der fant se at hjerte hadde stoppet opp i uke 6, altså rett etter ultralyden vi hadde vært på i uke 7. Så da ble det satt igang medisinsk abort med innleggelse. Jeg skulle vært 9+3 på lørdag.
 
Jeg var bekymret etter ul i uke 7 pga at det ikke var så stort som det skulle vært. Ble målt til 6 uker. Så når jeg da fikk blod på papiret på lørdag morra valgt vi å dra til sykehuset for en sjekk. Der fant se at hjerte hadde stoppet opp i uke 6, altså rett etter ultralyden vi hadde vært på i uke 7. Så da ble det satt igang medisinsk abort med innleggelse. Jeg skulle vært 9+3 på lørdag.

♡♡♡♡♡ føle med deg! Stor klem
 
Back
Topp