Da var det min tur....

CurlySue

Glad i forumet
Da var det desverre min tur til å forlate dere. Begynte å blø litt på morraen i dag. Dei rett på sykehuset. Og ble lagt inn. Det hadde sluttet å utvikle seg rett etter ultralyden vi var på i uke 7. Har nå vært her i 12 timer, og er endelig ferdig. Og vi får dra hjem. Ønsker dere alle lykke til. Og skal nå jobbe med vekts og se frem mot nytt innsett forhåpentligvis i desember.
 
Huff så innmari trist. Skjønner at det må føles fryktelig tungt når dere i tillegg må ha hjelp for å bli gravide igjen. Ta vare på deg selv nå, ønsker deg all mulig lykke til i fremtiden. :Heartpink
 
Åh, so trist [emoji17] alle gode tankar til deg [emoji173]️ ta godt vare på deg sjølv no i denne tunge tida [emoji254] håper du snart er tilbake [emoji173]️
 
Så trist å høre! Krysser fingrene for at det holder hele veien ved neste innsett..
 
Ånei kjære deg :( God klem..
 
Ånei. Var jo ikke slik det skulle gå [emoji22]
Masse lykke til i desember!
 
Ånei, dette var ikke kjekt å høre! Ekstra trist å se en ivf’er forsvinne [emoji20] Dere må ta godt vare på hverandre! Så ønsker jeg masse lykke til med innsett forhåpentligvis i desember [emoji173]️ Varme klemmer
 
Trist å høre[emoji22][emoji173]️
 
Så trist å høre [emoji22] Masse lykke til videre. Ta vare på hverandre [emoji171]
 
Ånei så trist å høre [emoji20] lykke til med veien videre! [emoji173]️ ta vare på hverandre!!
 
Huff! Varme klemmer og tanker deres vei :Heartred
 
Back
Topp