Da var det min tur

Legevakta i et nøtteskall! Har opplevd mye rart her også! Sambo var skikkelig klein, jeg var høygravid å kunne ikke kjøre bil pga bekkenet. Vi var helt alene. Legevakta lo nesten av meg der jeg satt å gråt i telefonen å var redd for at sambo var alvorlig syk. Fikk broren min til å komme å kjøre han. Å det ble ambulanse å sykehus opphold på han da han ankom legevakta.

Håper du får gode nyheter nå på ultralyden :) er jo et godt tegn at du ikke har smerter eller mer blødninger!

Krysser fingrene for deg! Klem

Sitter nå enda og venter, blir mer og mer negativ jo lenger jeg må vente, men er vel som sambo sier at jeg prøver vel å beskytte meg.
Vil bare få det overstått nå, frustrerende med ekstra venting når jeg føler jeg har venta så lenge allerede :/

Sitter nå enda og venter, blir mer og mer negativ jo lenger jeg må vente, men er vel som sambo sier at jeg prøver vel å beskytte meg.
Vil bare få det overstått nå, frustrerende med ekstra venting når jeg føler jeg har venta så lenge allerede :/
Huff, skjønner at det er vanskelig. Men er det mye å gjøre der, så er det nok ikke annet å gjøre enn å vente enda litt lenger. Jeg krysser fingrene og har trua på at alt er bra.

Da var jeg ferdig og har kommet meg hjem.
De kunne ikke si noe om hvorfor jeg blødde, MEN jeg fikk se en aktiv, boksende krabat med hjerte som slo :D :D <3
Legen syns at hun jeg var hos igår kveld hadde tatt en rimelig forhasta konklusjon og himla litt med øya. Tror nok jeg skal legge inn en klage på hun fra igår ja!
Nå skal jeg sove noen timer, ettersom det ikke ble mye søvn inatt.
Åhh er kjempeletta og kjempeglad :D
ImageUploadedByBV Forum1465460170.260070.jpg

Oi, nesten litt "godt" at det ikke bare er jeg som har opplevd det.. Vet du hva den "proppen" kan ha vært?
For min del var det bare blod, tror det kan ha vært første dråpen som kjentest ut som en propp :p Så godt å se at alt var bra! ❤ Her hørte jeg hjertelyden i dag og skal på ny ultralyd om et par uker :)

Så godt å se! Prøv å sove litt nå og nyt

De kunne ikke si noe om hvorfor jeg blødde, MEN jeg fikk se en aktiv, boksende krabat med hjerte som slo :D :D <3
Legen syns at hun jeg var hos igår kveld hadde tatt en rimelig forhasta konklusjon og himla litt med øya. Tror nok jeg skal legge inn en klage på hun fra igår ja!
Vis vedlegget 181477
Så bra :)

Vis vedlegget 181477

Åååh herlighet, nå ble jeg glad :D
Så deilig å se a gitt. Syns du skal klage, for uansett grunn så har de ingen rett til å behandle deg som de gjorde.
Men det gjorde dagen min å altså å se at det gikk bra med deg å lille bebi <3
Nei, dette var bare kjempe bra :D Jeg ble så glad inni meg :D

Herregud nå ble jeg så glad at jeg sitter å griner på deres vegne, super herlig å se fine lille babyen <3 nå er det bare å slappe av og nyte :D

Wiii :) så fin liten baby ❤️ så godt alt var fint!

Den dumme legen, fortjener en skikkelig klager!

Ååååh ❤️☺️ Så godt å høre ☺️☺️☺️

Vis vedlegget 181477

Så bra. Satt og tenkte på deg. Åhhh for en deilig følelse. Nyt tiden videre :D

Back
Topp