Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja vi har både legevakt, akuttmottak og fødeavd men ingen var behjelpelige.Fins det noe akuttmottak der du bor ?
Jeg måtte på legevakta på mandags kveld og da ble sendt til akuttmottak og de har tatt ul.
Eller kanskje ringe fødeavdeling ? Har lest her flere steder hvor damer ringer dit istedenfor legevakt
Vel, kom inn til en kald fisk av en lege.
Ingen undersøkelser, ikke spørsmål om hvor mye jeg blødde, men jeg sa at jeg ikke hadde noe vondt og at det ikke var noe mer blødninger.. hun var overbevist om at det var en spontanabort, ringte gyn som hadde hjemmevakt, og gyn nektet å komme siden jeg ikke blødde nå.
Fikk time til ul imorgen tidlig kl 9, så regner med jeg ikke får noe særlig søvn.
Så ja, hun har allerede konkludert med en sa, og mente at siden jeg hadde en sa i mars 2015 så var det noe feil inni meg.
Kjenner at hun tok alt håp fra meg og jeg er i et ganske svart hull akkurat nå :/
Ja det er ganske fantastisk å kunne si sånne ting. Er mange som aldri skulle ha fått lov å jobbe i helsevesen.Herregud! Kjenner jeg blir så provosert! Skulle tro de hadde litt empati og medfølelse disse som jobber på akuttmottak! Dette er jo utrolig sårt for gravide når det skjer, det skulle vært litt strengere krav til hvordan de skal behandle pasientene sine!!!
Og at hun sier det er noe feil inni deg uten noen form for kunnskap om deg og din sykehistorie er jo helt bak mål. Det er mange som har flere sa uten at det trenger å være spesielle "feil". Skjønner ikke hvordan hun kan si noe sånt
Men!! Det virker jo som at dette fremdeles kan gå helt fint. Svigermoren min blødde i rykk og napp gjennom hele graviditeten sin og det gikk helt fint. Det er vanligere enn man kanskje tenker, og siden du ikke har hatt smerter og blødningen har stoppet så har jeg god tro på at alt håp er langt i fra ute Krysser fingrene for dere <3
Ja man kan jo lure på hva de spiser som gjør de så kalde som mennesker.Grusomt at de oppfører seg sånt . Umenneskelig .
Bra du skal ha time i morgen tidlig , så blir du roligere .
Blod trenger ikke vare det verste . En jeg kjenner hun blødde frem til hun var 6 Mnd gravid uten å vite hun var gravid en gang . Hadde regelmessig mens . Ingen symptomer .
Hvor langt er du på vei ? Jeg har hatt selv 2 ganger blødninger den tiden jeg egentlig skulle ha mensen . Og leste flere steder hvor leger selv skrev at det var naturlig at en kan få . Kroppen på en måte er vant med det , derfor .
Oi, nesten litt "godt" at det ikke bare er jeg som har opplevd det.. Vet du hva den "proppen" kan ha vært?Syns det er dårlig av legevakt å være så avvisende.. Håper det bare var uskyldig, om det har stoppet helt opp er sjansene store for det! Har hatt et par styrtblødninger der det føltest ut som en propp som løsnet selv, og det har bare vært uskyldige blødninger fra livmor
Tror ikke det er noe sa. De fleste jeg leste / hørte om har hatt mer blødning og smerter etterhvert .Ja man kan jo lure på hva de spiser som gjør de så kalde som mennesker.
Er 10+2 nå når klokka tipper midnatt.
Tenker jo at når man er såpass langt så skulle man jo hatt smerter om det var abort :s
Ja det er ganske fantastisk å kunne si sånne ting. Er mange som aldri skulle ha fått lov å jobbe i helsevesen.
Hører jo mye om de som blør endel spesiellt tidlig i graviditeten og alt går bra, så håper at dette var uskyldig.
Tusen takk <3 tenker også at så lenge det ikke er mer blod eller smerter så finnes det et lite håp.
Vel, kom inn til en kald fisk av en lege.
Ingen undersøkelser, ikke spørsmål om hvor mye jeg blødde, men jeg sa at jeg ikke hadde noe vondt og at det ikke var noe mer blødninger.. hun var overbevist om at det var en spontanabort, ringte gyn som hadde hjemmevakt, og gyn nektet å komme siden jeg ikke blødde nå.
Fikk time til ul imorgen tidlig kl 9, så regner med jeg ikke får noe særlig søvn.
Så ja, hun har allerede konkludert med en sa, og mente at siden jeg hadde en sa i mars 2015 så var det noe feil inni meg.
Kjenner at hun tok alt håp fra meg og jeg er i et ganske svart hull akkurat nå :/
Nei, det mener jeg også er ganske merkelig, vil tro denne legen ikke har barn selv.Sniker fra vi som prøver og kjenner jeg blir irritert på dem! Det e jo ikke mulig å konkludere med at det e en SA uten UL. Galskap! Har vært gravid to ganger (mistet begge gangene) men blødde veldig i det første og der var alt normalt og en levende baby fram til uke 18. Men blødningene hadde ingenting med at fosteret døde å gjøre. ble smitta av 5 barne sykdom i barnehage.. Men uansett så må du ikke ta det de si helt seriøst, man kan ikke bare møll ut av sæ at du har mista uten å vite.
Håpa virkelig alt går fint for dæ og at det vare var en uskyldig blødning!
Klem fra Bodø!