Da var det min tur

Ms.ink

Forelsket i forumet
Til å blø... Er 10+1 idag.
Ikke hatt noe blødninger før, så gikk jeg på do og det kjentes nesten ut som en propp som løsna også masse friskt blod.. Stoppa lile fort opp igjen og har ikke noe vondt.
Kjenner jeg er så fantastisk forbanna på legevakta her, sambo ringte dem men fikk beskjed om at nei de kunne ikke sjekke noe, de kunne ikke ta no ul og ingen prøver! I en MEGET sur tone.. Drittkjerring.
Ja, så det er liksom helt greit da å la meg ligge her å ikke vite noe som helst, føle jeg får null hjelp og være bekymra og redd??

Ringte mamma, hun er en god del kvassere og mer bestemt enn oss så hun skal komme hit og ringe dem for å presse fram en ul forhåpningsvis.
Tårene bare renner og jeg er så full av sinne akkurat nå mot legevakta at jeg tror jeg sprekker snart!

Å :( Håper du får hjelp! Krysser fingrene for at alt er bra!

Uff, har ordentlig vondt av deg nå! Men det er ikke sikkert de får gjort så mye på legevakta. Sjekket altså. Men du kan sikkert få en akuttime hos privat gyn eller fastlege i morgen!

Jeg tror nok at det er en helt uskyldig blødning, jeg da :) og at dette går helt bra! Sender deg en klem så lenge ❤

Takk dete, håper dette går bra..
Fastlege er bare å glemme for de er så vanskelige at de nekter nok å ta meg inn som vanlig, eller sier at de kan ikke gjøre noe, som vanlig.
Priv gyn er nærmeste 50 mil unna. :(

Syns det er fantastisk, i fjor var jeg i Bodø da samme skjedde og da fikk jeg komme midt på natta på sykehuset og ta ul og alt.

Jeg hadde blødning i uke 6, og da fikk vi komme på UL. Alt var fint, og vi så og hørte hjertet. Så en blødning trenger ikke bety at det har gått galt:) Mange som blør (også noen som blør mye og ofte). Lykke til! Og er enig i at hun dere snakket med hørtes ut som en skikkelig drittkjerring, ja.

Syns det er dårlig av legevakt å være så avvisende.. Håper det bare var uskyldig, om det har stoppet helt opp er sjansene store for det! :) Har hatt et par styrtblødninger der det føltest ut som en propp som løsnet selv, og det har bare vært uskyldige blødninger fra livmor :)

Takk for støtten dere <3
Mamma ringte legevakta, og sa klart ifra om hva hun mente, at jeg har mista før og at dette var ikke måten man behandla folk på.
De mente fortsatt at de ikke kunne gjøre noe, men etter litt krangling skulle nå kontordama prate med legen, og fikk telefon nå om å komme kl 22! Godt å ha en krass og sta mor som har jobba maaaange år i helsevesen iblant ja :p
Hun blir med meg og sambo for å sikre at vi ikke blir overkjørt og at vi får en ul. Så håper på det.

Ikke blødd noe mer heldigvis, så prøver å være positiv.

Håper alt går bra <3 så utrolig bra at moren din kom å ordnet opp! Det er sånn mammaer er best til :)

Takk for støtten dere <3
Mamma ringte legevakta, og sa klart ifra om hva hun mente, at jeg har mista før og at dette var ikke måten man behandla folk på.
De mente fortsatt at de ikke kunne gjøre noe, men etter litt krangling skulle nå kontordama prate med legen, og fikk telefon nå om å komme kl 22! Godt å ha en krass og sta mor som har jobba maaaange år i helsevesen iblant ja :p
Hun blir med meg og sambo for å sikre at vi ikke blir overkjørt og at vi får en ul. Så håper på det.

Ikke blødd noe mer heldigvis, så prøver å være positiv.
Så bra! Synn man må ha andre til å ringe fordi at de ikke tar en slik telefon seriøs uten mye om å men :-( du er heldig som har mammaen din <3 masse lykke til

Så bra du får kommet inn. Fint med a mamma i ny å ned ;) Masse lykke til :) Tenker på deg :)

Fins det noe akuttmottak der du bor ?
Jeg måtte på legevakta på mandags kveld og da ble sendt til akuttmottak og de har tatt ul.
Eller kanskje ringe fødeavdeling ? Har lest her flere steder hvor damer ringer dit istedenfor legevakt

Back
Topp