Da var det min tur :(

Ja det er jo ikke kjekt å gå rundt å være bekymret. Man skal jo fungere ellers i hverdagen også. Hadde jeg bare fått det bekreftet eller avkreftet med en gang så hadde det vært så mye lettere.
Det er det jeg tenker også. Blør du noe mer nå da?
Jeg ble sykemeldt frem til helgen, fordi hun forsto at jeg ikke klarte å fungere når jeg går og er så bekymret. Men da må det jo være bedre å få vite noe med en gang dersom noe er galt og takle det og komme seg videre.

Nei har ikke blødd mer siden lørdag. Sykemelding fikk jeg ikke. Så må gå på jobb og løfter tungt hver dag :(

Nei ingen sykemelding på meg. Har vurdert å si jeg er syk, mwn det er krise på jobb. Men jeg tar det med knusende ro på jobb. Stresser ikke og tar alt i det tempoet jeg føler for så får de heller bare bli så sure så de vil.

Nei har ikke blødd mer siden lørdag. Sykemelding fikk jeg ikke. Så må gå på jobb og løfter tungt hver dag :(

Hva jobber du med?
Jeg fikk svangerskapspenger pga daglig tunge løft osv. Kan det være en ide å snakke med jordmor?

Hun nevnte ikke å høre etter hjertelyden engang selv om hun så hvor nervøs og engstelig jeg er. Når hun ringte for å henvise til ul sa hun at det ikke trengte å skje i dag, men mer ila uken/begynnelsen av neste uke og sa at jeg måtte bare leve litt i uvissheten.

Nå føler jeg alt er et eneste stort rot. Fikk henvisning til ul på mandag og kjente at jeg var så nervøs at jeg bestilte privat ul nettopp som jeg får komme på i morgen ettermiddag. Og jeg har jo allerede en privat ul time neste onsdag en annen plass som jeg bestilte for over en uke siden.. Så nå sitter jeg her med TRE ul-timer og føler meg absolutt ikke beroliget i det hele tatt. Får vel avbestille den jeg har i neste uke med bilder og film og alt :(

Jeg ringte direkte til sykehuset jeg hadde blitt henvist til når jeg bødde, og da fikk jeg komme dagen etter på "drop in/akutt" timene de har for ul:) prøv det!!!

Jeg ringte direkte til sykehuset jeg hadde blitt henvist til når jeg bødde, og da fikk jeg komme dagen etter på "drop in/akutt" timene de har for ul:) prøv det!!!
Tusen takk for tips, men virket som de hadde en litt sånn skjer det så skjer det holdning. Så jeg holder på den private ul-timen i morgen og tar heller en ekstra tur på den jeg har blitt henvist til på mandag dersom jeg fremdeles blør. Jeg blør mer og mer nå så jeg har mistet litt troen på at dette går bra :(

Tusen takk for tips, men virket som de hadde en litt sånn skjer det så skjer det holdning. Så jeg holder på den private ul-timen i morgen og tar heller en ekstra tur på den jeg har blitt henvist til på mandag dersom jeg fremdeles blør. Jeg blør mer og mer nå så jeg har mistet litt troen på at dette går bra :(

Jeg blødde i uke 8/9 skulle på ferie og akkurat i det jeg boardet flyet begynte jeg å blø. Jeg blødde gjennom alt som var og hele flyreisen på 6 timer var tortur hadde også smerter, havnet på sykehus og blødde fortsatt. Vi var helt sikker på det hadde gått galt, men to dager etterpå fikk jeg komme inn på ul og da var det fortsatt liv inni der :-) så trenger ikke å gå galt :-)

Jeg blødde i uke 8/9 skulle på ferie og akkurat i det jeg boardet flyet begynte jeg å blø. Jeg blødde gjennom alt som var og hele flyreisen på 6 timer var tortur hadde også smerter, havnet på sykehus og blødde fortsatt. Vi var helt sikker på det hadde gått galt, men to dager etterpå fikk jeg komme inn på ul og da var det fortsatt liv inni der :-) så trenger ikke å gå galt :-)
Godt å høre slike ting nå ❤️ ringte legevakten og fikk beskjed om å ringe tilbake igjen dersom blødningen tok seg enda mer opp enn den har gjort nå. Føler jo at jeg blir nødt til å leve i uvisshet så lenge jeg blør "for lite" i deres øyne. Har nålestikk-liknende smerter i tillegg så er lei av å ta kontakt med helsepersonell som sier jeg må se det an. Det er den biten med å se det an som gjør meg så sliten. Har en 3åring å ta meg av. Selv om sambo har vært med henne i dag så synes jeg ikke det er noe gøy at hun ser meg sånn.

Jeg begynte å blø i går, vært på ul samt jordmor time og alt er bare bra! :) blør enda men kun fått beskjed om å ta det med ro! Har du noe vondt?

Huff, dette hørtes veldig kjipt ut! Krysser fingrene for at alt er bra, og håper du får en snarlig avklaring!

Samme som meg da, men fikk vite av lege at det var fordi det vokste der nede! Krysser fingrene for deg!
Setter stor pris på at du gir meg litt håp ❤️ håper virkelig det er liv der inne. Blir godt å få svar i morgen. Håper bare jeg kommer så langt som ul og at det ikke skjer noe i natt :(

Jeg også opplevde blø over 2 dager, helt rent og masse i uke 6!! Uke 13 nå og alt er fint <3 krysser fingrene for deg!

I dag blør jeg ikke og det kom kun litt brunt i morges. Skal på ul kvart på fem. Gruer meg. Håper alt er ok :) ❤️

Så bra du ikke blør :)
Masse lykke til i dag♡ krysser fingrene for en frisk baby :)

Håper alt er bra med lille i magen.<3

Back
Topp