Da var det min tur :(

Treblirfire

Glad i forumet
Desemberglede 2015
Først rosa på papiret og nå er det brune små klumper. Er kvalm og skjelver. Er kjemperedd for å miste.. Ihvertfall såpass sent (13+3) og er redd for det man evt ser om noe kommer ut. Vet ikke hvordan ting ser ut ved en abort så sent. Dette er virkelig ikke gøy :( prøver nok å få meg time hos lege i morgen.

Nei huffa meg! :( ring legen i morgen tidlig. Krysser fingrene for deg. Stor trøsteklem <3

:( håper du får kommet raskt til hos legen og hjertelyden finnes,evt henv. til ul ♡ Lykke til♡

Håper du får komme inn til legen i dag.
Masse lykke til♡

Tusen takk for gode ord ❤️ Fikk time halv elleve og håper legen hører etter hjertelyd eller noe. Hadde vært godt å fått høre den siden jeg ikke finner den selv. Hadde blødning forrige svangerskap, og da skyldtes det morkaken som lå foran livmoråpningen. Jeg tenker at det kan være det samme denne gangen også, men hva er sjangsen for at det samme skjer to ganger?

Hun nevnte ikke å høre etter hjertelyden engang selv om hun så hvor nervøs og engstelig jeg er. Når hun ringte for å henvise til ul sa hun at det ikke trengte å skje i dag, men mer ila uken/begynnelsen av neste uke og sa at jeg måtte bare leve litt i uvissheten.

Nå føler jeg alt er et eneste stort rot. Fikk henvisning til ul på mandag og kjente at jeg var så nervøs at jeg bestilte privat ul nettopp som jeg får komme på i morgen ettermiddag. Og jeg har jo allerede en privat ul time neste onsdag en annen plass som jeg bestilte for over en uke siden.. Så nå sitter jeg her med TRE ul-timer og føler meg absolutt ikke beroliget i det hele tatt. Får vel avbestille den jeg har i neste uke med bilder og film og alt :(

Har det likt jeg også. Hadde en frisk liten blødnig lørdags kveld. Var hos legen mandag og venter fremdeles på henvisning... Blir ikke akkurat beroliget.

Har det likt jeg også. Hadde en frisk liten blødnig lørdags kveld. Var hos legen mandag og venter fremdeles på henvisning... Blir ikke akkurat beroliget.
Kjenner jeg blir så irritert. Skjønner at det har med kapasitet osv å gjøre, men når legen presiserer at det ikke trenger å skje med det første rett foran deg i tlf synes jeg det var tungt å høre :(

Ja det er jo ikke kjekt å gå rundt å være bekymret. Man skal jo fungere ellers i hverdagen også. Hadde jeg bare fått det bekreftet eller avkreftet med en gang så hadde det vært så mye lettere.

Back
Topp