Da var det min tur..

Behold timen. Ønsker ikke å gi deg falske forhåpninger for det er helt grusomt å gå rundt å ikke vite. Men når jeg møtte opp på legevakten var alle legene der ganske positive. Og de sa man ofte kunne blø i 1 trimester, uten at der var farlig. Derimot var min egen fastlege helt bestemt på at blødning = abort. Synes absolutt du burde beholde timen, kanskje du kan ringe å høre om du kan flytte den til i dag? Slik at du slipper å vente

Ringte i dag for å høre hvordan jeg skal forholde meg til timen imårra. Sa jeg syntes d var greit å beholde den, bare for å se. Men de mente det ikke var nødvendig, og at kroppen ordna opp selv. Samme beskjed jeg fikk på legevakta på søndag.. :(
 
åå så kjipt. Jeg har hatt en del blødninger og min lege har alltid sendt meg til UL for å sjekke! Stå på ditt og få det sjekka. Jeg er 16 uker på vei og blør ikke lengre nå =)
 
Ringte i dag for å høre hvordan jeg skal forholde meg til timen imårra. Sa jeg syntes d var greit å beholde den, bare for å se. Men de mente det ikke var nødvendig, og at kroppen ordna opp selv. Samme beskjed jeg fikk på legevakta på søndag.. :(
De kan ikke bare avlyse timen din for deg, tropp opp uansett, eller bestill deg privat ul på f.eks aleris. Du må jo få sjekket kjære deg <3
Stor trøsteklem <3 :)
 
Har ikke vært på ul. Timen ble avbestillt i og med at de mente det uansett ikke var noen vits:/

Hmm.. Jeg ville vel ha sjekket uansett tror jeg. Har du blødd mye da? Evtl. Kan du jo ta en hcg prøve i blodet og en ny etter noen dager.. Synker den er det nok sa, men kanskje greit å finne ut?
 
Takk for støtten, jenter.
Har vært på ul nå, og det var nok en sa.

Hører nok ikke lenger til her inne, så masse masse lykke til dere andre :)
 
Så trist :( Masse lykke til videre
 
Back
Topp