Da var det min tur..

Mum3

Gift med forumet
Har hatt noe smerter ei stund i magen, men har trøsta meg med at det sikkert bare var livmora som vokste. Tok test i går, bare sånn for bekreftelsens skyld, og den viste like positivt som alle gangene før. Få timer senere begynnte jeg å blø med noe smerter..
Da er det vel bare å vente til alt er over å prøve igjen!? Skikkelig skikkelig kjipt! 6+5 idag :(
 
huff så trist!
sender med en megaklem!

håper den sitter snart!
Lykke til i ny PP <3
 
Har hatt noe smerter ei stund i magen, men har trøsta meg med at det sikkert bare var livmora som vokste. Tok test i går, bare sånn for bekreftelsens skyld, og den viste like positivt som alle gangene før. Få timer senere begynnte jeg å blø med noe smerter..
Da er det vel bare å vente til alt er over å prøve igjen!? Skikkelig skikkelig kjipt! 6+5 idag :(
Å nei :(
 
Å nei... Stor klem <3
 
Sender en stor klem
 
Så utrolig leit! Forhåpentligvis blir du lett gravid igjen siden kroppen din akkurat har hatt gravidhormoner i seg. Men like trist uansett :(
 
Takk jenter!
Satser på at den sitter snart igjen ja.

Litt av en berg og dalbane vi er igjennom dere!

Lykke til til dere andre :) håper resten av dere slipper å oppleve dette.
 
Det var jo det som skjedde med meg og jeg var like langt som deg. Kom på ultralyd dagen etter og det viste seg at det hadde vært to inni der! Jeg har fortsatt en igjen :) kjenn etter om du fortsatt har noen symptomer.
 
Det var jo det som skjedde med meg og jeg var like langt som deg. Kom på ultralyd dagen etter og det viste seg at det hadde vært to inni der! Jeg har fortsatt en igjen :) kjenn etter om du fortsatt har noen symptomer.

Første tanken som slo meg også! Men redd det er mest håp og ikke realitet. Skulle egentlig på tidlig ul imorgen. Mulig jeg beholder den timen allikevel? Hva tror dere?
 
Behold timen. Ønsker ikke å gi deg falske forhåpninger for det er helt grusomt å gå rundt å ikke vite. Men når jeg møtte opp på legevakten var alle legene der ganske positive. Og de sa man ofte kunne blø i 1 trimester, uten at der var farlig. Derimot var min egen fastlege helt bestemt på at blødning = abort. Synes absolutt du burde beholde timen, kanskje du kan ringe å høre om du kan flytte den til i dag? Slik at du slipper å vente
 
behold timen, da får du kanskje svar den ene eller andre veien. slik at du slipper å gruble så mye
Lykke til! krysser fingrene for deg
 
Back
Topp