Da var det min tur

Bina

Pine Bina
VIP
Til å begynne og blø. Faen og! Ikke mye men nok til at dette ikke er noe vrå tegn. Begynner alltid sånn som dette

Åååå :( :( :( Er det for sent å begynne på crinone eller hva det heter imorgen da? :(

Aner ikke. Er det helt sikkert om det er en SA på gang. Da er den jo allerede død. :( faen så lei denne kroppen her. Skal aldri holde på noen spirer

Syns det er dårlig at du ikke får hjelp tidligere. . Vet du.. gå på legetimen imorgen og ta med medisin hjem itilfelle det er en sa.. så har du det klart ..
Utrolig kjedelig:( Håper jo selvfølgelig at det går bra men ville ikke presse forhåpninger opp, du kjenner kroppen din best ♥

Syns det er dårlig at du ikke får hjelp tidligere. . Vet du.. gå på legetimen imorgen og ta med medisin hjem itilfelle det er en sa.. så har du det klart ..
Utrolig kjedelig:( Håper jo selvfølgelig at det går bra men ville ikke presse forhåpninger opp, du kjenner kroppen din best ♥
Ja skal gå til timen i morgen. Har Babyklister man skal ta 50 dråper ved truende sa. Tviler vel på at jeg får noe som helst i og med at jeg blør. Følt det på meg i dag at det er noe som ikke stemmer

Sender en klem og håper på det beste!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei, så utrolig trist Bina:/ Skal krysse fingrene for at det ikke er noe galt :)

Har ingen smerter. Og blodet må ha kommet fra en rift . Håper det hvertfall. Så tok baby klister dosa mot truende abort. Så får vi se. Litt mer håpfull enn jeg var i stad. Kjenner det strekker seg i livmora. Så bank i bordet. Dette SKAL gå bra

Har ingen smerter. Og blodet må ha kommet fra en rift . Håper det hvertfall. Så tok baby klister dosa mot truende abort. Så får vi se. Litt mer håpfull enn jeg var i stad. Kjenner det strekker seg i livmora. Så bank i bordet. Dette SKAL gå bra
Ja, det skal gå bra :)

Ja skal gå til timen i morgen. Har Babyklister man skal ta 50 dråper ved truende sa. Tviler vel på at jeg får noe som helst i og med at jeg blør. Følt det på meg i dag at det er noe som ikke stemmer

Vær litt sleip!! Altså, vi håper jo for gudskyld at dette går bra, men OM det ikke gjør det, få medisinen uten å si at du blør.. Så bestiller du heller en time over helgen om det ikke har roet seg :)

Men, nå krysser vi alt for at dette går din vei!! :) <3

Krysser fingrene for deg! Hvor mange ganger har du mista? Det høres jo ut som det har skjedd noen ganger, så du må da vel ha krav på utredning? Crinone skal man vel begynne på med en gang, så hvis du har hormonmangel burde du jo ha det liggende klart...

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Kommer fortsatt litt. Men er mer slim blanda med blod. Og nå er det mer rosa og litt brunt.

Huff, krysser fingrene for deg.

sender deg en klem, og håper at spiren din klorer seg fast!

Back
Topp