Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja skal gå til timen i morgen. Har Babyklister man skal ta 50 dråper ved truende sa. Tviler vel på at jeg får noe som helst i og med at jeg blør. Følt det på meg i dag at det er noe som ikke stemmerSyns det er dårlig at du ikke får hjelp tidligere. . Vet du.. gå på legetimen imorgen og ta med medisin hjem itilfelle det er en sa.. så har du det klart ..
Utrolig kjedeligHåper jo selvfølgelig at det går bra men ville ikke presse forhåpninger opp, du kjenner kroppen din best ♥
Ja, det skal gå braHar ingen smerter. Og blodet må ha kommet fra en rift . Håper det hvertfall. Så tok baby klister dosa mot truende abort. Så får vi se. Litt mer håpfull enn jeg var i stad. Kjenner det strekker seg i livmora. Så bank i bordet. Dette SKAL gå bra
Ja skal gå til timen i morgen. Har Babyklister man skal ta 50 dråper ved truende sa. Tviler vel på at jeg får noe som helst i og med at jeg blør. Følt det på meg i dag at det er noe som ikke stemmer