Da var det min tur til å forlate dere..

Moisis

Flørter med forumet
På ultralyd i dag fant gynekologen bare en tom fostersekk.. Ingen tegn til liv. Så i morgen skal jeg til sykehuset for å få de pillene eller få utskrapning. Noen som har noen erfaring å dele om dette?

På ultralyd sist uke skulle jeg ha vært 8 uker på veg, men fosteret tilsvarte bare 6 uker.. Jag har derfor hatt min tvil på at dette skulle gå bra..siden jeg var helt sikkert på el. siden jeg fikk så tidlige positiv test. Men jeg har likevel tviholdt i håpet om at det kunne være litt feilberegning fra begge hold. Men det var det altså desverre ikke. Så da blir det en pause i graviditetsprosjektet vårt for denne gang.. Så da får vi se om vi vil prøve igjen til våren. Kjenner at jeg trenger en pause med litt annet fokus nå. 1 SA og 1 MA på rad har gjort meg litt ufokusert på andre ting i livet..så nå må jeg få øynene opp igjen for andre gleder i livet. Har heldigvis 2 herlige jenter som krydrer hverdagen vår :) Lykke til videre alle sammen!! Trist å ikke få henge med dere her ;)
 
Trist å høre! :(
 
Nei så trist å høre :-( sender seg en god klem og varme tanker... Håper det blir å ordne seg for dere etter hvert... Det kan være godt med en pause for både kropp og sjel vil jeg tro.. <3

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app
 
Så trist :-( klem

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Så trist å høre! :( :( Store klemmer til deg!
 
Åååhh... Det var trist å høre! :(
lykke til videre med prøving når den tid kommer! :)
 
Så utrolig trist. :( Lykke til videre, ta vare på deg selv!
 
Jeg hadde MA/BO i uke 9 i oktober. Fastet på eget initiativ den dagen jeg skulle på sykehuset for å vurderes, for jeg ville ikke ha piller men utskrapning. Visste at man da må være fastende, og håpet jeg kunne få det gjort samme dag, og det fikk jeg :)
 
Så leit:( Lykke til videre! Klem
 
Jeg har dratt inn på sykehuset fastende fra tidlig på dagen (med en gang de åpner poliklinikken..), da har jeg fått utskrapning ila dagen. Tabl. har aldri fungert på meg. Bare spørr hvis det er noe du lurer på :)

Ønsker deg masse lykke til. Jeg også fokuserte vel mye på babymaking, og fokuset fra andre ting i livet blir litt dyttet bort. Det kan være godt både for psyken og den fysiske delen å ta en pause nå. God klem til deg.
 
Hadde en ma i mai og en i september..valgte da å ta utskrapning..er veldig fornøyd med det :) går fort over og da er man sikker på at alt er ute..Husk å være fastende..Lykke til videre:)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp