Da var det min tur til å forlate dere..

Nei, så trist :( hadde virkelig trodd det skulle gå bra med din lille spire, siden jeg er i samme situasjon med to ukers forskjell på UL og EL, og her står visstnok alt bra til. Ble nesten litt bekymra selv nå. Lykke til hvis dere skal prøve igjen senere!
 
Så leit å høre:(
 
Hadde du mistet symptomer som kvalme og ømme bryster før du fant ut at du hadde en MA?
 
Har fortsatt de samme symptomene... Bare litt uvel/mild kvalme av og til, ømme/fyldigere bryst, uren hud og litt ekstra trett. Så jeg har ikke hatt noen tegn MA nei.. Tok bare ul for en uke siden pga at jeg hadde en SA rett før jeg ble gravid nå. Er veldig spent på hva jeg skal gjennom nå..hviler alternativ jeg faller på. Fikk beskjed om å være fastande..så da får jeg bare vente å se.
 
Uff så trist :( Ta godt vare på hverandre og masse lykke til videre! Sender deg en god klem.
 
Må har jeg vært til ny Ul hvor hun heller ikke så hjerte..så da anbefalte hun Cytptec tab... Men først tok jeg en hcg prøve som var på 35000 som hun mente ikke stemte med MA da fosteret var 5 mm(og om jeg da hadde hatt en MA-tilsvarte det at fosteret hadde stoppet opp etter 6 uker) hcg burde falt mye til nå om det var tilfelle.. Litt forvirret nå kan man si!!! Skal ta ny hcg mandag..og ny ul fredag meste uke. Jeg tror ikke helt på det er med høy hcg..da fosteret er aaalt for lite.. Men det mente hun ikke var så farlig. Hmmm..ul-dama jeg var hos i går målte fosteret til Max 1,5 mm...å i dag på sykehuset var det plutselig 5mm..merkelige greier.. Noen som har erfaring med høy hcg etter MA hvor fostere ser ut til å ha stoppet opp for to-tre uker siden?? Jeg er realistisk..så jeg tar ikke helt av pga dette..men lå si det var litt rart. ...shit..å jeg som spiste både salami og spekeskinke forde jeg var lei meg..og fordi jeg trodde jeg kunne i går!!
 
Uffa :( skjønner forvirringen din.. Håper du får svar på alt snart <3
 
Håper du får ordentlig svar snart. Kjedelig og gå rundt og være usikker. Tror ikke det er så ille med salami og spekemat. Spiste det sist jeg var gravid. Gikk så fint. Så lenge det ikke har stått i kjøleskapet for lenge.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg hadde MA eller BO som ble oppdaget i uke 9. Da mente legen at egget kun hadde sneiet innom, men i og med at hcg steg helt fram til uken før dette, tror jeg nok mest sannsynlig det var en MA hvor de ikke kunne se fosteranlegget fordi det hadde lagt seg inntil veggen. Jeg hadde hcg sm steg fra 11000 til 15000 på tre dager uken før, men den uken MA ble oppdaget var den fortsatt 15000. Ikke fordi den hadde stoppet opp, men fordi den hadde steget litt og sunket ned igjen. Men altså, hcg kan fint stige til tross for MA, men den stiger mindre enn normalt.
 
Uff, enda verre å gå og ikke helt være sikker på hva som skjer da :( Håper du snart får visshet!
 
:( Uff, ja dette er skikkelig, skikkelig fælt! HÅPER, ber og krysser fingerene for at det er liv, men ønsker deg iallefall lykke til. <3
 
...man får jo et ørlite håp..men leder om mange som har stigende hcg trass i MA, så jeg tror nok det blir Cytotec på meg neste helg uansett. Nå har jeg tatt sorgen litt igjennom hele uka..så no er jeg mest nysgjerrig på hvordan det blir videre. Den verste tristheten har heldigvis gitt seg ;)
 
Målte du flere hcg målinger etter den som var på 35000? Jeg målte på tirsdag og torsdag forgie uke, da steg den fra 32000 til 40000. Gynekologen mente det var høye verdier hvis det skal dreie seg om en MA, men lite stigende/lave verdier hvis jeg skulle vært 8-9 uker...
 
Back
Topp