Takktakk!Dere er så fine altså! Også ikke minst, like!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takktakk!Dere er så fine altså! Også ikke minst, like!![]()
De første dagene er desidert verst!!!hehe smaker like godt som godteri detgodt det er så mye god sommerfrukt å sånt da
så er det kansje lettere.. men innen 1 uke så er sukkertrangen ganske annerledes
hvis man bare holder ut de første dagene
![]()
Haha, det gjorde jeg også...med det resultat at jeg fikk 5 kg mer å gå nedHehe bare det at Asle er ustø som et aspeløv selv når han klamrer seg fast for harde livetHan insisterer på å stå og gå på tå, og med de bittesmå føttene blir det ikke mye stødig
Masse lykke til med livsstilsomleggingen!! Jeg skylder på at jeg ikke gidder å begynne på noe før vi har vært på ferie
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Finnes det ei stor veske???Så søte dere er!!Har den store veska til ergoen
elsker alt man kan feste på den selen!! Har både fleecetrekk og regntrekk også
Veldig hendig når man bor på vestlandet
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Grattis med ipad! Jeg er kun vandt med apples versjon da, jeg bruker ikke ikonerGod kveld!
Nå er vesle i seng og jeg leker med min nye IPad!!!
Er ikke helt komfortabel med appen for IPad...flere enn meg??? Finner jo ikke ikoner, og den er på engelsk!![]()
Anyways! Første dag på sukkeravrusning har gått bra, men viljestyrken har fått seg flere prøver!!!stekte grove vafler til barna på jobb idag, UTEN å smake på de selv!!!
jadda, babysteps
![]()
En sekk skal det vel væreFinnes det ei stor veske???hvordan ser den ut? Vi har også bæreomslag, vindtett og vannavstøtende!
![]()
Så vakker! også så flink hun er med såå mye![]()
Er jo mange morsomme figurer o.l. tilgjengelig når man ikke bruker appen daGrattis med ipad! Jeg er kun vandt med apples versjon da, jeg bruker ikke ikoner![]()
Ah, og! Men det ville jeg nok ikke klart å bært på i tillegg til Hermine da, av hensyn til skuldrene og nakkenEn sekk skal det vel være![]()
Så herlig hun er! Og så masse ord!
Jeg skal dra og finne meg en romslig hoftesekk snart!!Ah, og! Men det ville jeg nok ikke klart å bært på i tillegg til Hermine da, av hensyn til skuldrene og nakkenfår akkurat plass til det essensielle i veska: bleie, våtservietter, pengebok og en Ella's
![]()
![]()
TakkTakk
Hun er også meget observant på lyskilder og informerer alle i umiddelbar nærhet om at det er "dyyys" ;-)
Kjempefine bilder av Eskil og!Han ser så utrolig god ut!![]()
Grattis med 10 måneder!!! Nydelig jente!!!Sååå gøy å innom og se på de fine bildene,og lese om utviklinga til deres små!De er så nydelige alle sammen❤
Her har vi "feiret" ti måneders dag i dagVar på shopping på formiddagen,og snupp fikk seg ei ny dukke
Og så har vi vært og kost oss i lekeparken før kveldsstell og legging. Tror hun var fornøyd med dagen,for hun slukna som en stein
Hun er høyt og lavt nå,klatrer i trapper og alt annet hun kommer seg opp på,går langsmed møblene og durer rundt med gå vogna si...
Og så babler hun som en foss!!Har lært seg noen ord også:"mamma" (eller mawwa)," pappa", "hei" og "hade", og så peker hun på det meste og roper "se!!se der", eller spør "å æ de?" ❤
Veldig stas
Snuppa vår i dag:
Vis vedlegget 22410Vis vedlegget 22411
Har et drikkebelte fra Bergans som det er rimelig god plass i da! Men synes det blir så knøvlete å bære to belter oppå hverandreJeg skal dra og finne meg en romslig hoftesekk snart!!
Ja, derfor må jeg ut og prøve og finne ett som passerHar et drikkebelte fra Bergans som det er rimelig god plass i da! Men synes det blir så knøvlete å bære to belter oppå hverandre![]()
![]()
Takk for det
De er jo så flinke alle disse små!Snuppa vår er nok helt gjennomsnittlig i utviklingen altsåMen jeg syns det er veldig gøy at språket så smått begynner å komme. Føler liksom jeg får en helt ny kontakt med henne nå
![]()
Flinka!!!Dag 1 er overstått og kvelds inntatt! Måtte tillate meg ei riskake med ei ts hjemmelaga jordbærsyltetøy på som dessert
Vis vedlegget 22436
*Surfer mobilt*