Da var det mandag:-)

God kveld!
Nå er vesle i seng og jeg leker med min nye IPad!!!
Er ikke helt komfortabel med appen for IPad...flere enn meg??? Finner jo ikke ikoner, og den er på engelsk! o_O
Anyways! Første dag på sukkeravrusning har gått bra, men viljestyrken har fått seg flere prøver!!! :p stekte grove vafler til barna på jobb idag, UTEN å smake på de selv!!! :D jadda, babysteps ;)

hehe smaker like godt som godteri det :P godt det er så mye god sommerfrukt å sånt da :D så er det kansje lettere.. men innen 1 uke så er sukkertrangen ganske annerledes :D hvis man bare holder ut de første dagene :P:)
De første dagene er desidert verst!!! ;)

Hehe bare det at Asle er ustø som et aspeløv selv når han klamrer seg fast for harde livet :P;) Han insisterer på å stå og gå på tå, og med de bittesmå føttene blir det ikke mye stødig ;):p:rolleyes:
Masse lykke til med livsstilsomleggingen!! Jeg skylder på at jeg ikke gidder å begynne på noe før vi har vært på ferie :rolleyes::cool::p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Haha, det gjorde jeg også...med det resultat at jeg fikk 5 kg mer å gå ned :eek: :p
Hermine har også knøttesmå føtter, str 17 i sko :rolleyes: ;)

Så søte dere er!! :) Har den store veska til ergoen :):) elsker alt man kan feste på den selen!! Har både fleecetrekk og regntrekk også :) Veldig hendig når man bor på vestlandet ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Finnes det ei stor veske??? :confused: hvordan ser den ut? Vi har også bæreomslag, vindtett og vannavstøtende! :)

God kveld!
Nå er vesle i seng og jeg leker med min nye IPad!!!
Er ikke helt komfortabel med appen for IPad...flere enn meg??? Finner jo ikke ikoner, og den er på engelsk! o_O
Anyways! Første dag på sukkeravrusning har gått bra, men viljestyrken har fått seg flere prøver!!! :p stekte grove vafler til barna på jobb idag, UTEN å smake på de selv!!! :D jadda, babysteps ;)
Grattis med ipad! Jeg er kun vandt med apples versjon da, jeg bruker ikke ikoner :-p

Så vakker! også så flink hun er med såå mye :D:D

Takk for det:-)
De er jo så flinke alle disse små!Snuppa vår er nok helt gjennomsnittlig i utviklingen altså:-)Men jeg syns det er veldig gøy at språket så smått begynner å komme. Føler liksom jeg får en helt ny kontakt med henne nå:-)

En sekk skal det vel være :)
Ah, og! Men det ville jeg nok ikke klart å bært på i tillegg til Hermine da, av hensyn til skuldrene og nakken ;) får akkurat plass til det essensielle i veska: bleie, våtservietter, pengebok og en Ella's ;) :D

Ah, og! Men det ville jeg nok ikke klart å bært på i tillegg til Hermine da, av hensyn til skuldrene og nakken ;) får akkurat plass til det essensielle i veska: bleie, våtservietter, pengebok og en Ella's ;) :D
Jeg skal dra og finne meg en romslig hoftesekk snart!!

Takk:-)
Hun er også meget observant på lyskilder og informerer alle i umiddelbar nærhet om at det er "dyyys" ;-)

Kjempefine bilder av Eskil og!Han ser så utrolig god ut!:-)
Takk
Han er god ja :-D

Sååå gøy å innom og se på de fine bildene,og lese om utviklinga til deres små!De er så nydelige alle sammen❤

Her har vi "feiret" ti måneders dag i dag:-) Var på shopping på formiddagen,og snupp fikk seg ei ny dukke:-)
Og så har vi vært og kost oss i lekeparken før kveldsstell og legging. Tror hun var fornøyd med dagen,for hun slukna som en stein:-)
Hun er høyt og lavt nå,klatrer i trapper og alt annet hun kommer seg opp på,går langsmed møblene og durer rundt med gå vogna si...
Og så babler hun som en foss!!Har lært seg noen ord også:"mamma" (eller mawwa)," pappa", "hei" og "hade", og så peker hun på det meste og roper "se!!se der", eller spør "å æ de?" ❤
Veldig stas:-)

Snuppa vår i dag:

Vis vedlegget 22410Vis vedlegget 22411
Grattis med 10 måneder!!! Nydelig jente!!!
De snuppene våre fortsetter å utvikle seg likt altså!! For Hermine styrer på på samme viset, både fysisk og i snakketøyet ;)

Jeg skal dra og finne meg en romslig hoftesekk snart!!
Har et drikkebelte fra Bergans som det er rimelig god plass i da! Men synes det blir så knøvlete å bære to belter oppå hverandre :p ;)

Har et drikkebelte fra Bergans som det er rimelig god plass i da! Men synes det blir så knøvlete å bære to belter oppå hverandre :p ;)
Ja, derfor må jeg ut og prøve og finne ett som passer :)
På langtur blir det nok skal, da slipper jeg problemet med to belter!

Takk for det:)
De er jo så flinke alle disse små!Snuppa vår er nok helt gjennomsnittlig i utviklingen altså:)Men jeg syns det er veldig gøy at språket så smått begynner å komme. Føler liksom jeg får en helt ny kontakt med henne nå:)

Ja men er ikke alle som sier så mange ord i denne alderen :) men det er veldig forskjellig fra barn til barn ;):)
Snuppa mi sier mamma, baba (pappa, og sier det mest), hade (eller ade til å begynne med, nå har hun gått over til ade-ade-ade-ade) også har hun begynt å si heeeeei :D det er kjempe morsomt! for er som du sier, man får en helt ny kontakt :)

Begge barna i seng til kl 21 var deilig i kveld!!!!
Jeg er godt plantet i sofaen med strikketøy! Ikke blitt mye strikketid denne ferien gitt!
ImageUploadedByBV Forum1373917613.853923.jpg

Dag 1 er overstått og kvelds inntatt! Måtte tillate meg ei riskake med ei ts hjemmelaga jordbærsyltetøy på som dessert;)
1373917774053.jpg

*Surfer mobilt*

Back
Topp