Da var det mandag:-)

Vi har fått bæreveska til Ergoen :D
1373904066172.jpg1373904095146.jpg

*Surfer mobilt*

Haha, så bra!
Mannen rapporterte om at Hermine har klatra opp trappene hjemme 2 ganger idag! :eek::D

*Surfer mobilt*
Moro!
Ja vi har ikke vært ved slike trapper på lenge, så det var gøy å se :)

Da er vi fremme i innvik, mannen legger nasse, hun er rasende. Bilturen gikk greit nok, men det er ikke bare bare for de små å reise åtte timer i bil. Sov en time totalt, så hun er vel overtrøtt:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Da er vi fremme i innvik, mannen legger nasse, hun er rasende. Bilturen gikk greit nok, men det er ikke bare bare for de små å reise åtte timer i bil. Sov en time totalt, så hun er vel overtrøtt:eek:

Sikkert litt overtrøtt da ja!
Håper hun sover godt i natt :)

Her er vi slitne alle sammen. Mannen har jobbet med vogna i hele dag og jeg er kjempesliten etter en hel dag ute alene med barna! Pleier ikke å gjøre meg noe det altså, men i dag er jeg helt kake!
Lillebror er trøtt, så han skal nok dusjes og legges ganske snart!

Sååå gøy å innom og se på de fine bildene,og lese om utviklinga til deres små!De er så nydelige alle sammen❤

Her har vi "feiret" ti måneders dag i dag:-) Var på shopping på formiddagen,og snupp fikk seg ei ny dukke:-)
Og så har vi vært og kost oss i lekeparken før kveldsstell og legging. Tror hun var fornøyd med dagen,for hun slukna som en stein:-)
Hun er høyt og lavt nå,klatrer i trapper og alt annet hun kommer seg opp på,går langsmed møblene og durer rundt med gå vogna si...
Og så babler hun som en foss!!Har lært seg noen ord også:"mamma" (eller mawwa)," pappa", "hei" og "hade", og så peker hun på det meste og roper "se!!se der", eller spør "å æ de?" ❤
Veldig stas:-)

Snuppa vår i dag:

ImageUploadedByBV Forum1373908204.602595.jpgImageUploadedByBV Forum1373908215.446534.jpg

Høres litt slitsomt ut for dere alle! Men godt dere er fremme da :) Også håper jeg hun sover godt inatt ;)

Sååå gøy å innom og se på de fine bildene,og lese om utviklinga til deres små!De er så nydelige alle sammen❤

Her har vi "feiret" ti måneders dag i dag:) Var på shopping på formiddagen,og snupp fikk seg ei ny dukke:)
Og så har vi vært og kost oss i lekeparken før kveldsstell og legging. Tror hun var fornøyd med dagen,for hun slukna som en stein:)
Hun er høyt og lavt nå,klatrer i trapper og alt annet hun kommer seg opp på,går langsmed møblene og durer rundt med gå vogna si...
Og så babler hun som en foss!!Har lært seg noen ord også:"mamma" (eller mawwa)," pappa", "hei" og "hade", og så peker hun på det meste og roper "se!!se der", eller spør "å æ de?" ❤
Veldig stas:)

Snuppa vår i dag:

Vis vedlegget 22410Vis vedlegget 22411

Så vakker! også så flink hun er med såå mye :D:D

Her har vi "feiret" ti måneders dag i dag:-) Var på shopping på formiddagen,og snupp fikk seg ei ny dukke:-)
Og så har vi vært og kost oss i lekeparken før kveldsstell og legging. Tror hun var fornøyd med dagen,for hun slukna som en stein:-)

Snuppa vår i dag:

Så herlig hun er! Og så masse ord!

Sikkert litt overtrøtt da ja!
Håper hun sover godt i natt :)

Her er vi slitne alle sammen. Mannen har jobbet med vogna i hele dag og jeg er kjempesliten etter en hel dag ute alene med barna! Pleier ikke å gjøre meg noe det altså, men i dag er jeg helt kake!
Lillebror er trøtt, så han skal nok dusjes og legges ganske snart!
Satser på det:)
Håper du får hvilt deg godt i natt:)

Snuppa vår i dag:

Nydelig snusk:rolleyes:

Back
Topp