Da var det mandag:-)

Auch, migrene er så pyton inni granskauen vondt:(
Er du helt fin igjen idag? Var han mye våken i natt? Godt med en rolig dag etter mye nattevåk og migreneanfall:):)

Det er no forbanna drit ja, og etter en pause på nesten halvannet år, er den virkelig tilbake :( Har litt murring i hodet, men ikke noe mer enn det, så det går greit. Asle var mye våken i natt, men siden jeg var så tidlig i seng så gikk det ganske greit. :) Svigermor kom hjem fra ferie i gpr og savnet den lille gullklumpen sin sånn at hun akkurat var og hentet ham for å gå tur, så her skal dagen bare nytes til fulle :D:D:D Håper du og Emmeth får en skikkelig kosedag sammen. :):)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei og hopp, vi sitter i bilen på vei til vestlandet, vi har ikke kommet så veldig langt, kun passert oppdal. Lillemor ser på drømmehagen:p
Vis vedlegget 22357

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Det er jenta si som har det som plommen i egget baki der :D:D God tur!

Hei å håpp jente :)
Fie e tell pappaen sin, så eg fekk søøøv leeenge :p Sto ikje opp før klokka 10.30 :D
Eg e sekker på at det finnes ikje værre B-menneske enn meg :p Nødt ikje korr tidlig eg legg meg, kan søv i 12 tima i strekk uansett :p Også bi eg aldri helt våken førr i 5-6 tia på kveldn, då når "normale" menneska begynn å bi trøtt :p

Jaja, va no godt å søv ei stund :) No ha eg vaska kleia, hengt opp kleia, fått dursja, rydda, støvsuga, tatt ut av oppvaskmaskin, og no ska eg vask badet tenkt eg faktisk :)

Så bi det ein tur på butikken, også ska eg hent snuppsi miiii <3

Oppe tidlig hun Neline. Hehe.
Vi våknet nå. Kl er hslv syv. Wael kastet opp helt sykt igår kveld,så jeg grudde meg til natten. Men,han har sovet. Håper han er frisk nå. :) Mina var våken sikkert 6 ganger.. Så jeg er trøtt. Gruer meg til varmen idag...

♥♥♥♥

Uff da! :( også oppkast som er sååå kjedelig og slitsomt når ungene får det! håper virkelig du slipper mer av det nå ;)

God morgen!
Jeg har akkurat spist frokost, drukket kaffe, meldt meg inn i vektklubb.no og er klar for å gå på jobb! :p :D
NÅ skal babyvekten bort!!! Har gått opp 5 (!!!) kg i ferien nå :eek: Så NÅ er det slutt på kosemat og sukker daglig!
15kg MÅ bort til å begynne med, så får vi se! Starter iallfall motivert med MASSE frukt og grønt i kjøleboksen ;)
Snuppeluppa er akkurat våkna så jeg får 5min babykos før jeg går på jobb :)
Ha en fin dag alle!

Stå på! og masse lykke til ;)
Kan tenke meg det var godt med bitte litt babykos før jobben :) har hvertfall alltid hjulpet meg :P

Jeg har nettopp fulgt storebror til toget. Han skal på en uke leirskole. Både mor og sønn var og er veldig spente - første gang jeg sender han på tur sånn, men forhåpentligvis får han det helt supert!

Brødrene på båten over til Oslo i dag tidlig
Vis vedlegget 22337

Fine gutter du har altså! :D blir nok spennende med leirskole, men går nok superdupert! ;):)

Hei og hopp, vi sitter i bilen på vei til vestlandet, vi har ikke kommet så veldig langt, kun passert oppdal. Lillemor ser på drømmehagen:p
Vis vedlegget 22357

hehe nydelig.. ser ganske så oppslukt ut :P:)

Hei å håpp jente :)
Fie e tell pappaen sin, så eg fekk søøøv leeenge :p Sto ikje opp før klokka 10.30 :D
Eg e sekker på at det finnes ikje værre B-menneske enn meg :p Nødt ikje korr tidlig eg legg meg, kan søv i 12 tima i strekk uansett :p Også bi eg aldri helt våken førr i 5-6 tia på kveldn, då når "normale" menneska begynn å bi trøtt :p

Jaja, va no godt å søv ei stund :) No ha eg vaska kleia, hengt opp kleia, fått dursja, rydda, støvsuga, tatt ut av oppvaskmaskin, og no ska eg vask badet tenkt eg faktisk :)

Så bi det ein tur på butikken, også ska eg hent snuppsi miiii <3

hehe deilig å kunne sove lenge da! hender jeg sover en stund om morgen å, for her står vi opp annenhver dag med jentene;):)

Så flink og effektiv du har vært! :D

Lykke til med vektnedgangen! Dette greier du! :) masse frukt og grønt hjelper på :) kos deg på jobb!
Takk! Går på med godt mot, håper det hjelper viljestyrken litt;)

*Surfer mobilt*

God morgen :) jeg fikk sove til 8 idag! (Heldigvis, for jeg var en liten tur på pub'n med venninner igår :D) Elise har sover godt i natt, så de var oppe rett før seks. Idag skal barna til farmor mens jeg og sambo skal prøve å starte på oppussing. Ført og fremst må rommet tømmes, for det er blitt brukt til lager for alt mulig skrot! Sukk.

Lykke til med slankings, Marianne! Jeg har tro på deg :) skal begynne med litt strengere matskjema etter ferien vi og! Men har jo bare 1 uke ferie nå, så da skal jeg trøkke i meg :p

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Takk! 3 ukers ferie, og fråtsing, hjalp iallfall ikke på:eek::p nå går vi mot sunnere tider i heimen iallfall!!! :D

*Surfer mobilt*

Så flink han er!! :D:D Asle er ustø som et aspeløv :p:rolleyes:;)

Han har blitt veldig stødig nå :)klatret opp krakken opp og inn i campingvogna plutselig og!

Masse lykke til med endringene :)
Jeg har blitt sukkeravhengig i løpet av ferien, men ikke gått opp noe i vekt enda. Bare oppblåst og slafsete :-p
Hehe, fort å komme på sukkerkjøret ja! Går for en kort periode men ikke i lengden!!! Gikk opp 5 kg i ferien jo:eek::p
Har fylt opp med god og sunn mat, så nå er første steg sukkeravrusning;)

*Surfer mobilt*

Hei på dere :)

Idag våknet Liana-trollet kl halv 7, meeeen det var pappan som skulle stå opp, så flaks for meg :P:D hehe..
Vi har vært på 10mnd-kontroll idag :) Hun veier nå 9,5kg og er 74,5 cm :D Har lagt på seg mer enn 1 kg på ca 2 mnd ;):) Ellers lå hun midt på skalaen på alle mål :D *stolt mamma*

Været er overskyet og kald vind:( så blir ikke så mye uteleking, for Emira er redd for vinden og jeg HATER når det blåser :P hehehe..

Her startet jeg dagen 07 med å måle tempen på Oliver, 37,7 - litt over normalen, så håper ikke han er i ferd med å bli syk, vi reiser på ferie nr.2 (Spania) kommende lørdag!
Har handlet til turen, på både apoteket og i butikken, pakket litt og begynner så smått å bli klar for noen uker med sol og sommer!
Stavangerværet nå er i alle fall ikke noe å skryte over... :(

Vis vedlegget 22357

Så genialt!!! Ser ut som at hun storkoser seg med det! :D
Vi trengte heldigvis ikke film i bilen på ferie, bra siden vi ikke har dvd spiller der:p men nå har jeg fått Ipad som vi kan ha som kriseløsning om det skulle bli trøbbel i bil ved neste anledning! :D

*Surfer mobilt*

Back
Topp