Da var det blitt onsdag:D

God dag :)

Fie søv heile natta igjen :D
Ho e no i barnehagen, og eg e på skola :)

Det e regn her i dag :confused: og dt e skikkele glatt i dag, regn å is, å sørpa i dag, lite arti å kjør bil i dag :p

<3 Fie Elise <3
Så gody for dere begge og sove hele natta uten oppvåkninger:D:D:D
Uff da, skummelt når det er glatt:oops: pass opp og vær forsiktig:)
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Det har pleid å gått bra her også, gitt vesla cheerios, det kan også inneholde spor av melk:-)
Da håper jeg de ikke er så plaget, så de kan vokse det av seg:-)

De spiser også Emmeth:D:D:D super godt og 70% fullkorn:):)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Oh yes, tenner er vondt og få:eek: Hvordan går det med deg, lillesøster i magen og selvsagt vesle Anette jenta?:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Lillesøster sparker fra seg, og virker som hun har det bra:-) Nasse er fremdeles en blidfis og meget aktiv, og har sjelden tid til kos og ro:D

Takk takk:p;):D Tok det nå som Emmeth sover:p
Men han hjelper nok til fordet etterpå når han står opp med det nye lesset jeg har vaska idag:p Ja, er de små ikke hjelpesomme og herlige?:p
☆★☆Tastedingsen☆★☆

De er veldig søte der de styrer på ja:-) Nasse er flink til å ta ut av oppvaskmaskinen også:D

Jajaaa da har jeg plutselig litt mer tid til dere damer igjen, da jeg mistet jobben idag.. får visst ikke jobbe som selger når man ikke får til å selge :p

mamma'n til Emilie ♡

Jajaaa da har jeg plutselig litt mer tid til dere damer igjen, da jeg mistet jobben idag.. får visst ikke jobbe som selger når man ikke får til å selge :p

mamma'n til Emilie ♡

Huff da, det var leit å høre, håper du finner deg en ny jobb snart.

Du, bilder må til:):p Jo takk, nå er det neste vaskelesset som står for tur, og grønsakssuppe med røkte kjøttpølser som må lages. Først om noen timer det, heldigvis:p

☆★☆Tastedingsen☆★☆
C503F00C-8EE3-4A0B-8F0B-45FFE9E00CDB-4319-0000095391256A26_zps11db3245.jpg

:D

mamma'n til Emilie ♡
Uff, gikk det ikke så greit? :(

Snuppa som leker seg ute i barnehagen:-)

1385308_574932995887449_1268590072_n.jpg

mamma'n til Emilie ♡

Oj da.. men kan dem gi sparken for bare det? Velkommen tilbake:P

Ja, artig å se dem i aksjon:)
Veldig! :D
Eskil er så glad i å være ute!! =) Blir sinna hver gang han tror han skal klare å smette seg ut når det ikke er meningen at vi skal ut :P

Veldig! :D
Eskil er så glad i å være ute!! =) Blir sinna hver gang han tror han skal klare å smette seg ut når det ikke er meningen at vi skal ut :p

Hehe, høres kjent ut:-) Jeg gleder meg til jeg blir mer mobil så jeg kan være mer aktiv med henne ute:-)

Lillebror vil IKKE spise i dag :o
Han fikk smake pølse til middag, men de er det jo melk i, så han kan ikke få mer av det. Vil IKKE ha noe annet :(

Lillebror vil IKKE spise i dag :o
Han fikk smake pølse til middag, men de er det jo melk i, så han kan ikke få mer av det. Vil IKKE ha noe annet :(

Uff, er ikke noe gøy når dem nekter å spise :( og hvertfall ikke når det kan gå utover nattesøvnen:confused:

Lillebror vil IKKE spise i dag :eek:

Da har han nok sikkert stor matlyst til frokost:-) Hvordan reagerer han på å få i seg melk?

Da var nasse lagt for 20 min siden, jeg har bestilt meg pizza og nekter å rydde her oppe kjenner jeg:D

Da har han nok sikkert stor matlyst til frokost:) Hvordan reagerer han på å få i seg melk?
Det virker som han blir veldig dårlig i magen.... Magen har blitt bedre nå først drøye to uker HELT melkefritt... Men den er enda ikke helt bra synes jeg.

Back
Topp