Da var det blitt onsdag:D

Takk:D
Joda, han spiser stort sett det meste selv:) meeen om han stapper munnen for full(noe han titt og ofte gjør) så brekker han seg litt han også, men går som regel veldig bra:) Og virker som han har begynt og lære seg at han må spise litt og litt og ikke ALT på en gang:);)

Ja man må nesten bare la de lære seg det :)

God formiddag :)
Tar meg en kaffepause og litt bv! :p
Hermine sov i ett til kl 05, kava til 06, fikk mme og tok dag:eek: aldri vært så tidlig våken før :p Ga beskjed til bhg at hun måtte få sove etter frokost, er spent på hvordan det gikk! ;)

I ettermiddag skal vi til mamma og spise middag, og så skal jeg på visning på et hus i samme område som både mine foreldre og svigers bor. Det blir spennende :D

Er -4 og endel snø her nå, huttemegtu!

*Surfer mobilt*

Kos dere masse i dag, håper hun får sovet godt i barnehagen:-)

Heisann

Vi stod opp sju i dag, og leverte nasse i barnehagen klokka kvart på åtte:-) Da gikk mor å la seg etterpå, og sov helt til 12.00:eek:
Har hatt noen dager hvor jeg ikke har fått hvilt meg, så måtte tvinge meg opp.
Mannen er på jobbreise og kommer ikke tilbake før i morgenkveld, det pleier å være mange turer på han denne tiden av året:(

Været skal man i hvertfall ikke klage på idag, etter mye regn i natt har all snø og is forsvunnet, nå er det sol og blå himmel, 18 grader i sola:cool:

Hu har nok lagt merke til at det har kommet en liten ny i familien og vil ha mamma litt for seg selv igjen;) Var sånn her også med N:) Det går seg til, helt normalt:) Herlig med en sein morgen og sove lenge:) Greit og bare ta dagen sånn som den kommer;) Her er ikke klærne lagt sammen ennå, men er igang ed og vaske mer klær da;) hehehe..

Hehe ja, hun liker ikke at Leoh får flaske og ikke hun :P for det er jo lissom hennes kos..og hun skjønner det med engang om det er til hun eller ikke, for bruker andre flasker til han :) og hun blir sjalu om samboer holder han;) men hun må jo bare vende seg til det :) men så syns hun det er veldig spennende med en liten baby da:rolleyes::D

Ja kjempe godt med sein morgen :) og Emira har slutta å komme ut av rommet med engang hun våkner:) hun sitter i senga si å leker til noen står opp:)

Hahah ja du må passe på å få enda mer klær å brette!:P siden du "bare" hadde to kurver med klær :P

God dag :)

Fie søv heile natta igjen :D
Ho e no i barnehagen, og eg e på skola :)

Det e regn her i dag :confused: og dt e skikkele glatt i dag, regn å is, å sørpa i dag, lite arti å kjør bil i dag :p

<3 Fie Elise <3

Kjempe bra at hun har sovet natten gjennom :D er godt for dere begge:)

Heisann

Vi stod opp sju i dag, og leverte nasse i barnehagen klokka kvart på åtte:) Da gikk mor å la seg etterpå, og sov helt til 12.00:eek:
Har hatt noen dager hvor jeg ikke har fått hvilt meg, så måtte tvinge meg opp.
Mannen er på jobbreise og kommer ikke tilbake før i morgenkveld, det pleier å være mange turer på han denne tiden av året:(

Været skal man i hvertfall ikke klage på idag, etter mye regn i natt har all snø og is forsvunnet, nå er det sol og blå himmel, 18 grader i sola:cool:
Så godt at du fikk hvilt litt da! :D

Så godt at du fikk hvilt litt da! :D

Det gjør virkelig underverker, men jeg gleder meg til det skal ta slutt, går jo med en del timer hehe:-)

1382526341435.jpg

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Han er bare en skikkelig snusk, så god og blid:-) Visste ikke at det ikke var melk i pepperkaker, da skal nasse få en slik også til helga:-)

Står det kan inneholde spor av mandler og melk, men Emmeth har ikke reagert på pepperkaker:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Han er bare en skikkelig snusk, så god og blid:-) Visste ikke at det ikke var melk i pepperkaker, da skal nasse få en slik også til helga:-)

Takk:rolleyes::D
Er helt topp med en liten gutt av en blidfis:p;):D Han har hatt skikkelig problemer med jeksler i over ei mnd og da har han ikke vært så blid skal jeg si deg:eek: men nå er han seg selv lik igjen:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Takk:rolleyes::D
Er helt topp med en liten gutt av en blidfis:p;):D Han har hatt skikkelig problemer med jeksler i over ei mnd og da har han ikke vært så blid skal jeg si deg:eek: men nå er han seg selv lik igjen:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Tenner er noe herk, enda godt han er bedre nå:-)

Kos dere med å legge sammen klær, når nasse blir med på det skaffer hun i allefall oversikt med å kaste alt ut på gulvet:D

Takk takk:p;):D Tok det nå som Emmeth sover:p
Men han hjelper nok til fordet etterpå når han står opp med det nye lesset jeg har vaska idag:p Ja, er de små ikke hjelpesomme og herlige?:p
☆★☆Tastedingsen☆★☆

Står det kan inneholde spor av mandler og melk, men Emmeth har ikke reagert på pepperkaker:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Det har pleid å gått bra her også, gitt vesla cheerios, det kan også inneholde spor av melk:-)
Da håper jeg de ikke er så plaget, så de kan vokse det av seg:-)

De ble veldig gode :D
OG så flink du har vært med klærne :D

Du, bilder må til:):p Jo takk, nå er det neste vaskelesset som står for tur, og grønsakssuppe med røkte kjøttpølser som må lages. Først om noen timer det, heldigvis:p

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Tenner er noe herk, enda godt han er bedre nå:-)

Oh yes, tenner er vondt og få:eek: Hvordan går det med deg, lillesøster i magen og selvsagt vesle Anette jenta?:)

☆★☆Tastedingsen☆★☆

Back
Topp