Vi tar kvelden snart her, både mann, barn og mor er trøtte
Sov godt alle sammen
Sov godt alle sammen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

hvilken film så dere? Pump i vei du. Om han våkner kan han vel bare få det du har pumpet?Jeg kom akkurat hjem fra kino. GAH! Det var deilig å gjøre noe bare meg!
Jeg var sammen med mine tre herlige søstre, niesen min på 10 og mamma <3
Ikke det mest sosiale å sitte på rekke i en kinosal, men det var utrolig deilig og koselig likevel!
Gutta klarte seg flott hjemme! Hadde gjort klar en flaske til Lillebror med 160 ml melk tror jeg det var, og han hadde ikke tømt hele og ligger nå og sover. Spent på om han har tatt kvelden, hadde jeg vært sikker skulle jeg gjerne pumpet meg litt. S-P-R-E-N-G-T!
Hun legger seg jo enda ikke før jeg gjør det, eller hun kan ta 1 times dupp i si ega seng men våkner alltid igjen og sovner ikke før jeg tar kveld. Frukt er søtt ja... Tror vi gav litt frukt helt først med T, men så fikk han mest grøt (noen ganger med litt smak av frukt oppi) og deretter kokte grønnsaker og etterhvert litt kjøtt.
Ååå som jeg gleder meg til å lage babymat!
Jeg kom akkurat hjem fra kino. GAH! Det var deilig å gjøre noe bare meg!
Jeg var sammen med mine tre herlige søstre, niesen min på 10 og mamma <3
Ikke det mest sosiale å sitte på rekke i en kinosal, men det var utrolig deilig og koselig likevel!
Gutta klarte seg flott hjemme! Hadde gjort klar en flaske til Lillebror med 160 ml melk tror jeg det var, og han hadde ikke tømt hele og ligger nå og sover. Spent på om han har tatt kvelden, hadde jeg vært sikker skulle jeg gjerne pumpet meg litt. S-P-R-E-N-G-T!
Fie er lagt segi dag fikk hun en litn smakeprøve av et dessertglass med banan og fersken (tror jeg) va bare så vidt jeg fikk snike inn en litn skje, og det syns hun var kjepegodt, smatta å slikka med tunga i lufta etter mer
smatta sikkert i 5 min etter at hun fikk smake
Jeg tenkte jeg skulle fryse ned dessert glasse siden hun blir aldri å spise alt på under 3 dager. så da tenkte jeg at jeg skulle fryse det ned i isbitfom, så jeg kan ta opp en av og til
Hva tror dere om det?