Da takker jeg for meg..

Looley

Glad i forumet
Jeg tørr ikke å ta sjangsen på å være alene med to unger, var på sykehuset i stad fordi jeg svimte av og føler det ikke går rett vei med meg og kjærsten min nå, så har fått time til abort i morgen tidlig kl 10.00.. [:(] Jeg tror ikke Theo er klar for å bli storebror enda eller, han er jo så liten.. Syns dette er kjempe vannsklig, men har funnet ut at det blir det beste valget for Theo og meg, så jeg får tatt ferdig utdannelse og funnet en mann jeg vill dele resten av livet mitt med..

Lykke til til alle dere andre, håper dere får et supert svangerskap !

Stor klem fra meg

Huff, det var trist å høre. Men hvis du mener at det er det riktige valget for deg akkurat nå, så er det vel riktig. Ønsker deg masse lykke til videre. Klem

ORIGINAL: Snuppe

Huff, det var trist å høre. Men hvis du mener at det er det riktige valget for deg akkurat nå, så er det vel riktig. Ønsker deg masse lykke til videre. Klem

sign

Signerer det som allerede er skrevet.

signerer denne, håper det ordner seg for deg

skjønner deg godt jeg, syntes du er en veldig sterk jente, bare så du vet det!![:D][:D]
masse lykke til videre med alt

signerer de andre... [&o] *klem*

sign og masse lykke til :P

Tung avgjørelse å ta, men det er nok det som er rett for deg og lillegutten din. Så du har min fulle forståelse! Lykke til videre. Klem 

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Tung avgjørelse å ta, men det er nok det som er rett for deg og lillegutten din. Så du har min fulle forståelse! Lykke til videre. Klem 

Min også...

ORIGINAL: HøstVinterMamma

Min også..!

Så trist da, men du må jo tenke langsiktig, og hvis du føler og mener at dette er rett avgjørelse for dere, ja så gjør du det du må gjøre. Håper du finner mannen i ditt liv, og at ting går bedre for dere framover. Klem

et tøft valg men dessverre noen ganger må en ta det, ta vare på deg og dine :) ønsker deg lykke til videre med alt som livet måtte bringe..

Uff, så trist...finnes det ingen annen utvei?...[:(][&o]

det viktigste er at du gjør det som føles riktig, og sånn som du beskriver livs situasjonen din tror jeg du gjør et riktig valg.
men jeg syns du er veldig tøff og modig som tør å gjøre det som er best selv om jeg er sikker på at dette ikke er en lett avgjørelse for deg.

*klem*

ORIGINAL: *Sperminator*

Så trist da, men du må jo tenke langsiktig, og hvis du føler og mener at dette er rett avgjørelse for dere, ja så gjør du det du må gjøre. Håper du finner mannen i ditt liv, og at ting går bedre for dere framover. Klem

Signerer! Masse lykke til! Det du gjør nå er utrolig sterkt gjort av deg, og det viser at du er en god mor for Theo! Og du vil definitivt bli en god mor for et nytt barn senere!! Klem

Huff da. Man gjør kun det en føler er riktig. Det kommer en tid for alt. Lykke til[:)]

Back
Topp