Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: PIpp Pipp24
Hei! Har tenkt på deg idag. Er du helt sikker på avgjørelsen, det er jo et menneske du har inni deg. Selv om avgjørelsen virker rett nå kan det være en lettvint løsning, mange kvinner sliter med psykiskeplager i etterkant av aborter, her er det mange mørketall.
Jeg synes du er kjempe sterk om du velger livet til barnet!
Stor klemm fra meg!
ORIGINAL: *Emma08*
Hei! Har tenkt på deg idag. Er du helt sikker på avgjørelsen, det er jo et menneske du har inni deg. Selv om avgjørelsen virker rett nå kan det være en lettvint løsning, mange kvinner sliter med psykiskeplager i etterkant av aborter, her er det mange mørketall.
Stor klemm fra meg!
må bare påpeke at det er ikke noe barn enda. vet jo at det er et barn, men hun er vel rundt 6 uker.
og når hun har det vanskelig nok fra før, og det er usikkert med kjæresten også fra før, så skjønner jeg henne veldig godt.
syntes det er veldig bra at hun tenker seg om og tar det riktig valget for henne.
er nok ikke bare bare å være såpass ung, og er alenemamma for en og kanskje hadde blitt det for to.
håper alt går bra med deg.. masse klem. !
ORIGINAL: *Gabrielle*
Stor klemm fra meg!
Utrolig unødvendig kommentar å komme med. Å velge livet til barnet??? Hvordan kan du si noe slikt til ei som vurderer abort.
Lykke til imorgen:) Du velger nok det som er best for deg og sønnen din. Det er viktig og tenke fornuftig oppi dette.
Stor klem[:)]
ORIGINAL: *Sperminator*
ORIGINAL: *Gabrielle*
Stor klemm fra meg!
Utrolig unødvendig kommentar å komme med. Å velge livet til barnet??? Hvordan kan du si noe slikt til ei som vurderer abort.
Lykke til imorgen:) Du velger nok det som er best for deg og sønnen din. Det er viktig og tenke fornuftig oppi dette.
Stor klem[:)]
Ja, det var høyt unødvendig å komme med en slik kommentar, men samtidig må jeg påpeke at dette er et diskusjonsforum, og at folk ikke alltid er enige, og har lov til å ytre sine meningner, selv om det noen ganger sårer mer enn det gjør godt..!
Men er enig i at det ikke var nødvendig å si det på den måten, er nok allerede med tungt hjertet hun har tatt dette valget, men igjen...folk er ikke alltid enig med hverandre, og noen ganger sier man ting uten å tenke oss om to ganger...[:-] [&o]